Kaupoissa siivoovat, kertokaa työstänne

Anonyymi-ap

Kiinnostaisi tietää kaupoissa siivoovilta millaista se työ on? Itsestä tuntuu ettei kaupoissa siivoojia näy ja aina on likaistakin, ehkä on sitten tyypillistä että siivooja/siivoojat käy aamulla ja illalla onkin sitten jo likasta(?). Entä kauppakeskuksissa siivoovat, käyttekö kaikissa keskuksessa olevissa liikkeissä vai vain osassa ja kuinka usein.

9

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu kaupasta tai kauppakeskuksesta. Ei voi olettaa että on puhdasta kun tuhansia käy päivän aikana kaupassa. Kun on alimitoitettu että yksi ihminen joutuu tekemään kolmen ihmisen työt ja juoksemaan niin ei paljoa naurata. Itse olen siivonnut pienempää kauppaa ja mukavaa oli kun pidin laadun ja asiakkaatkin tyytyväisiä. Sitten olen siivonnut valtavaa kauppakeskusta jossa monta myymälää. Siivoojat hoiti kauppakeskuksen käytävät,aulat, yleiset tilat johon kuului vessat yms. Aivan hirvittävä paikak ja siinäkin alimitoitus. 2 hoiti arkiaamuna työt. Ja vain yksi tekijä viikonlopussa. Olin aivan poikki ja esimies ei välittänyt kuormituksesta eikä siitä etten jaksa olla joka viikonloppu koska arkisinkin kävin töissä paljon.

• Anonyymi

Siis olin töissä 6 pvä/vko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis olin töissä 6 pvä/vko

Tein isoa s markettia 8v 3h aamu. Aina lauantai oli töitä, koska kukaan ei halunnut tehdä kerran viikossa vain. Etenkin talvella jos käytetään hienojakoinen hiekka, ei sora, on kiva työ saada mopattua pois. Hevi osasto ok nykyään paljon hrllp
        Jos kalusteet siirtää myyjien k3, jos pitää alusia pestä, mutta ei millään ehdi. Ei jäänyt ikävä. Tosi raskasta ja kone ajoa sai ihan tarpeeksi tehdä.

• Anonyymi

Paljon helpompi tarkoitin

• Anonyymi

Ruokakaupan Siivous ok hommaa, ja useat kaupat sallivat että Siivousta voi tehdä vielä klo 9 jälkeen, koska muuten ei ehdi millään maitohuoneen Siivousta ja useita muita tiloja tehdä. Lähinnä kassat ja sisääntulo ja Hevi on oltava ensin ja sitten ehtii hyvin muut hoitaa.

Oma juoksunsa on taas vaate myymälät, joissa hienojakoinen pöly on Joka päivä renkien alla ja lisänä muu hiekka sotkut. Monesti liian vähän aikaa annetaan, ja ehtii enimmät vain tehdä.

• Anonyymi

2 tekijää: kauppakeskus, iso market, ja kauppakeskuksen liiketiloja plus tietenkin vessat ja oleskelualueet jne. Työaika ei muutu mihinkään päin vaikka tehtäviä, ja tiloja tulee lisää. Luovitaan, mutta en korviani letkauta jos tulee esimieheltä valitusta. Jos ei kerkiä, niin voivoi. Sitten lisää väkeä kohteeseen.

• Anonyymi

Mulla oli noin. Olin viikonlopputekijä isossa kauppakeskuksessa. Vain yksi oli viikonlopussa vaikka olisi tarvinnut olla vähintään 2 ja arki aamuissa 3. Viikonloput olivat henkisesti ja fyysisesti raskaita. Jos asiakas oksenti/pasko lattialle tms yleisessä vessassa ei siitä saanut mitään lisää. Aikaa ei ollut juurikaan. Ihmiset kamalasti sotkee ja nuorilla eli näillä roadman nuorilla ei ole kunnioitusta mitään eikä ketään kohtaan. Lisäksi taitamaton ja osaamaton esimies joka ei kunnioita siivoojan työtä eikä työaikaa. En nykyään suostu tekemään mitään kauppoja tai kauppakeskuksia

• Anonyymi

Ainakin meidän kaupassa on aina puhdasta .

• Anonyymi

No voi voi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2105
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1846
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1796
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1513
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      171
      1341
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      57
      1307
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      74
      1144
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      991
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      962
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      939
    Aihe