Olin työkaverin kanssa viime viikolla muutaman päivän koulutuksessa. Oltiin koulutus oli kylpylähotellissa, ei tosin mitenkään liittynyt siihen kylpemiseen vaan hotellin kokoustiloissa. Työn täyteisiä päiviä ja illalla oltiin aika väsyneitä. Työkaveri sai houkuteltua minut kylpylän puolelle illalla, vaikka millään ei olisi jaksanut lähteä. Mutta olihan se rentouttavaa uida, saunoa ja ihan vaan oleskella vedessä.
Altallla joku mies tuli juttelemaan ja yllättäen ihan hyvin juttu hänen kanssa luisti. Jatkettiin vielä porealtaassa juttelua kun sinnekin osuttiin yhtä aikaa. Itselle jäi oikeen hyvä fiilis tuosta ja vähän jopa jotain tunnetta tuntui olevan. Ainakin sellaista kihelmöintiä tunsin kropassani.
Seuraava päivä olikin meidän koulutuksen viimeinen päivä. Koulutus kesti aika myöhään iltaan ja tällä kertaa ei kylpylään ehditty vaan mentiin syömään ja sen päälle ajateltiin käydä parit drinkit juomassa. Aamulla olisi kotimatkan aika. Drinkeillä kun oltiin niin tuo eilinen mies olikin samassa ravintolassa ja liittyi seuraamme. Houkutteli meitä alakerran tanssiravintolaan vielä iltaa jatkamaan. Lopulta päätettiin lähteä. Pari juomaa lisää siellä ja tanssi alkoi maittaa yllättävän hyvin. Eilinen tunne otti taas valtaansa ja tuntui todella mukavalta tanssia tämän miehen eli Mikon kanssa.
Työkaveri oli ottanut vähän enemmänkin juotavaa ja lähti jo hotellihuoneelle. Jäin vielä Mikon kanssa tanssimaan. Jossain vaiheessa iltaa olin myös lähdössä mutta Mikko kyseli, että tulisinko hänen huoneen kautta. Kävin taistelua päässäni, että mitä tehdä mutta päätin mennä. Heti ovella hän suuteli minua pitkään ja hyväili pakaroitani. Siinä vaiheessa päästin kaikista estoista irti ja annoin vaan mennä. Riisuttiin vaatteet ja Mikno hyväili kroppaani, erityisesti rintojani jotka saa mut ihan kuumaksi. Hän samalla myös sormella hieroi klittaani ja aloin olla melko valmis. Lopuksi Mikko rakasteli minua takaapäin. En ole aikoihin tässä asennossa rakastelkut, ja nyt tuntui jotenkin erikoisen hyvältä. Tunsin miten koko kroppani jännittyy ja sain valtavan voimakkaan orgasmin. Pian sen jälkee myös Mikko laukesi sisääni. Hyvöiltiin vielä hetken toisiamme ja sitten ajattelin, että on aika mennä omaan hotellihuoneeseen, ettei työkaverini ihmettele missä olen.
Mennessäni huoneeseen työkaverini makasi sängyllä puolialastomana. Rinnat paljaana ja pelkät pikkuhousut jalassa. Oli ilmeisesti vähän sammunut sinne tullessaan kesken riisumisen. Siinä kun katsoin häntä niin jotenkin alkoi uudelleen kiihotus nousta. Todella seksikkään näköisenä makasi nännit vähän kovana sängyllä. Teki todella paljon mieli koskettaa hänen rintojaan.
Nostin häntä paremmin sänkyyn ja laitoin peittoa päälle. Vähän hän siinä reagoi tuossa ja samalla varovaisesti kosketin rintoja. Enempää en uskaltanut häneen koskea vaan hetken katselin ja hyväilin vielä itseäni.
Aamulla vähän juteltiin illasta ja lähdettiin aamupalan jälkeen kohti kotimatkaa.
Koulutusreissulla
Anonyymi-ap
1
4791
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kiva juttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836