Mitä maksavat?

Anonyymi-ap

Nykyään tämä aurinkofirma? Tietty ei joka paikassa ole täysin sama, mutta mitä teille maksetaan?

Parisen vuotta sitten olin ja tuntipalkka muutaman sentin yli 11€ /h. Onko noussut paljonkin?

7

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tessin mukaista palkkaa ja jos on vaativampi kohde tai peruspesuja niin tietysti isompi palkka luokka.

• Anonyymi

Saisiko ihan selkeän tuntipalkan? Tessikin on laaja käsite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisiko ihan selkeän tuntipalkan? Tessikin on laaja käsite.

Taitaa olla itse aurinkofirman pomo vastaamassa, kun selitetään tessistä. Tuo tes ei kerro mitään, ja sen taakse on helppo mennä, kun ei kehtaa kertoa.

• Anonyymi

Orjapalkan maksavat kuten useammat siivousfirmat.

• Anonyymi

Totta totisesti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta totisesti!

Muualla maassa esim saksassa,Tanskassa tms Euroopan maassa siivoojille saatetaan maksaa minimi tuntipalkka joka on 15 e/h. Eli heillä on parempi palkkaus. Lisäksi siivoojille joka on hyvä ja erinomainen työssään saatetaan antaa tupla tai peräti kolminkertainen liksa. Myös siivoojia muistetaan paremmin esim joulumuistamiset voi olla vaikka konjakti tms alkoholijuoma lisäksi herkkukori jossa kaikkea mahdollista aina juustoista suklaisiin

Suomessa taas siivooja saattaa saada joulumuistamiseksi laittomat potkut tai lomautuslappusen. Myös ilmaista mainostavaraa kuten pinssiä, kuulakärkikynää ja rumaa tupsupipoa. Ja niistä pitäis olla muka ikionnellinen että työnantaja muistaa jouluna ja naama hymyssä suin toitottaa hyvää joulua! Itse he johtaja plus muutama hoviporukan jäsen menevät kylpylään,risteilylle tms paikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muualla maassa esim saksassa,Tanskassa tms Euroopan maassa siivoojille saatetaan maksaa minimi tuntipalkka joka on 15 e/h. Eli heillä on parempi palkkaus. Lisäksi siivoojille joka on hyvä ja erinomainen työssään saatetaan antaa tupla tai peräti kolminkertainen liksa. Myös siivoojia muistetaan paremmin esim joulumuistamiset voi olla vaikka konjakti tms alkoholijuoma lisäksi herkkukori jossa kaikkea mahdollista aina juustoista suklaisiin

Suomessa taas siivooja saattaa saada joulumuistamiseksi laittomat potkut tai lomautuslappusen. Myös ilmaista mainostavaraa kuten pinssiä, kuulakärkikynää ja rumaa tupsupipoa. Ja niistä pitäis olla muka ikionnellinen että työnantaja muistaa jouluna ja naama hymyssä suin toitottaa hyvää joulua! Itse he johtaja plus muutama hoviporukan jäsen menevät kylpylään,risteilylle tms paikkaan.

Itse en ole koskaan saanut joululahjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole koskaan saanut joululahjaa.

Harva siivooja on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2958
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      22
      2867
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2673
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      55
      2522
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2438
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      46
      2408
    7. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    8. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2121
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2028
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2022
    Aihe