Ei yhtään järkevää viestiketjuja, trollaamista trollaamisen jälkeen.
Metsästyksen vastustajat sotkeneet tämän palstan.
40
253
Vastaukset
- Anonyymi
Näio! Pahin trolli on tämä metsästyksen vastustaja dx trolli.
- Anonyymi
Näin on! Jos joku yrittääkään keskustella vaikka hirvikoirista ja neuvoa jotain aloittelijaa, niin dx trolli hyökkää haukkumaan metsästyksen vastustajiksi. Käyttää myös priorisoida ja mene vastustajat palstalle. Varmaan väittää taas tätäkin aloitusta sinun tai minun aloittamaksi,,,tai jomman kumman ja vastaillaan kuulemma vain itselle....Ei ole normaalia.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on! Jos joku yrittääkään keskustella vaikka hirvikoirista ja neuvoa jotain aloittelijaa, niin dx trolli hyökkää haukkumaan metsästyksen vastustajiksi. Käyttää myös priorisoida ja mene vastustajat palstalle. Varmaan väittää taas tätäkin aloitusta sinun tai minun aloittamaksi,,,tai jomman kumman ja vastaillaan kuulemma vain itselle....Ei ole normaalia.🤣🤣🤣
Miksi väittäisin tätä aloitusta sinun tekemäksi, koska tämähän ei ollut metsästäjiä mustamaalaava ja julkisesti herjaava mitä sinä taas tänne öyhötät. 😂
Mutta on se mahtava, että olet löytänyt metsästystä vastustavan ystävän tätä palstaa trollatessasi kun vastustajissa sinulla on liian hiljaista ja yleisö nollissa. 😂
Kun saat tukea pahaan oloosi se piristää kummasti päivää tämähän on jo perus psykiatriassakin hyväksi todettu asia. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi väittäisin tätä aloitusta sinun tekemäksi, koska tämähän ei ollut metsästäjiä mustamaalaava ja julkisesti herjaava mitä sinä taas tänne öyhötät. 😂
Mutta on se mahtava, että olet löytänyt metsästystä vastustavan ystävän tätä palstaa trollatessasi kun vastustajissa sinulla on liian hiljaista ja yleisö nollissa. 😂
Kun saat tukea pahaan oloosi se piristää kummasti päivää tämähän on jo perus psykiatriassakin hyväksi todettu asia. 🤭Katopas! Dx trolli oppinut jotain ettei väittänyt että nuo molemmat kaksi ensimmäistä viestiä on minun kirjoittamia🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katopas! Dx trolli oppinut jotain ettei väittänyt että nuo molemmat kaksi ensimmäistä viestiä on minun kirjoittamia🤣
Mitäs oppimista tuossa on, kun trollaat tätä palstaa 24/7 jatkuvasti metsästys vastaisilla öyhötyksilläsi. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs oppimista tuossa on, kun trollaat tätä palstaa 24/7 jatkuvasti metsästys vastaisilla öyhötyksilläsi. xD
Eli et oppinut vielä mitään kun tuota toista kommentoijaa luulet minuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et oppinut vielä mitään kun tuota toista kommentoijaa luulet minuksi.
Metsästyksen vastustajat ovat samaa sakkia, vaikka yrität luikerrella asian kanssa. 😂
- Anonyymi
Kyllä salametsätystä pitää suosia ja autosta ampua sekä olla juovuksissa metällä, näin on ennekin tehty.
- Anonyymi
Oletko sinä minä? Ei en ole sinä, vaan olen minä, mutta olenko minä sinä??? No kuule minä olen minä, jtta dx vääristelijäkin tietää, jos ymmärtää.🙃😂🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä minä? Ei en ole sinä, vaan olen minä, mutta olenko minä sinä??? No kuule minä olen minä, jtta dx vääristelijäkin tietää, jos ymmärtää.🙃😂🙃
Kommenttisi paljastaa, että metsästys vastaisuutesi ja trollaamisesi on tuhonnut aivosi lopullisesti. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi paljastaa, että metsästys vastaisuutesi ja trollaamisesi on tuhonnut aivosi lopullisesti. 😂
Trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli!
Se oli dx trollille liian vaikea yhtälö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli dx trollille liian vaikea yhtälö.
Öyhöti öyhöti vai mitä herra metsästyksen vastustaja? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öyhöti öyhöti vai mitä herra metsästyksen vastustaja? 😂
Hirvi miehille kunniamitali jaksaa jopa autosta nousta ampumaan hirven on ne kovaa porukkaa😀😀😀😀😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvi miehille kunniamitali jaksaa jopa autosta nousta ampumaan hirven on ne kovaa porukkaa😀😀😀😀😀😀
Tässä malliesimerkki metsästyksen vastustajan metsästys tuntemuksesta. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdys sanat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdys sanat
Mistä tunnistaa poliittisen tai ideologisen vastustajan? No siitä, että kirjoitusvirheistä, pilkkusäännöistä yms kieliopista ei koskaan huomauteta samaa mieltä olevia, vaan aina vastaista osapuolta. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tunnistaa poliittisen tai ideologisen vastustajan? No siitä, että kirjoitusvirheistä, pilkkusäännöistä yms kieliopista ei koskaan huomauteta samaa mieltä olevia, vaan aina vastaista osapuolta. 😂
Ja haukkuu metsästäjiä metsästyksenvastustajiksi🤣 Dx trollihan on käskenyt opettelemaan kirjoittamista ja tuntee ihmiset pelkän lauserakenteen mukaan ym ym..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja haukkuu metsästäjiä metsästyksenvastustajiksi🤣 Dx trollihan on käskenyt opettelemaan kirjoittamista ja tuntee ihmiset pelkän lauserakenteen mukaan ym ym..
Sillä erotuksella, että sinä et edelleenkään ole edes metsästäjä, vaan metsästystä vastustava palstatrolli. 😂
Hyvä, että alat kiinnittämään huomiota kielioppiin, sillä useinmiten oksennuksestasi ei saa hyvällä tahdollakaan selvää eli kannustukseni alkaa tuottamaan tulosta. 😂 Edistystä. Saatat päästä metsästäjä vihastasikin ajan kanssa, kun työstät päätäsi. 👍🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä erotuksella, että sinä et edelleenkään ole edes metsästäjä, vaan metsästystä vastustava palstatrolli. 😂
Hyvä, että alat kiinnittämään huomiota kielioppiin, sillä useinmiten oksennuksestasi ei saa hyvällä tahdollakaan selvää eli kannustukseni alkaa tuottamaan tulosta. 😂 Edistystä. Saatat päästä metsästäjä vihastasikin ajan kanssa, kun työstät päätäsi. 👍🤭Raukka dx trolli unohti jo mistä oli puhe!🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raukka dx trolli unohti jo mistä oli puhe!🤣
Sinun metsästys vastaisesta palstatrollaamisestasi edelleen mitä "priorisoit" palstalle. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais osua nappiin kuulut juuri tuohon porukkaan eliitti autoileva suuri ja mahtava hirvimies😹😹😹😹😹🦌🦌🦌🦌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdys sanat
Pilkun nussimusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais osua nappiin kuulut juuri tuohon porukkaan eliitti autoileva suuri ja mahtava hirvimies😹😹😹😹😹🦌🦌🦌🦌
Paljastit juuri elitismi kommentillasi katkeruuden ja kateuden. 😂 Eli olet köyhä vihervassari joka metsästys vastaisuudessaan on myös kade siihen, että toisilla on vara metsästää ja liikkua. Sehän ei kenellekään tule yllätyksenä, että te metsästyksen vastustajat olette vihervasemmistoa, mutta lisäksi katkeria muiden mahdollisuuksille joita he omilla tuloillaan mahdollistavat. 😂
- Anonyymi
Meat is MURDER!
- Anonyymi
Dx trollin haave!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dx trollin haave!
Metsästystä vastustavan palstatrollin trollauksen ydin, kun ei pysy omalla palstallaan. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästystä vastustavan palstatrollin trollauksen ydin, kun ei pysy omalla palstallaan. 😂
Höpsis poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis poika.
Jaaha vähäisetkin argumentoinnit loppu, kun pojittelu alko. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha vähäisetkin argumentoinnit loppu, kun pojittelu alko. 😂
Joopa joo ja joku pojittelee dx trollia, kun on huomannut kuinka puolustat laittomuuksia ja hyökkäilet kunnon erämiehiä kohtaan. Met lapissa pietään sinua samana vastustajana, kuin muitakin viher ituhippejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo ja joku pojittelee dx trollia, kun on huomannut kuinka puolustat laittomuuksia ja hyökkäilet kunnon erämiehiä kohtaan. Met lapissa pietään sinua samana vastustajana, kuin muitakin viher ituhippejä.
Et edelleenkään tuo täällä kommenteistani meille kaikille yhtäkään todistetta missä "puolustelet laittomuuksia", joten teet valheillasi itsestäsi vain naurunalaisen kuten kaikista metsästyksen vastustaja kollegoistasi.😂
Äläkä sotke lappilaisia metsästys vastaisiin öyhötyksiisi. Tunnen useamman kaverin lapista ja siellä kaltaisesi metsästyksen vastustajat poljettaisiin jänkään mikäli julkisesti kehtaisit puhua ääneen metsästäjiin kohdistettuja mustamaalaamisiasi. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edelleenkään tuo täällä kommenteistani meille kaikille yhtäkään todistetta missä "puolustelet laittomuuksia", joten teet valheillasi itsestäsi vain naurunalaisen kuten kaikista metsästyksen vastustaja kollegoistasi.😂
Äläkä sotke lappilaisia metsästys vastaisiin öyhötyksiisi. Tunnen useamman kaverin lapista ja siellä kaltaisesi metsästyksen vastustajat poljettaisiin jänkään mikäli julkisesti kehtaisit puhua ääneen metsästäjiin kohdistettuja mustamaalaamisiasi. 😂Kyllä täällä lapissa tunnetaan mies eikä trolli. Täällä on miestä myöntää laitonkin toiminta, kuten tutkahurttien laiton käyttö. Siinähän arvostelijoina on nimenomaan OIKEAN HIRVENMETSÄSTYKSEN kunnioittaminen, eikä päivä autossa tutkahurtan perässä ajelu.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä sotke lappilaisia metsästys vastaisiin öyhötyksiisi. Tunnen useamman kaverin lapista ja siellä kaltaisesi metsästyksen vastustajat poljettaisiin jänkään mikäli julkisesti kehtaisit puhua ääneen metsästäjiin kohdistettuja mustamaalaamisiasi. 😂Eikä kannata puhua "meistä", sillä puolustat laitonta touhua, joka mädättää jalon harrastuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kannata puhua "meistä", sillä puolustat laitonta touhua, joka mädättää jalon harrastuksen.
Sinä voit helposti ja vapaasti tänne linkata näistä keskusteluista yhdenkin tai useamman kommenttini missä väitteidesi mukaan puolustelen laittomuuksia. 😂
Kumma kyllä koskaan et niitä todisteita tänne tuo ja eikä niitä löydä kukaan muukaan näistä sadoista viesteistäni mitä tänne olen laittanut. Ongelmasi on se että olet tätä palstaa metsästys vastaisilla öyhötyksilläsi trollatessa puhunut itsesi niin pussiin että projisoit epätoivoisesti omaa käytösmalliasi metsästäjiin. 😂
Yksi ainoa toiminta lopettaisi tämän koko aiheuttamasi kinastelun meinaan se, että siirryt sinne mihin metsästäjien mustamaalaaminen kuuluu eli metsästyksen vastustajat palstalle. Toki se ei edesauta julkista mustamaalaamis kampanjaasi, koska vastustajat palstan lukijat on yhden käden sormilla laskettavissa, mutta saisit vapaan areenan metsästäjä vihasi purkuun. 🤭
- Anonyymi
Tutkat on p*rseestä! Ymmärrä etelän vetelä!
- Anonyymi
Metsästys vastainen palstatrolli ei siis kyennyt EDELLEENKÄÄN yllä esittämieni asioiden todistamiseen, vaan sama öyhötys jatkuu uudella rivillä. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästys vastainen palstatrolli ei siis kyennyt EDELLEENKÄÄN yllä esittämieni asioiden todistamiseen, vaan sama öyhötys jatkuu uudella rivillä. xD
Miksi vaadit kaikilta niitä halavatun todisteita ja mihin? Ei kait mitään todisteita syyntakeettomille anneta ja vielä laittomuuden puolustajille. Älä tule metsästyspalstoille häiriköimään vainoharhoinesi samaa ikuista virttä ulistessasi. Mene vastustajiin...Ai mutta siellähän sinua ei kukaan kommentoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vaadit kaikilta niitä halavatun todisteita ja mihin? Ei kait mitään todisteita syyntakeettomille anneta ja vielä laittomuuden puolustajille. Älä tule metsästyspalstoille häiriköimään vainoharhoinesi samaa ikuista virttä ulistessasi. Mene vastustajiin...Ai mutta siellähän sinua ei kukaan kommentoisi.
Eikö herra metsästyksen vastustajalla ole taaskaan mitään omaa kommenttia puolustellessasi metsästys vastaisia trollejasi, vaan toistelet minun sanomisiani? 😂🤭
Tottakai sinulta pitää vaatia todisteita puheillesi, kun yrität täällä julkisesti syyttää minua perusteetta ihan kuten teet muitakin metsästäjiä kohtaan. Kymmenet kerrat olen sinulta vaatinut tuoda näyttöä puheillesi, mutta koskaan et sellaista tuo, vaikka tältä palstalta kommenttien lainaaminen ja linkkaaminen on helppoa. Tietenkin, kun totuus on se, että et löydä syytöksillesi todisteita niin öyhötät, uhriudut ja itket mikä todistaa sen, että olet sekä lapsellinen että ajatusmaailmaltasi täysin teini ikäisen pennun tasoa. 😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö herra metsästyksen vastustajalla ole taaskaan mitään omaa kommenttia puolustellessasi metsästys vastaisia trollejasi, vaan toistelet minun sanomisiani? 😂🤭
Tottakai sinulta pitää vaatia todisteita puheillesi, kun yrität täällä julkisesti syyttää minua perusteetta ihan kuten teet muitakin metsästäjiä kohtaan. Kymmenet kerrat olen sinulta vaatinut tuoda näyttöä puheillesi, mutta koskaan et sellaista tuo, vaikka tältä palstalta kommenttien lainaaminen ja linkkaaminen on helppoa. Tietenkin, kun totuus on se, että et löydä syytöksillesi todisteita niin öyhötät, uhriudut ja itket mikä todistaa sen, että olet sekä lapsellinen että ajatusmaailmaltasi täysin teini ikäisen pennun tasoa. 😂Laihaksi käy puolustelut....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laihaksi käy puolustelut....
Niin näyttää käyvän. 😂
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352210
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871799Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711703Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081576- 561292
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1781145- 571127
Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942331077Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067