Hyvän airfryerin saa jo reilulla sadalla eurolla.
300-400 euron keittimet pärjäsivät testissä hieman heikommin kuin ensimmäisiksi tulleet.
-Voittaja oli Philips NA221/00, hinta 120 euroa.
-Lähes yhtä hyvä on OBH Nordica AG245BS0, hinta 130 euroa
Testissä arvosteltiin kypsennyksen laatua ja nopeutta, käyttömukavuutta,
sähkönkulutusta, laitteen rakenteen laatua, turvallisuutta ja melua.
Kokonaisarvosana koostuu niistä.
Kuluttajalehti testasi 36 airfryeria eli kiertoilmakypsennintä/ilmafriteerauslaitetta
12
150
Vastaukset
- Anonyymi
Painekattilani ajaa saman asian ja sillä voi valmistaa isommankin määrän
lihaa kerralla. - Anonyymi
Ovatkohan tuon kapineen hankkineet käyttäneet sitä ahkerasti
vai jäikö se kaappiin niinkuin leipäkoneet ?- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Lähes päivittäin. Erittäin kätevä ja hyödyllinen hankinta.
Mitä kaikkea valmistat siinä ja kuinka iso se on ? Mikä olisi hyvänkokoinen ilmafriteerauslaite, jossa voisi tehdä kahdeksi päiväksi kahdelle tehdä kerralla aterian,
esimerkiksi broilerinkoipia 6 kpl. Voiko siinä kypsentää karjalanpaistilihat ja vihannekset ?
Ei jaksaisi vääntää ruuan kanssa joka päivä enää. Haluan päästä helpolla - myös tiskeissä. Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkea valmistat siinä ja kuinka iso se on ? Mikä olisi hyvänkokoinen ilmafriteerauslaite, jossa voisi tehdä kahdeksi päiväksi kahdelle tehdä kerralla aterian,
esimerkiksi broilerinkoipia 6 kpl. Voiko siinä kypsentää karjalanpaistilihat ja vihannekset ?
Ei jaksaisi vääntää ruuan kanssa joka päivä enää. Haluan päästä helpolla - myös tiskeissä.Minulla on 12-litran ilmafriteerausuuni ja se sopii erinomaisesti etenkin perheisiin joisa on nuorempaa porukkaa, esim. miehen aikamisespoika käyttää sitä melkein päivittäin. Minä laitan ruokaa kolmelle aikuiselle ja kaiken mitä voi tehdä uunissa voi tehdä siinä. Karjalanpaistissa on niin pitkä valmistusaika että teen sen mielellään crock potissa. Puurot voi hauduttaa joko air fryerissa tai crock potissa ja keittoja ei voi oikeestaan tehdä kuin liedellä. Mutta kanankoipien valmistaminen on nopeaa ja vaivatonta, kalan teen yleensä aina airfryerissa, perunalaatikon, olen paistanut jopa piene annoksen aamiaissämpylöitä siinä. Olen grillannut kokonaisen piene kanan grillivartaassa joka tuli airfryerin mukana. Ja kaikenlaiseen lämmittämiseen se on loistava, koska saat rapean kuoren.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Minulla on 12-litran ilmafriteerausuuni ja se sopii erinomaisesti etenkin perheisiin joisa on nuorempaa porukkaa, esim. miehen aikamisespoika käyttää sitä melkein päivittäin. Minä laitan ruokaa kolmelle aikuiselle ja kaiken mitä voi tehdä uunissa voi tehdä siinä. Karjalanpaistissa on niin pitkä valmistusaika että teen sen mielellään crock potissa. Puurot voi hauduttaa joko air fryerissa tai crock potissa ja keittoja ei voi oikeestaan tehdä kuin liedellä. Mutta kanankoipien valmistaminen on nopeaa ja vaivatonta, kalan teen yleensä aina airfryerissa, perunalaatikon, olen paistanut jopa piene annoksen aamiaissämpylöitä siinä. Olen grillannut kokonaisen piene kanan grillivartaassa joka tuli airfryerin mukana. Ja kaikenlaiseen lämmittämiseen se on loistava, koska saat rapean kuoren.
Kiitos infosta. En tiennyt, että niitä on noinkin isoja kuin 12-litraisia.
Missä ajassa muuten esimerkiksi kanankoivet kypsyvät ? Anonyymi kirjoitti:
Kiitos infosta. En tiennyt, että niitä on noinkin isoja kuin 12-litraisia.
Missä ajassa muuten esimerkiksi kanankoivet kypsyvät ?Puolisen tuntia, jos laitat ne raakoina.
Puolivalmisteesta nopeammin ja eines, joka on pakastettu valmiina, 15 minuuttia, mutta aparaatissa on paneeli jossa taulukko eri ruoka-aineiden valmistukseen.
- Anonyymi
Ne Ovat epäterveellisiä.
Microaalto uuni ei ole hyvä juttu.Ruoka kuolee.
Minä poistin käytöstä vuosia sitten tarpeettomana ja annoin pois kesällä.
En tarvitse. Pakaste sulaa muuutenkin ja pannulla kuumenee valmis ruokakin.
Ei kaikkia härveleitå tarvitse.
Minulla on kaapissa mini tehosekoitin ja soseuttaja pilkkoja on työpöydällä enkä käytä vaan veistä.- Anonyymi
Jos me muut tykätään mikroaaltouunista saadaanko me kuitenkin käyttää sitä,
kun se on niin näppärä emmekä mitään elävänä laita sinne kypsymään ?
- Anonyymi
- Aina, kun ruokaa lämmitetään, tuhoutuu jonkin verran ravintoaineita. Mikro ei ole tässä sen haitallisempi kuin muutkaan lämmitysvälineet. Jotkin ravintoaineet säilyvät jopa paremmin mikrossa kypsyttämällä kuin paistamalla. Esimerkiksi kalan omega 3 -rasvahapot, tutkija Tiina Ritvanen sanoo.
- Anonyymi
Ei tilaa.
Nykyisinkin liikaa härpäkettä köökissä. Se kyllä kiinnostais muuten kokeilla. Käsittääkseni kuitenkin kyse snadisti kiertoilmauunista, onhan tossa liedessäkin kiertoilma. Tosin, harvoin sitä käytän. Mutta just pienen koon takia ois kiinnostusta, pikkusatseille varmaan kätevä.
Mikro käytetyin keittiökampe meillä, useat kerrat päivässä käytössä. Oli sellainen grillivastuksellinen, se oli lähinnä markkinointikikka, ei se juuri ruskistanut mitään. Muuten melkein mikrolla voi tehdäkin liki mitä vaan.
Noin periaatteessa sinkku pärjäisi hyvin kolmella pikkukoneella, airfryer, mikro ja parin levyn liesi. Veis paljon vähemmän tilaa kun, kun vertaa normi lattialieteen.
Mä tosin kauan haaveillut snadisti pitsauunista, muttei oikein ole silläkään pöytätilaa.
Kaapissa kaikenlaisia turhaksi käyneitä koneita yleiskoneests alkaen. Mutta aikoinaan se oli tarpeen, samaten Leipäkonetta on käytetty paljon. Mutta korkkaamaton sauvasekoitin löytyy, samaten jostain ilmaantunut patteri käyttöinen shampoovispilä....
Kyllä airfryer varmaan on hyvä kampe, kekä sellaista tarvii
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268