Nykyään tämä aurinkofirma? Tietty ei joka paikassa ole täysin sama, mutta mitä teille maksetaan?
Parisen vuotta sitten olin ja tuntipalkka muutaman sentin yli 11€ /h. Onko noussut paljonkin?
Mitä maksavat?
8
415
Vastaukset
- Anonyymi
Tessin mukaista palkkaa ja jos on vaativampi kohde tai peruspesuja niin tietysti isompi palkka luokka.
- Anonyymi
Saisiko ihan selkeän tuntipalkan? Tessikin on laaja käsite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko ihan selkeän tuntipalkan? Tessikin on laaja käsite.
Taitaa olla itse aurinkofirman pomo vastaamassa, kun selitetään tessistä. Tuo tes ei kerro mitään, ja sen taakse on helppo mennä, kun ei kehtaa kertoa.
- Anonyymi
Orjapalkan maksavat kuten useammat siivousfirmat.
- Anonyymi
Totta totisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta totisesti!
Muualla maassa esim saksassa,Tanskassa tms Euroopan maassa siivoojille saatetaan maksaa minimi tuntipalkka joka on 15 e/h. Eli heillä on parempi palkkaus. Lisäksi siivoojille joka on hyvä ja erinomainen työssään saatetaan antaa tupla tai peräti kolminkertainen liksa. Myös siivoojia muistetaan paremmin esim joulumuistamiset voi olla vaikka konjakti tms alkoholijuoma lisäksi herkkukori jossa kaikkea mahdollista aina juustoista suklaisiin
Suomessa taas siivooja saattaa saada joulumuistamiseksi laittomat potkut tai lomautuslappusen. Myös ilmaista mainostavaraa kuten pinssiä, kuulakärkikynää ja rumaa tupsupipoa. Ja niistä pitäis olla muka ikionnellinen että työnantaja muistaa jouluna ja naama hymyssä suin toitottaa hyvää joulua! Itse he johtaja plus muutama hoviporukan jäsen menevät kylpylään,risteilylle tms paikkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualla maassa esim saksassa,Tanskassa tms Euroopan maassa siivoojille saatetaan maksaa minimi tuntipalkka joka on 15 e/h. Eli heillä on parempi palkkaus. Lisäksi siivoojille joka on hyvä ja erinomainen työssään saatetaan antaa tupla tai peräti kolminkertainen liksa. Myös siivoojia muistetaan paremmin esim joulumuistamiset voi olla vaikka konjakti tms alkoholijuoma lisäksi herkkukori jossa kaikkea mahdollista aina juustoista suklaisiin
Suomessa taas siivooja saattaa saada joulumuistamiseksi laittomat potkut tai lomautuslappusen. Myös ilmaista mainostavaraa kuten pinssiä, kuulakärkikynää ja rumaa tupsupipoa. Ja niistä pitäis olla muka ikionnellinen että työnantaja muistaa jouluna ja naama hymyssä suin toitottaa hyvää joulua! Itse he johtaja plus muutama hoviporukan jäsen menevät kylpylään,risteilylle tms paikkaan.Itse en ole koskaan saanut joululahjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole koskaan saanut joululahjaa.
Harva siivooja on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää482287Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722183Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1241998Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie441912HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363961735Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061683Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21622Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241514Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1851128Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53987