| |
| |
Isoisoisä isoisoäiti
\ /
\ /
Poika + vaimo eli isovanhemmat
|
|
Erkki + vaimo kaija + mies paavo+vaimo
| | |
Lapset lapset lapset
Tässä pikkusukupuu, kertoilkaapa tästä perimys perintökaaren mukaan.
sukulaisuus avoinna.
5
244
Vastaukset
- Anonyymi
Sulta puuttuu perittävä. Perimys menee aina suhteessa perittävään. Jollei kukaan ole kuollut, ei ole mitään perntöä, joka voisi mennä jollekin perintönä.
PK 1 luvun 1 §
Periä voi vain se, joka elää perittävän kuolinhetkellä; kuitenkin periköön sitä ennen siitetty lapsi, jos tämä sittemmin syntyy elävänä.- Anonyymi
Miksette ymmärtänyt kysymystä vaiko halla iski aivoihinne, mikä on perimys, selvittäkää se ensin itsellenne, ehkä sitten osaatte sanoa myöskin perimysjärjestyksen,
En kaipaa lakipykäliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksette ymmärtänyt kysymystä vaiko halla iski aivoihinne, mikä on perimys, selvittäkää se ensin itsellenne, ehkä sitten osaatte sanoa myöskin perimysjärjestyksen,
En kaipaa lakipykäliä.Ensin pitää olla joku kuolleena, että joku vielä elävä lähin sukupuussa perii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitää olla joku kuolleena, että joku vielä elävä lähin sukupuussa perii.
No keitä he ovat, sitä tässä hetaan, koska en ymmärrä, jos kerran kielletään isovanhempien lapsilta jälkeläisyys eli isovanhemmilla ei ole lapsia, niin keille lapsille menee isovanhemmille tuleva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No keitä he ovat, sitä tässä hetaan, koska en ymmärrä, jos kerran kielletään isovanhempien lapsilta jälkeläisyys eli isovanhemmilla ei ole lapsia, niin keille lapsille menee isovanhemmille tuleva?
Vaikket kaipaa lakipykäliä, niin kysymäsi asia kerrotaan perintökaaressa. Nyt joudut etsimään itse, koska et niitä kaipaa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153