https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/
Ostamme moottorivikaisia VW-autoja
VAG-konsernin moottoreissa on tyyppivikana lisääntynyt öljynkulutus, mikä johtaa kalliiseen öljynkulutusremonttiin. Moottoreita on käytetty muun muassa Volkswageneissa ja Audeissa. Usein moottorivikaisen auton myyminen on kannattavampi ratkaisu kuin auton korjauttaminen itse.
Automyyntiin.fi:n erikoisosaamista on moottori- ja vaihteistovikaisten autojen kunnostaminen ja siksi pystymme tarjoamaan myös öljyä liiallisesti kuluttavista Volkswageneista reilun hinnan.
PS. eikö jutun mukaan siis ole kestävää VW moottoria ollenkaan?
VAG-konsernin moottoreissa on tyyppivikana lisääntynyt öljynkulutus
Anonyymi-ap
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin sitä öljyä lisätään?
En ole löytänyt autosta vielä kohtaa mistä voisi laittaa öljyä moottoriin enkä mittatikkua mistä näkisi öljymäärän.
Autoni on tämä https://www.skoda.fi/autot/enyaq-coupe/enyaq-coupe-rs- Anonyymi
Kuka uskoo vw laatuun?
Kohta joku akkuhuijaus tms ihan varmasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka uskoo vw laatuun?
Kohta joku akkuhuijaus tms ihan varmastiTotta kai kun sinä Toyotan omapoika niin sanot.
- Anonyymi
Hauska nettijobbari tuo kyseinen firma joka yrittää saada ihmisiltä ostettua pilkkahinnalla kaikkein halutuimpia vaihdokkeja. Pelkkä huono ja kyseenalainen mainos koko sivu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882