Niin on ajankohtaista lapselleni
Mitkä kaupat kokkolassa ottavat tet-harjoittelijoita viikoksi?
5
201
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköpä nuo siellä koulussa selväksi tule minne hakea ja silleen. Äiteen itse tuskin tarvitsee omatoimisesti alkaa rimpautella HH:n taikka SOK-yhtymän pääjohtajille.
- Anonyymi
Isien sen sijaan tarvii soitella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isien sen sijaan tarvii soitella
Pirripiiparit toki saa tarpeen tunnossa aina soitella.
- Anonyymi
Osuuskauppaan työharjotteluun jos pääsee etenemään niin tienaa mukavasti.
Biskop Kim Peter
Keski-Pohjanmaa, 1971
520 536 520 536 0 276 332
Paananen Antti Olavi
Keski-Pohjanmaa, 1967
358 579 358 579- Anonyymi
Se on jatkossa asioitava joko Lidlissä taikka poimittava marjat metsästä sekä viljeltävä potut parvekkeella. Saksan lidlin "Olavi"kuitenkin tienannee 100x enemmän kuin Suomen olavit. Saksaan menee huikeasti veroeuroja tuon puljun kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657