| |
| |
Isoisoisä isoisoäiti
\ /
\ /
Poika + vaimo eli isovanhemmat
|
|
Erkki + vaimo kaija + mies paavo+vaimo
| | |
Lapset lapset lapset
Tässä pikkusukupuu, kertoilkaapa tästä perimys perintökaaren mukaan.
sukulaisuus avoinna.
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
Sulta puuttuu perittävä. Perimys menee aina suhteessa perittävään. Jollei kukaan ole kuollut, ei ole mitään perntöä, joka voisi mennä jollekin perintönä.
PK 1 luvun 1 §
Periä voi vain se, joka elää perittävän kuolinhetkellä; kuitenkin periköön sitä ennen siitetty lapsi, jos tämä sittemmin syntyy elävänä.- Anonyymi
Miksette ymmärtänyt kysymystä vaiko halla iski aivoihinne, mikä on perimys, selvittäkää se ensin itsellenne, ehkä sitten osaatte sanoa myöskin perimysjärjestyksen,
En kaipaa lakipykäliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksette ymmärtänyt kysymystä vaiko halla iski aivoihinne, mikä on perimys, selvittäkää se ensin itsellenne, ehkä sitten osaatte sanoa myöskin perimysjärjestyksen,
En kaipaa lakipykäliä.Ensin pitää olla joku kuolleena, että joku vielä elävä lähin sukupuussa perii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitää olla joku kuolleena, että joku vielä elävä lähin sukupuussa perii.
No keitä he ovat, sitä tässä hetaan, koska en ymmärrä, jos kerran kielletään isovanhempien lapsilta jälkeläisyys eli isovanhemmilla ei ole lapsia, niin keille lapsille menee isovanhemmille tuleva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No keitä he ovat, sitä tässä hetaan, koska en ymmärrä, jos kerran kielletään isovanhempien lapsilta jälkeläisyys eli isovanhemmilla ei ole lapsia, niin keille lapsille menee isovanhemmille tuleva?
Vaikket kaipaa lakipykäliä, niin kysymäsi asia kerrotaan perintökaaressa. Nyt joudut etsimään itse, koska et niitä kaipaa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887