Reportaasi sataman aiheuttamasta hajuhaitasta on 6.11.2024 ilmestyneessä Seura-lehdessä kuuden sivun mittaisena. Seuran levikki on suuri, joten sitä kovasti haluttua asuntomessujen jälkeistä näkyvyyttä ja tunnettuutta tulee Suomen parhaalle pikkukaupungille satutarinoiden sijasta faktatiedon muodossa oikein roppakaupalla. Pelkän printtilehden lukijamäärä KMT 2024 -tutkimuksessa oli 178 200, joka ylittää yli 70 000 asuntomessujen kävijämäärän.
Sataman piinaava löyhkä
7
272
Vastaukset
- Anonyymi
Lehden reportaasin otsikko on totuuden mukainen ja osuva: Piinaava löyhkä
- Anonyymi
Ja Tampereella palaa sama paska
- Anonyymi
Kaupunki omistaa Loviisan Satamakiinteistöt Oy:stä 100 % ja Loviisan Satama Oy:stä 40 %. Kaupungin näihin yhtiöihin nimetyt edustajat eivät ole tehneet yhtään mitään ja eivät ole piitanneet sataman aiheuttamasta hajuhaitasta, legionella bakteerien ja sikaruton leviämisvaarasta. Samoin yhtä välinpitämätön on ollut kaupunginhallitus, joka on päästänyt vain sataman edustajat kokoukseensa paasaamaan propagandaansa. Valtuustolle pidettiin asiasta iltakoulu ja sielläkin annettiin puheoikeus vain sataman edustajille ja Valkon asukkaiden edustajilta se evättiin. Tämän kohtelun takana oli tiettävästi rkp:n kansanedustaja ja valtuuston puheenjohtaja Otto Andersson.
- Anonyymi
Satamajohtajan mielestä kaikki lähialueiden asukkaat voivat muuttaa pois, jos ei miellytä asua alueella. Kyseisellä asenteella ei sopua synny.
- Anonyymi
Ei niin! Satamajohtaja pitää mennä vaihtoon!! Ongelmasta pitää keskustella ja selvittää miten lopettaa hajuhaitat.
- Anonyymi
Toki Satamajohtaja vaihtoon, kuten myös tuo poliittinen pyrkyri Otto Andersson.
- Anonyymi
Täältä löytyy reportaasi sataman löyhkästä:
Piinaava löyhkä kuorruttaa Loviisan idyllistä rannikkokaupunkia
https://seura.fi/?p=2090720
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752