Koulutusreissulla

Anonyymi-ap

Olin työkaverin kanssa viime viikolla muutaman päivän koulutuksessa. Oltiin koulutus oli kylpylähotellissa, ei tosin mitenkään liittynyt siihen kylpemiseen vaan hotellin kokoustiloissa. Työn täyteisiä päiviä ja illalla oltiin aika väsyneitä. Työkaveri sai houkuteltua minut kylpylän puolelle illalla, vaikka millään ei olisi jaksanut lähteä. Mutta olihan se rentouttavaa uida, saunoa ja ihan vaan oleskella vedessä.

Altallla joku mies tuli juttelemaan ja yllättäen ihan hyvin juttu hänen kanssa luisti. Jatkettiin vielä porealtaassa juttelua kun sinnekin osuttiin yhtä aikaa. Itselle jäi oikeen hyvä fiilis tuosta ja vähän jopa jotain tunnetta tuntui olevan. Ainakin sellaista kihelmöintiä tunsin kropassani.

Seuraava päivä olikin meidän koulutuksen viimeinen päivä. Koulutus kesti aika myöhään iltaan ja tällä kertaa ei kylpylään ehditty vaan mentiin syömään ja sen päälle ajateltiin käydä parit drinkit juomassa. Aamulla olisi kotimatkan aika. Drinkeillä kun oltiin niin tuo eilinen mies olikin samassa ravintolassa ja liittyi seuraamme. Houkutteli meitä alakerran tanssiravintolaan vielä iltaa jatkamaan. Lopulta päätettiin lähteä. Pari juomaa lisää siellä ja tanssi alkoi maittaa yllättävän hyvin. Eilinen tunne otti taas valtaansa ja tuntui todella mukavalta tanssia tämän miehen eli Mikon kanssa.

Työkaveri oli ottanut vähän enemmänkin juotavaa ja lähti jo hotellihuoneelle. Jäin vielä Mikon kanssa tanssimaan. Jossain vaiheessa iltaa olin myös lähdössä mutta Mikko kyseli, että tulisinko hänen huoneen kautta. Kävin taistelua päässäni, että mitä tehdä mutta päätin mennä. Heti ovella hän suuteli minua pitkään ja hyväili pakaroitani. Siinä vaiheessa päästin kaikista estoista irti ja annoin vaan mennä. Riisuttiin vaatteet ja Mikno hyväili kroppaani, erityisesti rintojani jotka saa mut ihan kuumaksi. Hän samalla myös sormella hieroi klittaani ja aloin olla melko valmis. Lopuksi Mikko rakasteli minua takaapäin. En ole aikoihin tässä asennossa rakastelkut, ja nyt tuntui jotenkin erikoisen hyvältä. Tunsin miten koko kroppani jännittyy ja sain valtavan voimakkaan orgasmin. Pian sen jälkee myös Mikko laukesi sisääni. Hyvöiltiin vielä hetken toisiamme ja sitten ajattelin, että on aika mennä omaan hotellihuoneeseen, ettei työkaverini ihmettele missä olen.

Mennessäni huoneeseen työkaverini makasi sängyllä puolialastomana. Rinnat paljaana ja pelkät pikkuhousut jalassa. Oli ilmeisesti vähän sammunut sinne tullessaan kesken riisumisen. Siinä kun katsoin häntä niin jotenkin alkoi uudelleen kiihotus nousta. Todella seksikkään näköisenä makasi nännit vähän kovana sängyllä. Teki todella paljon mieli koskettaa hänen rintojaan.

Nostin häntä paremmin sänkyyn ja laitoin peittoa päälle. Vähän hän siinä reagoi tuossa ja samalla varovaisesti kosketin rintoja. Enempää en uskaltanut häneen koskea vaan hetken katselin ja hyväilin vielä itseäni.

Aamulla vähän juteltiin illasta ja lähdettiin aamupalan jälkeen kohti kotimatkaa.

2

3992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kiva juttu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8757
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3449
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2640
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe