Miksi moporacing ei vastaa!!

Anonyymi-ap

Onko muille vastannu sähköposteihi. laitoin rahat mutta laitoin väärän toimitustavan nii ei oo kuulunu kavereista mitää.

178

5627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väärä paikka valittaa!

      • Anonyymi

        Suoraan annettu palautetta ja mitään ei tapahdu silti!


    • Anonyymi

      Sama ongelma täällä ootko löytänyt ongelmalle ratkasun?

    • Anonyymi

      Minulla melkein sama ongelma. Olen tilauksen tehnyt kunnolla, mutta siitä ei ole mitään kuulunut.

      • Anonyymi

        tilaus tuli ainakin ihan hyvin perille, itse asiassa olen jo kahdesti tilannut tuolta eikä ongelmia ollut


      • Anonyymi kirjoitti:

        tilaus tuli ainakin ihan hyvin perille, itse asiassa olen jo kahdesti tilannut tuolta eikä ongelmia ollut

        Kiitos palautteesta!


    • Anonyymi

      Ite tilasin sieltä moottorin rahat lähti ja toimitus tavan tein oikein. Kaverit rupes vastaamaan sieltä vasta kun otti rikosilmotuksen esiin ja moottorin sain vasta noin 2kk jälkeen

      • Anonyymi

        Eikö sivulla lue että moottorrissa pidempi toimitusaika


    • Anonyymi

      En suosittele tilaamaan kyseisestä firmasta mitään. Rahat kelpaa mutta tuotetta ei lähetetä.

      • Toimitamme kaikki tuotteet asiakkaillemme. Mikäli toimituksessa ilmenee viivettä, se johtuu hetkellisestä ruuhkasta, ei siitä, ettei tuotetta lähetettäisi. Halutessanne voitte myös peruuttaa tilauksen ja saatte maksamanne rahat takaisin. Noudatamme kuluttajansuojalakia ja pidämme huolta, että jokainen tilaus käsitellään


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Toimitamme kaikki tuotteet asiakkaillemme. Mikäli toimituksessa ilmenee viivettä, se johtuu hetkellisestä ruuhkasta, ei siitä, ettei tuotetta lähetettäisi. Halutessanne voitte myös peruuttaa tilauksen ja saatte maksamanne rahat takaisin. Noudatamme kuluttajansuojalakia ja pidämme huolta, että jokainen tilaus käsitellään

        Missä sitten mun rahat viipyy? Viikkotolkulla vitkutellut asian kanssa, etkä vastaa viesteihin. Vai laitanko sähköpostia? Siihenkään et vastannut, koska olit juuri lomalla. Loman jälkeen et purkanut sähköposteja. Tilaus tehty toukokuussa ja nyt lokakuu lähenee lopouaan ja edelleen homma vaiheessa... Pyydän että asia käsiteltäsiin välittömästi maaliin. Eli rahat takaisin tilille, koska kauppa purettiin ja rahat jo luvattiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä sitten mun rahat viipyy? Viikkotolkulla vitkutellut asian kanssa, etkä vastaa viesteihin. Vai laitanko sähköpostia? Siihenkään et vastannut, koska olit juuri lomalla. Loman jälkeen et purkanut sähköposteja. Tilaus tehty toukokuussa ja nyt lokakuu lähenee lopouaan ja edelleen homma vaiheessa... Pyydän että asia käsiteltäsiin välittömästi maaliin. Eli rahat takaisin tilille, koska kauppa purettiin ja rahat jo luvattiin.

        Hei Riikka,

        Tää asia käytiin jo läpi sun kanssa Messengerissä, ja heti kun olit meihin yhteydessä, alettiin selvittää mikä meni pieleen. Meidän verkkokauppa näytti, että tilaus olisi lähtenyt, vaikka oikeasti se ei koskaan mennyt postiin asti ja me varmistettiin tää vielä Postista soittamalla.

        Rahat luvattiin palauttaa ja homma hoidetaan niin kuin sovittiin. Sen takia vähän ihmetyttää, että nyt tätä samaa asiaa tullaan nostamaan uudestaan esiin nimettömästi täällä, vaikka kaikki käytiin jo läpi ja homma on hoidossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sitten mun rahat viipyy? Viikkotolkulla vitkutellut asian kanssa, etkä vastaa viesteihin. Vai laitanko sähköpostia? Siihenkään et vastannut, koska olit juuri lomalla. Loman jälkeen et purkanut sähköposteja. Tilaus tehty toukokuussa ja nyt lokakuu lähenee lopouaan ja edelleen homma vaiheessa... Pyydän että asia käsiteltäsiin välittömästi maaliin. Eli rahat takaisin tilille, koska kauppa purettiin ja rahat jo luvattiin.

        Sama juttu. Miksi ette palauta maksettuja rahoja, mikäli tilaus peruttu ennen toimitusta.
        Kaikki, jotka ette saa tuotetta tai maksua takaisin kohtuullisessa ajassa (14pv) tehkää rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Hei Riikka,

        Tää asia käytiin jo läpi sun kanssa Messengerissä, ja heti kun olit meihin yhteydessä, alettiin selvittää mikä meni pieleen. Meidän verkkokauppa näytti, että tilaus olisi lähtenyt, vaikka oikeasti se ei koskaan mennyt postiin asti ja me varmistettiin tää vielä Postista soittamalla.

        Rahat luvattiin palauttaa ja homma hoidetaan niin kuin sovittiin. Sen takia vähän ihmetyttää, että nyt tätä samaa asiaa tullaan nostamaan uudestaan esiin nimettömästi täällä, vaikka kaikki käytiin jo läpi ja homma on hoidossa

        Homma ei ole hoidossa ennen kuin raha näkyy tililläni. 10.10 on luvattu maksaa ja tänään on jo 21.10. Omasta mielestäni asia ei näiltä osin ole hoidossa. T. Riikka


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Hei Riikka,

        Tää asia käytiin jo läpi sun kanssa Messengerissä, ja heti kun olit meihin yhteydessä, alettiin selvittää mikä meni pieleen. Meidän verkkokauppa näytti, että tilaus olisi lähtenyt, vaikka oikeasti se ei koskaan mennyt postiin asti ja me varmistettiin tää vielä Postista soittamalla.

        Rahat luvattiin palauttaa ja homma hoidetaan niin kuin sovittiin. Sen takia vähän ihmetyttää, että nyt tätä samaa asiaa tullaan nostamaan uudestaan esiin nimettömästi täällä, vaikka kaikki käytiin jo läpi ja homma on hoidossa

        Moporacing.com.
        Näitä samoja selityksiä ja katteettomia lupauksia olette antaneet monille muillekin asiakkaille. Onko tarkoitus kerätä ihmisten rahoja mahdollisimman paljon, piilottaa rahat ja sen jälkeen firma konkkaan? Vai mikä muu liikeidea tässä on?


      • Anonyymi

        No juurikin noin 300€. On kyllä luvannut palauttaa rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juurikin noin 300€. On kyllä luvannut palauttaa rahat.

        On luvannut kymmenille asiakkaille. Kannattaa soittaa Pohjanmaan poliisi, tutkinta-asiat tai Syyttäjälaitos Länsi-Suomen syyttäjäalue. 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Toimitamme kaikki tuotteet asiakkaillemme. Mikäli toimituksessa ilmenee viivettä, se johtuu hetkellisestä ruuhkasta, ei siitä, ettei tuotetta lähetettäisi. Halutessanne voitte myös peruuttaa tilauksen ja saatte maksamanne rahat takaisin. Noudatamme kuluttajansuojalakia ja pidämme huolta, että jokainen tilaus käsitellään

        No maksakaa rahat takaisin.


      • Anonyymi

        Näin se menee. Syyttäjä odottaa rauhassa, että poliisi saa esitutkinnan valmiiksi ilmoitusten osalta, joita voi olla kymmeniä. Ja kun aika on kypsä, syyttäjä toimii. Alkaa sellainen paskamyrsky, pelastukoon ken voi. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma ei ole hoidossa ennen kuin raha näkyy tililläni. 10.10 on luvattu maksaa ja tänään on jo 21.10. Omasta mielestäni asia ei näiltä osin ole hoidossa. T. Riikka

        Voitko ilmoittaa kun saat Moporacingiltä rahat takaisin.


      • Yrityksemme toimii lain mukaisesti ja palautamme aina rahat tai toimitamme tuotteen. Keväällä olimme lomalla, mikä aiheutti ruuhkaa, mutta kaikki tilaukset käsitellään järjestyksessä. Jos joku haluaa viedä asian oikeuteen, käsittely tapahtuu paikkakuntamme käräjäoikeudessa ja myös ilmoituksen tekijän on saavuttava paikalle, muuten seuraa uhkasakko. Olemme lisäksi huomanneet tapauksia, joissa ostaja on saanut sekä rahat takaisin että tuotteen, mikä on selkeästi petollista toimintaa meitä kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko ilmoittaa kun saat Moporacingiltä rahat takaisin.

        Joo, tottakai 🙏 Toivon, että se päivä tulee pian.



      • Haluan myös korostaa, että lähetämme kyllä kaikki tilaukset ja palautamme rahat. Muuten emme olisi täällä auttamassa asiakkaita


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Kuten tilaus- ja sopimusehdoissamme on mainittu, erimielisyydet ratkaistaan meidän paikkakuntamme käräjäoikeudessa. Olen jo ilmoittanut, etten suostu kirjalliseen menettelyyn. Jos tämä ei ole tullut ymmärretyksi, voitte vielä tarkistaa asian sopimusehdoista. Lisäksi voitte lukea lisää uhkasakosta täältä: https://tuomioistuimet.fi/fi/index/asiointijajulkisuus/kutsuttunaoikeudenkayntiin/todistajanaoikeudenkaynnissa.html

        Teidän paikkakuntanne käräjäoikeudessa? Alavetelin käräjäoikeudessa? Miksi siellä?
        Kysytäänkö vastaajalta, millaiseen menettelyyn suostuu?


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Kuten tilaus- ja sopimusehdoissamme on mainittu, erimielisyydet ratkaistaan meidän paikkakuntamme käräjäoikeudessa. Olen jo ilmoittanut, etten suostu kirjalliseen menettelyyn. Jos tämä ei ole tullut ymmärretyksi, voitte vielä tarkistaa asian sopimusehdoista. Lisäksi voitte lukea lisää uhkasakosta täältä: https://tuomioistuimet.fi/fi/index/asiointijajulkisuus/kutsuttunaoikeudenkayntiin/todistajanaoikeudenkaynnissa.html

        Kirjallinen menettely tarkoittaa sitä, että asiaa ei käsitellä tuomioistuimen istunnossa vaan tuomarit käsittelee asian työhuoneessaan ja antavat ns. kansliapäätöksen.

        Mikäli asianosaiset ei suostu kirjalliseen menettelyyn, asia käsitellään tuomioistuimen istunnossa.

        Mikäli asianomistajia on paljon ei heitä velvoiteta saapumaan istuntoon. Heidän lausuntonsa esitetään kirjallisesti avustajan välittämänä. Tämä siitä yksinkertaisesta syystä, että Suomessa ei ole istuntosaleja johon mahtuu kymmeniä asianomistajia. Tämä toimintatapa ei ole sama kuin ”kirjallinen menettely”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän paikkakuntanne käräjäoikeudessa? Alavetelin käräjäoikeudessa? Miksi siellä?
        Kysytäänkö vastaajalta, millaiseen menettelyyn suostuu?

        En ole missään vaiheessa maininnut Alavetelin käräjäoikeutta. Kaikki tiedot, jotka sivuillamme on esitetty, perustuvat kuluttajasuojalain ja Kuluttaja-asiamiehen antamiin ohjeisiin ja suosituksiin.

        Jos paikkakunnalla ei ole omaa käräjäoikeutta, käsittely tapahtuu lähimmässä saatavilla olevassa käräjäoikeudessa. Emme siis valitse paikkoja, vaan noudatamme lain ja ohjeiden mukaisia käytäntöjä


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Yrityksemme toimii lain mukaisesti ja palautamme aina rahat tai toimitamme tuotteen. Keväällä olimme lomalla, mikä aiheutti ruuhkaa, mutta kaikki tilaukset käsitellään järjestyksessä. Jos joku haluaa viedä asian oikeuteen, käsittely tapahtuu paikkakuntamme käräjäoikeudessa ja myös ilmoituksen tekijän on saavuttava paikalle, muuten seuraa uhkasakko. Olemme lisäksi huomanneet tapauksia, joissa ostaja on saanut sekä rahat takaisin että tuotteen, mikä on selkeästi petollista toimintaa meitä kohtaan

        Tullaan kyllä paikalle. 👍


      • Anonyymi

        Niin, kyllä tuossa tarkoitetaan sitä rikoksen tekijää, että on oltava paikalla. Tuskin uhria otetaan poliisin säilöön? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko ilmoittaa kun saat Moporacingiltä rahat takaisin.

        Mahtavaa! Suoritus tuli tilille, kuten luvattiin. Kiitos Moporacing! - Riikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa! Suoritus tuli tilille, kuten luvattiin. Kiitos Moporacing! - Riikka

        Oliko niin, että kaupat oli purettu toukokuussa? 5 kuukautta sitten? 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko niin, että kaupat oli purettu toukokuussa? 5 kuukautta sitten? 😬

        Syyskuussa sain vihdoin "langanpäähän". Eli kuukauden verran asiaa selviteltiin. Tuote ei ollut päätynyt Postin kuljetettavaksi. Jotain häslinkiä oli, mutta rahat palautui.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Toimitamme kaikki tuotteet asiakkaillemme. Mikäli toimituksessa ilmenee viivettä, se johtuu hetkellisestä ruuhkasta, ei siitä, ettei tuotetta lähetettäisi. Halutessanne voitte myös peruuttaa tilauksen ja saatte maksamanne rahat takaisin. Noudatamme kuluttajansuojalakia ja pidämme huolta, että jokainen tilaus käsitellään

        Tiedätte sitten, että mikäli asiakas peruu tilauksen tulee teidän palauttaa maksu 14 päivän kuluessa asiakkaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyskuussa sain vihdoin "langanpäähän". Eli kuukauden verran asiaa selviteltiin. Tuote ei ollut päätynyt Postin kuljetettavaksi. Jotain häslinkiä oli, mutta rahat palautui.

        Meinaatko tilata uudestaan tavaraa samasta yrityksestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko tilata uudestaan tavaraa samasta yrityksestä?

        En todellakaan 🫣 omaan kokemukseeni pohjautuen en lähde suosittelemaan.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Toimitamme kaikki tuotteet asiakkaillemme. Mikäli toimituksessa ilmenee viivettä, se johtuu hetkellisestä ruuhkasta, ei siitä, ettei tuotetta lähetettäisi. Halutessanne voitte myös peruuttaa tilauksen ja saatte maksamanne rahat takaisin. Noudatamme kuluttajansuojalakia ja pidämme huolta, että jokainen tilaus käsitellään

        Hei.

        Miten teillä on auki siellä Alavetelissä? Onko viikonloppuna?

        Voin tulla käymään ja ostaa moottorin varastosta, ei tarvitse lähettää postissa. 😉


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Haluan myös korostaa, että lähetämme kyllä kaikki tilaukset ja palautamme rahat. Muuten emme olisi täällä auttamassa asiakkaita

        Täällä auttamassa asiakkaita? Täällä suomi24 forumilla vai Alavetelissä?
        Tossa alempana toteat, että asiakaspalvelu toimii vain sähköpostilla.

        Mikäli haluat auttaa asiakkaita, palauta tänään rahat niille asiakkaille, jotka ovat peruneet tilauksen ja lähetä sähköpostitiedote niille asiakkaille, joilla tilaus vielä on. Kerro tiedotteessa realistinen toimitusarvio, on se sitten 2 tai 3 kuukautta.

        Kuinka monta työntekijää on Moporacing Oy;ssa? Onko yhden pojan firma? Aikaa on olla täällä yöllä sepittämässä valheita kun pitäisi olla hoitamassa asiakkaiden tilauksia.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Toimitamme kaikki tuotteet asiakkaillemme. Mikäli toimituksessa ilmenee viivettä, se johtuu hetkellisestä ruuhkasta, ei siitä, ettei tuotetta lähetettäisi. Halutessanne voitte myös peruuttaa tilauksen ja saatte maksamanne rahat takaisin. Noudatamme kuluttajansuojalakia ja pidämme huolta, että jokainen tilaus käsitellään

        Hei Moporacing.com

        Peruin tilauksen sähköpostitse 23.8.2025, ennen toimitusta.
        Olen lähettänyt teille sähköpostia viimeeksi tänään klo 10.45, viime tiistaina, sekä 15.10. ja näitäkin ennen. Samalla olen myös kertonut tilinumeroni.

        En ole saanut teiltä vastausta, eikä maksamaani summaa 145,55€ ole palautettu.

        Terv. Jan V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Moporacing.com

        Peruin tilauksen sähköpostitse 23.8.2025, ennen toimitusta.
        Olen lähettänyt teille sähköpostia viimeeksi tänään klo 10.45, viime tiistaina, sekä 15.10. ja näitäkin ennen. Samalla olen myös kertonut tilinumeroni.

        En ole saanut teiltä vastausta, eikä maksamaani summaa 145,55€ ole palautettu.

        Terv. Jan V

        Ei kuulu vastausta Moporacingin asiakaspalvelusta sähköposteihin.

        Peruin tilauksen toimitusehtojen mukaisesti ennen lähetystä 23.8.2025.

        Ei ole rahoja palautettu.

        Terv. Jan V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullaan kyllä paikalle. 👍

        Paikalle tullaan. Siellä joku päivä nähdään. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu vastausta Moporacingin asiakaspalvelusta sähköposteihin.

        Peruin tilauksen toimitusehtojen mukaisesti ennen lähetystä 23.8.2025.

        Ei ole rahoja palautettu.

        Terv. Jan V

        Lähetin päivällä vielä whatsapp viestin Anders Sandfältille ja kehoitin tarkastamaan sähköpostiviestit.

        Ei mitään vastausta.

        Huonosti toimii asiakaspalvelu moporacingillä.

        T. Jan V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetin päivällä vielä whatsapp viestin Anders Sandfältille ja kehoitin tarkastamaan sähköpostiviestit.

        Ei mitään vastausta.

        Huonosti toimii asiakaspalvelu moporacingillä.

        T. Jan V

        Minäkin yritin tavoittaa Whatsupin kautta. Ei toimi tai ei käydä lukemassa?? Jos asiakaspalvelu toimii ainoastaan sähköpostitse, niin aika huonosti tuntuu toimivan, kun kukaan ei saa vastausta... 🧐


      • Minkäänlaista petosta ei ole tapahtunut. Jos kyse olisi petoksesta, emme olisi täällä vastaamassa ja auttamassa asiakkaita.


      • Anonyymi

        Hei.

        Lähetin teille tänään, tiistaina, viime viikolla sähköpostia.
        En ole saanut vastausta.

        Terv. Jan V


      • Anonyymi kirjoitti:

        On luvannut kymmenille asiakkaille. Kannattaa soittaa Pohjanmaan poliisi, tutkinta-asiat tai Syyttäjälaitos Länsi-Suomen syyttäjäalue. 🤷‍♂️

        Ei pidä paikkaansa. Tilausten toimitukset ja palautukset hoidetaan, eikä mitään rikostutkintaa ole käynnissä


      • Anonyymi

        Valitettavasti taidat olla oikeassa. 🙁


      • Anonyymi

        Sen verran laaja kokonaisuus ja pitkäkestoinen, että taitaa tulla lähemmäksi pari vuotta istuttavaa, eli ehdotonta. Parista kymmenestä tori huijauksesta on annettu viime aikoina 7-9kk ehdotonta. Pysyy hetken poissa pahanteosta. 🫡


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Tilausten toimitukset ja palautukset hoidetaan, eikä mitään rikostutkintaa ole käynnissä

        Kyllä on ja syyttäjä määrätty hoitamaan asiaa.
        Voit ihan itse, tai kuka tahansa, soittaa poliisille tai syyttäjälaitokselle. 👍


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Haluan myös korostaa, että lähetämme kyllä kaikki tilaukset ja palautamme rahat. Muuten emme olisi täällä auttamassa asiakkaita

        Kaikki tietää, että tämä on valetta. 🤥😂
        Vielä tullaan näkemään, kuinka kaikki päättyy. 🤣


      • Anonyymi

        Huomenta Anders Sandfält, Moporacing.com

        Lähetin sinulle eilen kaksi sähköpostiviestiä ([email protected])

        Et ole vastannut viesteihini, etkä palauttanut rahojani.

        Viesteistä päätellen, olen ehtinyt viestitellä tällä foorumilla illan ja yön. Minun sähköpostiin et ole vastannut.

        Lähetin tänään uudestaa sinulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]

        En usko, että vastaat ja palautat rahani. Tilauksen peruin 23.8.2025.

        Terv. Jan V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta Anders Sandfält, Moporacing.com

        Lähetin sinulle eilen kaksi sähköpostiviestiä ([email protected])

        Et ole vastannut viesteihini, etkä palauttanut rahojani.

        Viesteistä päätellen, olen ehtinyt viestitellä tällä foorumilla illan ja yön. Minun sähköpostiin et ole vastannut.

        Lähetin tänään uudestaa sinulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]

        En usko, että vastaat ja palautat rahani. Tilauksen peruin 23.8.2025.

        Terv. Jan V

        Lähetin vielä whatsapp viestin Andersille. Kehoitin lukemaan sähköpostin.

        Jan V


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Miksi ette palauta maksettuja rahoja, mikäli tilaus peruttu ennen toimitusta.
        Kaikki, jotka ette saa tuotetta tai maksua takaisin kohtuullisessa ajassa (14pv) tehkää rikosilmoitus.

        Hei,

        Rahat palautetaan niille, joille se kuuluu muuten emme olisi täällä auttamassa asiakkaita. Olemme jo ilmoittaneet, että ruuhkaa on, joten viiveitä voi syntyä, mutta jokainen saa tuotteen tai rahansa takaisin. Samaan aikaan rikomme jatkuvasti uusia myyntiennätyksiä ja laajennamme varastoa tuomalla lisää tuotteita myyntiin. Kysynpä vain: mitä rikosta tässä muka on tapahtunut? Kannattaa myös muistaa, että turhan rikosilmoituksen tekeminen on itsessään rangaistavaa: https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-väärä-ilmianto


      • Hei, Tuo ei pidä paikkaansa. Emme ole koskaan sanoneet, ettei asiakas saisi rahojaan takaisin – jokainen saa tuotteen tai rahat, kunhan ottaa yhteyttä asiakaspalvelun sähköpostiin, kuten kuuluu. Valheita on helppo levittää, mutta faktat eivät muutu: tilauksia lähtee päivittäin ja palautukset hoidetaan normaalisti. Ja mitä enemmän valheita täällä kirjoitetaan, sitä enemmän ja paremmin me panostamme markkinointiin. Eli lopputulos on aina päinvastainen kuin mitä toivotte.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Yrityksemme toimii lain mukaisesti ja palautamme aina rahat tai toimitamme tuotteen. Keväällä olimme lomalla, mikä aiheutti ruuhkaa, mutta kaikki tilaukset käsitellään järjestyksessä. Jos joku haluaa viedä asian oikeuteen, käsittely tapahtuu paikkakuntamme käräjäoikeudessa ja myös ilmoituksen tekijän on saavuttava paikalle, muuten seuraa uhkasakko. Olemme lisäksi huomanneet tapauksia, joissa ostaja on saanut sekä rahat takaisin että tuotteen, mikä on selkeästi petollista toimintaa meitä kohtaan

        perkeleen kusetus firma. Pitää viattomia nuoria piikittää. voi jehna et on säälittävä yksilö. Mee töihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        perkeleen kusetus firma. Pitää viattomia nuoria piikittää. voi jehna et on säälittävä yksilö. Mee töihin

        Olemme monessa työssä jo, ja näyttää siltä, että kilpailija on taas täällä kirjoittamassa. Sivuillamme lukee selvästi:
        Huomioithan, että myymme tuotteita vain täysi-ikäisille (18 vuotta täyttäneille). Alaikäiset voivat tehdä tilauksen vain vanhempien tai huoltajan suostumuksella


    • Anonyymi

      Tilasin moottorin yli 1kk sitten. Sähköpostiin ei vastata jne. Mutta onneks tein ostoksen luottokortilla. Reklamaatio tehty ja rahat saatu jo takasin👌

      • Anonyymi

        Kyllä ja touhu onkin sen mukaista.


      • Sivulla lukee että pidempi toimitusaika ja loppujen lopuksi sait myös tilaamasi moottorin....


    • Anonyymi

      Paska firma

    • Anonyymi

      en suosittele!

    • Anonyymi

      Tein tilauksen. Peruin tilauksen ehtojen mukaisesti, koska tuotetta ei lähetetty, eikä tiedusteluihin vastattu. Maksamaani summaa ei ole pyynnöistä huolimatta palautettu. En jatkossa tilaa yhdestäkään vastaavasta Suomalaisesta verkkokaupasta yhtään mitään.

      • Hei! Asiakaspalvelumme toimii ainoastaan sähköpostitse, joten emme valitettavasti voi auttaa tätä kautta. Voisitko lähettää viestin sähköpostilla, niin voimme tarkistaa asian?


      • Anonyymi

        Laitoitko sähköpostia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoitko sähköpostia?

        Valitettavasti emme ole ainakaan vielä saaneet sähköpostia


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Valitettavasti emme ole ainakaan vielä saaneet sähköpostia

        Kyllä olet saanut sähköpostini useasti ja olet myös vastannut, että palautat maksamani summan. Palautusta ei ole tullut. Näitä samoja selityksiä sepität kymmenille asiakkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet saanut sähköpostini useasti ja olet myös vastannut, että palautat maksamani summan. Palautusta ei ole tullut. Näitä samoja selityksiä sepität kymmenille asiakkaille.

        Valhe. Olemme tarkistaneet sähköpostit koko päivältä, emmekä ole saaneet teiltä viestiä. Laitoimme aiemmin tänään sinulle viestin:

        Hei! Asiakaspalvelumme toimii ainoastaan sähköpostitse, joten emme valitettavasti voi auttaa tätä kautta. Voisitko lähettää viestin sähköpostilla, niin voimme tarkistaa asian?

        Miksi valehtelette asiasta?
        Ja miksi jatkatte kirjoittamista täällä, vaikka voitte laittaa viestin sähköpostiin? Tarkistamme asian heti, kun viesti on saapunut, ettekö halua, että asia hoidetaan kuntoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valhe. Olemme tarkistaneet sähköpostit koko päivältä, emmekä ole saaneet teiltä viestiä. Laitoimme aiemmin tänään sinulle viestin:

        Hei! Asiakaspalvelumme toimii ainoastaan sähköpostitse, joten emme valitettavasti voi auttaa tätä kautta. Voisitko lähettää viestin sähköpostilla, niin voimme tarkistaa asian?

        Miksi valehtelette asiasta?
        Ja miksi jatkatte kirjoittamista täällä, vaikka voitte laittaa viestin sähköpostiin? Tarkistamme asian heti, kun viesti on saapunut, ettekö halua, että asia hoidetaan kuntoon?

        Olen lähettänyt viikkojen aikana useamman sähköpostin teille ja pyytänyt palauttamaan maksamani summan. Sähköposteissa on myös ollut tilinumeroni. Palautusta ei ole tullut.

        Luuletko tosiaan, että jaksaisin edes lukea tätä foorumia, mikäli ei olisi saatavia teiltä.

        Tärkeintä on nyt se, että ihmiset saa tietää toimintatapanne ja osaa varoa.


    • Anonyymi

      Kannattaa tutustua aiheeseen ”Velkasaatavan myynti”.
      Ei tarvitse sen jälkeen itse murehtia asiaa ja saa ainakin osan rahoista takaisin.

      • Anonyymi

        Kokemusta on, voin suositella. Perintäfirmat, joiden ydin bisnestä saatavien perintä on, vievät tuhkatkin pesästä. Pelkästään perintäkulut ovat tähtitieteelliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on, voin suositella. Perintäfirmat, joiden ydin bisnestä saatavien perintä on, vievät tuhkatkin pesästä. Pelkästään perintäkulut ovat tähtitieteelliset.

        Kerran unohdin maksaa firman nettisivujen kuukausimaksun 29,90€. Tuli perintäfirman lasku, johon oli lisätty perintäkuluja 80€. 😬 Selvittelin, onko mahdollista ja kyllä oli, lain mukaan toimivat. Onneksi oli vain tuo yksi lasku. Ei ole unohtunut sen jälkeen.


      • Anonyymi

        Suosittelen lämpimästi. Ei tarvitse murehtia saatavasta ja odotella vuosia oikeuden päätöstä. Perintä on perintäfirman liiketoimintaa, ne ei anna periksi ja luovuta. Perintäfirmoilla on osaamista, ettei velka pääse vanhenemaan ja summa kasvaa hyvällä tuotolla joka vuosi. Perintäfirmoilla on aktiivisena yli kakskymmentä vuotta vanhoja velkoja. Jos velallinen saa joskus palkkaa, perintöä tai eläkettä, perintäfirma saa tästä tiedon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran unohdin maksaa firman nettisivujen kuukausimaksun 29,90€. Tuli perintäfirman lasku, johon oli lisätty perintäkuluja 80€. 😬 Selvittelin, onko mahdollista ja kyllä oli, lain mukaan toimivat. Onneksi oli vain tuo yksi lasku. Ei ole unohtunut sen jälkeen.

        Laki velvoittaa kylläkin lähettämään huomautuslaskun, jos saatava ei ole tullut 2 viikon sisällä eräpäivästä perintään asian voi laittaa vasta tämän jälkeen, jos asiakas ei ole riitauttanut maksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi. Ei tarvitse murehtia saatavasta ja odotella vuosia oikeuden päätöstä. Perintä on perintäfirman liiketoimintaa, ne ei anna periksi ja luovuta. Perintäfirmoilla on osaamista, ettei velka pääse vanhenemaan ja summa kasvaa hyvällä tuotolla joka vuosi. Perintäfirmoilla on aktiivisena yli kakskymmentä vuotta vanhoja velkoja. Jos velallinen saa joskus palkkaa, perintöä tai eläkettä, perintäfirma saa tästä tiedon.

        Perittävän summan ulosottoa tulee hakea 5 vuoden sisällä saatavan vanhenemisesta eli perintäfirmojen yli 20 vuotta vanhoja saatavia ei saa ulosottoon, mutta vapaaehtoisesti voivat niitä yrittää periä jos joku tietämätön menee vaikka maksamaan ne. Aikaraja on 5 vuotta jo senkin takia, että eivät käytä näitä vanhoja maksuja rahastusautomaatteina ja mitä vanhempi saatava on sitä hankalampi saatavan oikeudellinen peruste on selvittää mm. onko saatava mahdollisesti riitautettu ym. Perintä kuluille on asetettu myös ylärajat ohessa yritysperinnän suhteen yksityiselle kulut ovat pienemmät.


        Yritysperintäkulujen ylärajat (esimerkkinä Aluehallintovirasto tai Intrum)

        Maksumuistutus: 12 euroa.
        Maksuvaatimus:
        Enintään 50 euroa, jos velan pääoma on enintään 500 euroa.
        Enintään 70 euroa, jos pääoma on yli 500 euroa, mutta enintään 2500 euroa.
        Enintään 90 euroa, jos pääoma on yli 2500 euroa, mutta enintään 10000 euroa.
        Enintään 110 euroa, jos pääoma ylittää 10000 euroa.
        Uusi maksuvaatimus (saman saatavan perintään): Puolet ensimmäisen maksuvaatimuksen määristä.
        Maksukehotus (konkurssiuhkainen): Enintään 100 euroa.

        Perintätoimistot eivät voi ulosmitata saatavia sen tekee ulosottovirasto mikäli edellytykset täyttyvät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perittävän summan ulosottoa tulee hakea 5 vuoden sisällä saatavan vanhenemisesta eli perintäfirmojen yli 20 vuotta vanhoja saatavia ei saa ulosottoon, mutta vapaaehtoisesti voivat niitä yrittää periä jos joku tietämätön menee vaikka maksamaan ne. Aikaraja on 5 vuotta jo senkin takia, että eivät käytä näitä vanhoja maksuja rahastusautomaatteina ja mitä vanhempi saatava on sitä hankalampi saatavan oikeudellinen peruste on selvittää mm. onko saatava mahdollisesti riitautettu ym. Perintä kuluille on asetettu myös ylärajat ohessa yritysperinnän suhteen yksityiselle kulut ovat pienemmät.


        Yritysperintäkulujen ylärajat (esimerkkinä Aluehallintovirasto tai Intrum)

        Maksumuistutus: 12 euroa.
        Maksuvaatimus:
        Enintään 50 euroa, jos velan pääoma on enintään 500 euroa.
        Enintään 70 euroa, jos pääoma on yli 500 euroa, mutta enintään 2500 euroa.
        Enintään 90 euroa, jos pääoma on yli 2500 euroa, mutta enintään 10000 euroa.
        Enintään 110 euroa, jos pääoma ylittää 10000 euroa.
        Uusi maksuvaatimus (saman saatavan perintään): Puolet ensimmäisen maksuvaatimuksen määristä.
        Maksukehotus (konkurssiuhkainen): Enintään 100 euroa.

        Perintätoimistot eivät voi ulosmitata saatavia sen tekee ulosottovirasto mikäli edellytykset täyttyvät.

        Yrityksemme huolehtii aina siitä, että jokainen asiakas saa tilaamansa tuotteen tai rahat takaisin. En osaa sanoa, miten tämä perintä- ja ulosottoasia liittyy meidän toimintaamme


    • Anonyymi

      Onko kukaan vinkannut Verottajalle? Verotarkastus vois olla aiheellinen.

      • Anonyymi

        eikö tuolla sivulla ole ytunnus, ite olen sen nähnyt kun tilasin osat pari kk sitten


      • Yrityksemme toimii lain mukaisesti, kaikki tulot ilmoitetaan verottajalle ja sivuiltamme löytyy myös Y-tunnus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö tuolla sivulla ole ytunnus, ite olen sen nähnyt kun tilasin osat pari kk sitten

        Vaikka yrityksellä on Y-tunnus ei se tarkoita sitä, että verotukselliset asiat ovat kunnossa.

        Ei ole aivan normaali tilanne, että yrityksestä on tehty kymmeniä rikosilmoituksia, kymmenien eri asiakkaiden toimesta. Vai onko?

        Verottajalle on varmasti tieto mennyt ja kyllä se erityisverotarkastus päivä vielä koittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka yrityksellä on Y-tunnus ei se tarkoita sitä, että verotukselliset asiat ovat kunnossa.

        Ei ole aivan normaali tilanne, että yrityksestä on tehty kymmeniä rikosilmoituksia, kymmenien eri asiakkaiden toimesta. Vai onko?

        Verottajalle on varmasti tieto mennyt ja kyllä se erityisverotarkastus päivä vielä koittaa.

        Hei, Yrityksellämme on luotettava ja ulkopuolisen tilitoimiston hoitama kirjanpito. Kaikki verotukselliset asiat ovat kyllä kunnossa, ja herää kysymys – miksi täällä levitetään valheellista tietoa? -MopoRacing


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö tuolla sivulla ole ytunnus, ite olen sen nähnyt kun tilasin osat pari kk sitten

        Mikä on yrityksen Moporacing.com Y-tunnus? 😊


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Yrityksemme toimii lain mukaisesti, kaikki tulot ilmoitetaan verottajalle ja sivuiltamme löytyy myös Y-tunnus.

        Anders. Mikä on yrityksesi Moporacing.com Y-tunnus. Katsotaanpa y-tunnus haulla, mitä toiminimiä tai aputoiminimiä tunnuksella löytyy. 😉👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on yrityksen Moporacing.com Y-tunnus? 😊

        Moporacing.com nettisivuilta löytyy numerosarja 3353192-3 (mahdollisesti y-tunnus).
        Kyseinen numerosarja antaa y-tunnushaussa toiminimen Andimopo (ei aputoiminimiä), kotipaikka Kruunupyy ja postiosoite Haavistontie 516, 68410 Alaveteli, kieli ruotsi. Alkupvm 5.2.2023.

        Ko. y-tunnuksellisen toiminimen Andimopo viimesimpiä tilinpäätöstietoja ei löydy Finderin, Kauppalehden, Suomen Asiakastiedon yritystietorekistereistä. (Tilikauden pituus minimissään 6 kk ja maksimissaan 18 kk). Yrityksen perustamisesta 33 kuukautta.

        Pyydetty verottajalta ko. y-tunnuksen viimeisin tilinpäätös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Yrityksellämme on luotettava ja ulkopuolisen tilitoimiston hoitama kirjanpito. Kaikki verotukselliset asiat ovat kyllä kunnossa, ja herää kysymys – miksi täällä levitetään valheellista tietoa? -MopoRacing

        Kannattaa ottaa yhteys tilitoimistoon. Yrityksenne tilinpäätöstietoja ei löydy?

        Kai tiedät, että tilinpäätöstiedot ovat julkista tietoa, eikä niitä voi täysin salata. Mikäli tiedot olisivat, ne löytyisivät kaupparekisteristä. 🤥


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Yrityksemme toimii lain mukaisesti, kaikki tulot ilmoitetaan verottajalle ja sivuiltamme löytyy myös Y-tunnus.

        Mites varaston saldot, jos näyttää, että on tuote varastossa, mutta tuotetta ei ilmeisesti ole, vaan tilataan vasta, kun asiakas tilaa? Olisi mielenkiintoista nähdä ostot, myynnit, maksetut verot, YEL, tilisiirrot ylipäänsä ja mitä on siirretty ja minne, ostolaskujen tiliöinnit, tulot mitä asiakkaat ovat tilittäneet..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites varaston saldot, jos näyttää, että on tuote varastossa, mutta tuotetta ei ilmeisesti ole, vaan tilataan vasta, kun asiakas tilaa? Olisi mielenkiintoista nähdä ostot, myynnit, maksetut verot, YEL, tilisiirrot ylipäänsä ja mitä on siirretty ja minne, ostolaskujen tiliöinnit, tulot mitä asiakkaat ovat tilittäneet..

        Hei,
        Mitä te sillä tiedolla tekisitte? Se ei kuulu teille millään tavalla.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Hei,
        Mitä te sillä tiedolla tekisitte? Se ei kuulu teille millään tavalla.

        Poliisi, syyttäjä ja verottaja on kiinnostunut. 👍😉


    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat sinisilmäisiä ja suvaitsevaisia.
      Uskotaan, että huijari joka viikosta ja kuukaudesta toiseen keksii uusia selityksiä, maksaa vielä rahat takaisin. 😅
      Taktiikka on väsytystaktiikka. Huijari odottaa, että huijattu väsyy koko asiaan ja antaa asian olla, yrittää unohtaa. 🤌

      • Kirjoituksessa esitetyt väitteet eivät pidä paikkaansa. Yrityksemme toimii lainmukaisesti ja asiakaspalvelu auttaa mielellään sähköpostitse kaikissa asioissa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        83% asiakkaista antanut yhden ⭐️, kun ei voi nollaa antaa! 🤩


      • Anonyymi

        Arvostelut ovat edellisen omistajan ajalta. Liike on vaihtanut omistajaa alkukesästä, ja edellinen omistaja oli Axel Thors


    • Anonyymi

      Tässä toiminnassa on kohderyhmänä 14-17-vuotiaat nuoret!

      Jakakaa varoituksia joka kanavalla, että nuoret ja heidän huoltajansa osaa varoa!

      Viranomaistoimilla toimintaa ei saada loppumaan.

      • Hei,
        Postitamme paketit päivittäin, kuten olemme myös Instagramissa kertoneet. Kukaan ei jää ilman tilausta jos jotain kysyttävää tulee, asiakaspalvelu auttaa. Viranomaisillakaan ei olisi syytä puuttua, koska mitään rikosta ei ole tapahtunut


      • Anonyymi

        Halveksittavaa toimintaa.


    • Anonyymi

      ”Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä”. 😬

      Mitähän viesteissä on lukenut? 🫢

      • Anonyymi

        Oho!! Julkisuutta yritys kyllä saa toiminnallaan 🧐 ei niin hyvää tosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho!! Julkisuutta yritys kyllä saa toiminnallaan 🧐 ei niin hyvää tosin.

        Kuinkahan tämä julkisuus vaikuttaa Suomen muiden vastaavien yritysten myyntiin, jotka yrittää pärjätä ja hoitavat asiat mallikkaasti?
        Tämän yrityksen kanssa asioineiden ei varmaan tee mieli asioida enää yhdenkään vastaavan verkkokaupan kanssa. 🙁 Tämä pilaa koko alan luottamuksen ja maineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan tämä julkisuus vaikuttaa Suomen muiden vastaavien yritysten myyntiin, jotka yrittää pärjätä ja hoitavat asiat mallikkaasti?
        Tämän yrityksen kanssa asioineiden ei varmaan tee mieli asioida enää yhdenkään vastaavan verkkokaupan kanssa. 🙁 Tämä pilaa koko alan luottamuksen ja maineen.

        Vaikuttaa ja aika paljon, eikä hyvällä tavalla. 🤬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan tämä julkisuus vaikuttaa Suomen muiden vastaavien yritysten myyntiin, jotka yrittää pärjätä ja hoitavat asiat mallikkaasti?
        Tämän yrityksen kanssa asioineiden ei varmaan tee mieli asioida enää yhdenkään vastaavan verkkokaupan kanssa. 🙁 Tämä pilaa koko alan luottamuksen ja maineen.

        Hei,
        Meidän toiminta ei pilaa alan mainetta. Jokainen asiakas saa tilauksensa tai rahansa takaisin. Maineen pilaavat valheelliset väitteet ja huhut


      • Anonyymi

        ”Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä”.

        Ihmisiltä on kärsivällisyys loppunut?

        Miksi muista vastaavista yrityksistä ei löydy näin paljon (satoja) ja näin negatiivista palautetta, kun hakee googlesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä”.

        Ihmisiltä on kärsivällisyys loppunut?

        Miksi muista vastaavista yrityksistä ei löydy näin paljon (satoja) ja näin negatiivista palautetta, kun hakee googlesta.

        ArcticTune, Moporacing ja Andimopo on kaikki tän saman yrittäjän? Onkohan vielä muitakin? Oliko joku, missä myydään tarroja tai ollaan myyvinään, niin tän saman? Ainakin negatiivinen maine sillä kamujen kesken.


    • Anonyymi

      Kokkolan Puskaradiossa (fb) joku tiesi kertoa:
      ” Nämä Sandfaltit ovat jo vuosia koijanneet porukkaa mopon osia myymällä, menkää käymään paikanpäällä niin voitte saada rahat takaisin.”

      Täytyy varmaan mennä paikanpäälle selvittämään rahojen palautus. 🤷‍♂️ Muuten ei rahat palaudu.

      Miten mahtaa olla pulju auki? Ei ole yrityksen sivuilla aukioloaikoja. Mahtaako olla mitään toimitiloja? Ehkä joku noutopiste löytyy.

      • Anonyymi

        Ei ole liikettä, eikä noutopistettä (verkkosivujen mukaan ei noutopalvelua).

        Verkkosivujen mukaan tuotteita on paljon varastossa. Olisko se varasto ja toimitilat muutenkin Haavistontie 516, Alaveteli?


      • Anonyymi

        Täytyy mennä käymään. Ehkä kasvokkain saa sovittua rahojen palautuksen.


      • Anonyymi

        Hei,

        Ymmärrämme, että osa asiakkaista toivoisi myös puhelinyhteyttä. Olemme kuitenkin todenneet, että sähköpostin kautta asiat hoituvat nopeammin ja tarkemmin, koska kaikki työ tehdään tietokoneella ja pystymme samalla tarkistamaan tilaus- ja tekniset tiedot heti.

        Meillä ei ole erillistä yrityspuhelinta käytössä, mutta vastaamme sähköposteihin mahdollisimman nopeasti – usein samana päivänä.

        Terveisin,
        Moporacing


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Ymmärrämme, että osa asiakkaista toivoisi myös puhelinyhteyttä. Olemme kuitenkin todenneet, että sähköpostin kautta asiat hoituvat nopeammin ja tarkemmin, koska kaikki työ tehdään tietokoneella ja pystymme samalla tarkistamaan tilaus- ja tekniset tiedot heti.

        Meillä ei ole erillistä yrityspuhelinta käytössä, mutta vastaamme sähköposteihin mahdollisimman nopeasti – usein samana päivänä.

        Terveisin,
        Moporacing

        Ei pidä paikkansa. VALEHTELET! 😂 Kaikki sen täällä ja monessa paikassa muualla tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa. VALEHTELET! 😂 Kaikki sen täällä ja monessa paikassa muualla tietää.

        Miten muka valehtelen? Meillä on ollut sama peruspuhelinnumero sivulla yli 3 vuotta – kuluttajasuojalaki vaatii sen, ja se siellä on. Yritysnumero alkaa esim. 0800, 0600 tai 0700, eikä meillä ole mitään syytä ottaa sellaista.

        Sähköposti toimii, ja ainoa kerta kun tuli viivettä oli silloin, kun oltiin lomalla eikä lähetyksiä tehty.

        Täällä on selvästi pari samaa tyyppiä, jotka kirjoittelee eri nimillä ja täyttää viestinsä emojeilla….
        -MopoRacing


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muka valehtelen? Meillä on ollut sama peruspuhelinnumero sivulla yli 3 vuotta – kuluttajasuojalaki vaatii sen, ja se siellä on. Yritysnumero alkaa esim. 0800, 0600 tai 0700, eikä meillä ole mitään syytä ottaa sellaista.

        Sähköposti toimii, ja ainoa kerta kun tuli viivettä oli silloin, kun oltiin lomalla eikä lähetyksiä tehty.

        Täällä on selvästi pari samaa tyyppiä, jotka kirjoittelee eri nimillä ja täyttää viestinsä emojeilla….
        -MopoRacing

        Hauskaa on seurata, miten samat tyypit pyörii täällä ja yrittää keskustella muka “eri käyttäjinä”. Tekstit ja emojeiden määrä paljastaa teidät heti.
        -MopoRacing


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muka valehtelen? Meillä on ollut sama peruspuhelinnumero sivulla yli 3 vuotta – kuluttajasuojalaki vaatii sen, ja se siellä on. Yritysnumero alkaa esim. 0800, 0600 tai 0700, eikä meillä ole mitään syytä ottaa sellaista.

        Sähköposti toimii, ja ainoa kerta kun tuli viivettä oli silloin, kun oltiin lomalla eikä lähetyksiä tehty.

        Täällä on selvästi pari samaa tyyppiä, jotka kirjoittelee eri nimillä ja täyttää viestinsä emojeilla….
        -MopoRacing

        Valehtelet!
        Kun googlettaa ”Moporacing” löytyy eri alustoilta useita kymmeniä, jopa toista sataa eri ihmisten kommenttia pelkästään tämän syksyn ajalta ”Moporacing ei vastaa sähköpostiin”, ”Moporacing ei toimita tilauksia”, ”Moporacing ei palauta maksuja”.

        Kaikki muut sen tietää, paitsi sinä! 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa on seurata, miten samat tyypit pyörii täällä ja yrittää keskustella muka “eri käyttäjinä”. Tekstit ja emojeiden määrä paljastaa teidät heti.
        -MopoRacing

        Pitäisikö sinun olla vastaamassa asiakkaiden sähköposteihin ja tekemässä maksujen palautuksia, eikä seuraamassa täällä keskustelua?

        Taitaa olla hieman ”yrittäjyys” hukassa. Vai onko yrityksen kassa tyhjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet!
        Kun googlettaa ”Moporacing” löytyy eri alustoilta useita kymmeniä, jopa toista sataa eri ihmisten kommenttia pelkästään tämän syksyn ajalta ”Moporacing ei vastaa sähköpostiin”, ”Moporacing ei toimita tilauksia”, ”Moporacing ei palauta maksuja”.

        Kaikki muut sen tietää, paitsi sinä! 🤪

        Sähköposti toimii nyt täysin. On totta, että joskus aiemmin oli ongelmia sähköpostin palvelimen kanssa, mutta ne on ratkaistu palvelin on päivitetty ja lisäosat asennettu, jotta yksikään viesti ei mene ohi.

        Tilaukset lähtevät, maksut palautetaan ja asiakaspalvelu pyörii joka päivä.Ongelmat on korjattu, ja kaikki valheet siitä, että emme toimittaisi mitään, ovat täysin perusteettomia.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Sähköposti toimii nyt täysin. On totta, että joskus aiemmin oli ongelmia sähköpostin palvelimen kanssa, mutta ne on ratkaistu palvelin on päivitetty ja lisäosat asennettu, jotta yksikään viesti ei mene ohi.

        Tilaukset lähtevät, maksut palautetaan ja asiakaspalvelu pyörii joka päivä.Ongelmat on korjattu, ja kaikki valheet siitä, että emme toimittaisi mitään, ovat täysin perusteettomia.

        Väitätkö, että sadat asiakkaat valehtelee eri foorumeilla? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö, että sadat asiakkaat valehtelee eri foorumeilla? 😂

        Ne eivät ole edes tilanneet meiltä mitään – heidän nimillään ei löydy tilausta järjestelmästämme myös olemme toimittaneet jo 98 % kaikista tilauksista, ja jäljellä on vain muutama vanhempi, jota hoidetaan kuntoon


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Ne eivät ole edes tilanneet meiltä mitään – heidän nimillään ei löydy tilausta järjestelmästämme myös olemme toimittaneet jo 98 % kaikista tilauksista, ja jäljellä on vain muutama vanhempi, jota hoidetaan kuntoon

        Niinpä. 🤪 Ootko tyhmä? 😂

        Toivottavasti kukaan ei erehdy tilaamaan sinulta mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. 🤪 Ootko tyhmä? 😂

        Toivottavasti kukaan ei erehdy tilaamaan sinulta mitään.

        Tilauksia tulee meille joka päivä ja me myös postitamme niitä joka päivä. Mitä enemmän valheita meistä levitetään, sitä kovemmin teemme töitä ja hoidamme tilaukset loppuun asti.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Tilauksia tulee meille joka päivä ja me myös postitamme niitä joka päivä. Mitä enemmän valheita meistä levitetään, sitä kovemmin teemme töitä ja hoidamme tilaukset loppuun asti.

        Hyvä! Puhdistakaa maineenne.
        Palauttakaa ihmisten rahat, kenelle ne kuuluu. Postittakaa tilatut tuotteet. Huolehtikaa asiakastyytyväisyydestä. Vastatkaa sähköposteihin ilman pitkää viivettä. Näin homma toimii.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Tilauksia tulee meille joka päivä ja me myös postitamme niitä joka päivä. Mitä enemmän valheita meistä levitetään, sitä kovemmin teemme töitä ja hoidamme tilaukset loppuun asti.

        Anders, moporacing.com

        Miksi et vastaa lähettämiini sähköpostiviesteihin ja palauta maksamiani rahoja? Peruin tilaukse ennen lähetystä 23.8.2025.

        Terv. Jan V


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Ne eivät ole edes tilanneet meiltä mitään – heidän nimillään ei löydy tilausta järjestelmästämme myös olemme toimittaneet jo 98 % kaikista tilauksista, ja jäljellä on vain muutama vanhempi, jota hoidetaan kuntoon

        Tätä ihmisten huijaamista on jatkunut jo useamman vuoden ja jatkuu edelleen. Kyseessä jo paatunut valehteli huijari. Varokaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä ihmisten huijaamista on jatkunut jo useamman vuoden ja jatkuu edelleen. Kyseessä jo paatunut valehteli huijari. Varokaa!

        Olemme rekisteröity yritys, joka vie paketit postiin joka päivä ja palauttaa rahat niille, joille kuuluu. Meillä on samat hinnat kuin muilla ja noudatamme valmistajan suosituksia. Jos tarkoitus olisi ollut huijata, voisimme myydä tavaraa mihin hintaan tahansa ja kadota – mutta emme tee niin, vaan olemme täällä vastaamassa ja hoitamassa asiakkaiden asiat.
        -MopoRacing


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anders, moporacing.com

        Miksi et vastaa lähettämiini sähköpostiviesteihin ja palauta maksamiani rahoja? Peruin tilaukse ennen lähetystä 23.8.2025.

        Terv. Jan V

        Hei,
        asiakaspalvelumme sähköposti toimii arkisin ma–pe klo 13–18. Vastaamme viestiisi maanantaina aukioloaikojen mukaan.
        -MopoRacing


      • Mistä sinä muka tiedät, että meidän tilaukset vähenevät? Tilausten määrä ei ole laskussa, vaan uusia tulee joka päivä ja paketit lähtevät postiin normaalisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        asiakaspalvelumme sähköposti toimii arkisin ma–pe klo 13–18. Vastaamme viestiisi maanantaina aukioloaikojen mukaan.
        -MopoRacing

        Hei.

        Kiitos tiedosta. Tätä tietoa ei teidän internetsivuilta taida löytyä.

        Lähetin sähköpostia mm. 15.10.2025 ja viime tiistaina 21.10.2025. Näihinkään viesteihin ei ole vastattu, eikä maksuani palautettu.

        T. Jan V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme rekisteröity yritys, joka vie paketit postiin joka päivä ja palauttaa rahat niille, joille kuuluu. Meillä on samat hinnat kuin muilla ja noudatamme valmistajan suosituksia. Jos tarkoitus olisi ollut huijata, voisimme myydä tavaraa mihin hintaan tahansa ja kadota – mutta emme tee niin, vaan olemme täällä vastaamassa ja hoitamassa asiakkaiden asiat.
        -MopoRacing

        No siinä tapauksessa Anders, miksi et ole palauttanut maksamaani summaa? Peruin tilauksen 23.8.2025, ehtojen mukaisesti. Tuolloin ilmoitin myös tilausnumeron ja tilinumeroni.

        Voitko vastata rehellisesti?
        Onko yrityksen varat loppu vai mistä tämä johtuu?

        Terv. Jan V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme rekisteröity yritys, joka vie paketit postiin joka päivä ja palauttaa rahat niille, joille kuuluu. Meillä on samat hinnat kuin muilla ja noudatamme valmistajan suosituksia. Jos tarkoitus olisi ollut huijata, voisimme myydä tavaraa mihin hintaan tahansa ja kadota – mutta emme tee niin, vaan olemme täällä vastaamassa ja hoitamassa asiakkaiden asiat.
        -MopoRacing

        Säälittävä tapaus.


      • Kyseinen viesti ei ole meidän kirjoittamamme, vaan joku on keksinyt sen omasta päästään. Se on valhe, ja teemme siitä rikosilmoituksen. Saamme kuitenkin tiedot IP-osoitteesta ja meidän keinoin selville, kuka tuon on kirjoittanut


      • Anonyymi

        Anders Sandfält, moporacing!

        Palataan tuomioistumessa asiaan, kun ei muuten tunnu löytyvän halua hoitaa asiaa kuntoon. Mahdollisuus oli…

        Asiakaspalvelu ratkaisee yrityksen kohtalon.

        Terv. Jan V


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Tilauksia tulee meille joka päivä ja me myös postitamme niitä joka päivä. Mitä enemmän valheita meistä levitetään, sitä kovemmin teemme töitä ja hoidamme tilaukset loppuun asti.

        Palauta sit tolle Jan:lle rahat kun koko ajan toitotat, miten toimitte vastuullisesti ja ette huijaa ketään ja sähköposti toimii. On näemmä useamman sähköpostin laittanut. Ja ihan arkipäivänä laittanut. Kannattaisi ihan tässä julkisesti luvata tälle asiakkaalle, että palautat rahat niin tois teille lisää uskottavuutta... Ja vastaat kaikille muille suoria vastauksia, mut tälle Jan V:lle et vastaa. Vähemmästäkin epäilyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tapauksessa Anders, miksi et ole palauttanut maksamaani summaa? Peruin tilauksen 23.8.2025, ehtojen mukaisesti. Tuolloin ilmoitin myös tilausnumeron ja tilinumeroni.

        Voitko vastata rehellisesti?
        Onko yrityksen varat loppu vai mistä tämä johtuu?

        Terv. Jan V

        Rahat taitaa olla firmalla loppu, ei tähän muuten ole mitään järkevää selitystä. Se onkin toinen juttu, mihin rahat on käytetty.

        Jos tää on huijausyritys, tekijä on liian tyhmä rikolliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        asiakaspalvelumme sähköposti toimii arkisin ma–pe klo 13–18. Vastaamme viestiisi maanantaina aukioloaikojen mukaan.
        -MopoRacing

        Kummasti täällä päivystätte, ainakin kun katsoo kellonaikoja?!? Mites niihi sähköposteihin ei voi vastata?


      • Anonyymi

        Joo ilmoitan kyllä heti, jos saan rahani takaisin.

        Näissä jutuissa tuomiot ei ole kovin kummoisia, pari vuotta ehdotonta vankeutta.

        Suurempi ”rangaistus” on vahingonkorvaukset (ihmisten maksamat rahat ja vahingonkorvaus) sekä asianajo ja oikeudenkäynti kulut (mukaan lukien matkakorvaukset, päivärahat). Mikäli asianomistajia on kymmeniä, saattaa korvaukset nousta satoihin tuhansiin euroihin.

        Terv. Jan V


      • Hei, Jan Vallila
        Ei pidä paikkaansa. Emme ole saaneet poliisilta mitään ilmoitusta emmekä ole olleet missään kunnollisissa kuulusteluissa – poliisi ei ole edes tehnyt tutkintaa. Se kertoo jo itsessään, ettei rikosta ole todettu. On myös kummallista, että täällä levitetään yksityisiä nimiä, vaikka myymme vain yrityksen kautta. Me viemme tilaukset postiin päivittäin – jos väitteet olisivat totta, miksi lähetyksiä lähtee koko ajan? Miksi jaksatte vielä valehdella asiakkaista täällä? Seuraavaksi teemme teistä rikosilmoituksen. Myös sinun tilauksesi olisi voitu toimittaa normaalisti ja tuote olisi jo sinulla, mutta päätit itse olla ottamatta sitä vastaan


      • Hei, Mistä sinä sen tiedät? Yrityksemme asioita ei hoida yksi henkilö, vaan meillä on tiimissä useampi henkilö. Toimitusjohtaja vastaa vain myynnistä, markkinoinnista, varastosta ja tuotepalautuksista. Sivuillamme on mainittu, jos viesti on lähetetty viikonloppuna, siihen vastataan arkipäivinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ilmoitan kyllä heti, jos saan rahani takaisin.

        Näissä jutuissa tuomiot ei ole kovin kummoisia, pari vuotta ehdotonta vankeutta.

        Suurempi ”rangaistus” on vahingonkorvaukset (ihmisten maksamat rahat ja vahingonkorvaus) sekä asianajo ja oikeudenkäynti kulut (mukaan lukien matkakorvaukset, päivärahat). Mikäli asianomistajia on kymmeniä, saattaa korvaukset nousta satoihin tuhansiin euroihin.

        Terv. Jan V

        Mitä vahinkoa muka on tapahtunut? Ostajat saavat tuotteen tai rahat takaisin – moni on jo saanut kumpaakin, eikä edes ole ilmoittanut siitä meille mitään. Huomasimme tämän itse, kun kävimme läpi myynnit ja palautukset. Sähköpostimme toimii ja olemme valmiita hoitamaan asiat kuntoon, mutta emme voi tehdä mitään, jos asiakas ei itse ota yhteyttä ja sen sijaan tekee turhia rikosilmoituksia.


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Mitä vahinkoa muka on tapahtunut? Ostajat saavat tuotteen tai rahat takaisin – moni on jo saanut kumpaakin, eikä edes ole ilmoittanut siitä meille mitään. Huomasimme tämän itse, kun kävimme läpi myynnit ja palautukset. Sähköpostimme toimii ja olemme valmiita hoitamaan asiat kuntoon, mutta emme voi tehdä mitään, jos asiakas ei itse ota yhteyttä ja sen sijaan tekee turhia rikosilmoituksia.

        Peruin tilauksen ehtojenne mukaisesti 23.8.2025.
        Olen lähettänyt kymmenen sähköpostiviestiä (tilausnumero ja tilinumero) ja useamman whatsapp viestin.

        En ole saanut maksamiani rahoja takaisin. Maksoin teidän pankkitilille.
        Voitko Anders kertoa tässä julkisesti, miksi en ole saanut rahojani takaisin? Koetko, että rahani kuuluu sinulle vai oletko jo käyttänyt ne johonkin?

        Terveisin Jan Vallila


      • Anonyymi
        Moporacing.com kirjoitti:

        Hei, Mistä sinä sen tiedät? Yrityksemme asioita ei hoida yksi henkilö, vaan meillä on tiimissä useampi henkilö. Toimitusjohtaja vastaa vain myynnistä, markkinoinnista, varastosta ja tuotepalautuksista. Sivuillamme on mainittu, jos viesti on lähetetty viikonloppuna, siihen vastataan arkipäivinä.

        Yritysrekisteristä ilmenee vastuuhenkilö, Anders Sandfält, Moporacing.

        Terveisin Jan Vallila


      • Anonyymi

        Toivottavasti saat yhteydenoton ja rahat takaisin. Kuten kaikki muutki, jotka odottelee. Itse tilasin osat muualta viivästymisen vuoksi. Ei kuukausitolkulla kehtaa odotella, varsinkin jos netissä luvataan että tuote on varastossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        asiakaspalvelumme sähköposti toimii arkisin ma–pe klo 13–18. Vastaamme viestiisi maanantaina aukioloaikojen mukaan.
        -MopoRacing

        Lähetin juuri uudestaan sähköpostia [email protected]

        Asiakaspalvelu aukeaa klo 13.00. Katsotaan, vastaako moporacing sähköpostiini, kuten lupasi ja palauttaa rahani.

        Pidän tämän foorumin lukijat ajantasalla, kuinka käy.
        Tällä foorumilla käviöitä tähän mennessä 5099. Huikea määrä.

        Terv. Jan Vallila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat yhteydenoton ja rahat takaisin. Kuten kaikki muutki, jotka odottelee. Itse tilasin osat muualta viivästymisen vuoksi. Ei kuukausitolkulla kehtaa odotella, varsinkin jos netissä luvataan että tuote on varastossa.

        Toivotaan, että kaikki saa rahansa takaisin. Johon en kyllä jaksa uskoa kun olen täällä seurannut tämän yrittäjän viestejä ja asennetta.

        Näin se on, ei osia voi kuukausitolkulla odotta. Projektit seisoo, mopot ja kevarit ajosta pois. Ajokausi on lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan, että kaikki saa rahansa takaisin. Johon en kyllä jaksa uskoa kun olen täällä seurannut tämän yrittäjän viestejä ja asennetta.

        Näin se on, ei osia voi kuukausitolkulla odotta. Projektit seisoo, mopot ja kevarit ajosta pois. Ajokausi on lyhyt.

        Ei tule rahoja takaisin. Valitettavaa, näin se vaan menee.

        Itse olen tilannut varaosat ulkomailta jo muutaman vuoden. Täällä Suomessa petoksia on helppo tehdä, viranomaiset ei pysty toimintaa lopettamaan.

        Ulkomailta ja LUOTTOKORTILLA. Muita maksutapoja en käytä. Jos en saa tuotetta tai rahoja takaisin, luottokorttiyhtiö hyvittää maksamani summan takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetin juuri uudestaan sähköpostia [email protected]

        Asiakaspalvelu aukeaa klo 13.00. Katsotaan, vastaako moporacing sähköpostiini, kuten lupasi ja palauttaa rahani.

        Pidän tämän foorumin lukijat ajantasalla, kuinka käy.
        Tällä foorumilla käviöitä tähän mennessä 5099. Huikea määrä.

        Terv. Jan Vallila

        Kyllä!

        Moporacing vastasi ja palautti rahani. 🥳

        Tossa olis kaverilla hyvä bisnes kun hoitaisi sen kunnolla. Tärkeää olisi infota asiakkaita, esim. ”toimitus 3kk kuluttua”, ja / tai ”palautetaan maksamanne summa 2kk kuluttua. Yrityksellä hetkellisesti kassavaje”.

        Terv. Jan Vallila


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule rahoja takaisin. Valitettavaa, näin se vaan menee.

        Itse olen tilannut varaosat ulkomailta jo muutaman vuoden. Täällä Suomessa petoksia on helppo tehdä, viranomaiset ei pysty toimintaa lopettamaan.

        Ulkomailta ja LUOTTOKORTILLA. Muita maksutapoja en käytä. Jos en saa tuotetta tai rahoja takaisin, luottokorttiyhtiö hyvittää maksamani summan takaisin.

        Hei,
        Väitteesi eivät pidä paikkaansa. Taitaa olla kilpailija täällä kirjoittamassa, kun oma myynti on laskussa.
        Meillä sen sijaan myynti kasvaa jatkuvasti ja tuotevalikoimamme on moninkertaisesti laajempi kuin monella muulla alalla toimijalla.
        Käytämme Stripea maksunvälittäjänä, joten asiakkailla on aina maksuturva ja tarvittaessa mahdollisuus dispute-menettelyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan, että kaikki saa rahansa takaisin. Johon en kyllä jaksa uskoa kun olen täällä seurannut tämän yrittäjän viestejä ja asennetta.

        Näin se on, ei osia voi kuukausitolkulla odotta. Projektit seisoo, mopot ja kevarit ajosta pois. Ajokausi on lyhyt.

        Toimimme aina lain mukaisesti. On totta, että ajokausi on monelle lyhyt, mutta meillä on myös asiakkaita, jotka ajavat ympäri vuoden – myös talvella. Kaikki tilaukset toimitetaan tai rahat palautetaan, eikä kukaan jää ilman. Jos on asiaa tai haluaa selvittää oman tilauksensa, asiakaspalvelumme auttaa: [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rahat taitaa olla firmalla loppu, ei tähän muuten ole mitään järkevää selitystä. Se onkin toinen juttu, mihin rahat on käytetty.

        Jos tää on huijausyritys, tekijä on liian tyhmä rikolliseksi.

        Hei,
        Ei pidä paikkaansa. Rikomme jatkuvasti uusia myyntiennätyksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä!

        Moporacing vastasi ja palautti rahani. 🥳

        Tossa olis kaverilla hyvä bisnes kun hoitaisi sen kunnolla. Tärkeää olisi infota asiakkaita, esim. ”toimitus 3kk kuluttua”, ja / tai ”palautetaan maksamanne summa 2kk kuluttua. Yrityksellä hetkellisesti kassavaje”.

        Terv. Jan Vallila

        Hyvä että sait rahasi takaisin, kuten kaikki muutkin saavat. Ei mitään rahapulaa ole ollut – rikomme koko ajan uusia myyntiennätyksiä. Jokainen saa tuotteen tai rahansa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä!

        Moporacing vastasi ja palautti rahani. 🥳

        Tossa olis kaverilla hyvä bisnes kun hoitaisi sen kunnolla. Tärkeää olisi infota asiakkaita, esim. ”toimitus 3kk kuluttua”, ja / tai ”palautetaan maksamanne summa 2kk kuluttua. Yrityksellä hetkellisesti kassavaje”.

        Terv. Jan Vallila

        Samaa mieltä sun kanssa. Lisäksi asiakaspalveluun panostamista, viesteihin vastaamista ASIALLISESTI eikä asiakasta haukkuen, palautukset viipymättä tilille ja etenkin sovitusti sovitulla päivämäärällä, viivästyksestä ilmoitus... Hyvä kun sait rahat 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy mennä käymään. Ehkä kasvokkain saa sovittua rahojen palautuksen.

        Hei,
        Saat asian hoidettua myös sähköpostitse, kunhan laitat viestin meille.
        -Moporacing


    • Anonyymi

      ArcticTune.fi, Moporacing ja Andimopo... Mitähän vielä? Samaa lafkaa kaikki. Varokaa ja tutkikaa taustoja!

    • Anonyymi

      👺👺👺

    • Anonyymi

      Nyt olet poika suututtanut väärän porukan ☝️

      Kehoita kaikkia, jotka ovat vierailleet tällä sivustolla viimeisen parin tunnin aikana, vaihtamaan tilien salasanat heti.

    • Anonyymi

      Onks jollain jo kloonattu?

      • Anonyymi

        Ei mut yks spämmi tuli. 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mut yks spämmi tuli. 😬

        Hyvä jos noin helpolla menee. Noi on kyllä yksiä piruja. Oon tunnin vaihtanu salasanoja ja algoritmejä, perkele.


    • Anonyymi

      Mulle riitti, mä häivyn. 🖕

    • Anonyymi

      Sama. Paskaselitykset ei jaksa enää. Et tää homma tästä etene 🖕

      • Asiakaspalvelu toimii ja auttaa, mutta ilman viestiä emme voi hoitaa asiaa. Kumma, että täällä riittää aikaa kirjoittaa, mutta ei sinne minne pitäisi


    • Anonyymi

      Tilaus 2666 tuli ongelmitta ja vastasivat spostiin nopeasti. Varmaan olette vittuilut tälle kaupalle, jos ette ole saanut vastausta, mutta mulla kaikki sujui oikein hyvin.

      • Kiitos palautteesta! Hienoa kuulla, että tilaus ja asiakaspalvelu toimivat niin kuin pitääkin. Me vastaamme kaikkiin asiallisiin viesteihin ja hoidamme tilaukset sekä palautukset normaalisti.


    • Anonyymi

      Itse tilasin 25.10 ja osat saapui eilen

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

      Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      147
      3942
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

      En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      12
      3491
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

      Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      46
      2933
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

      Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2862
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

      Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      143
      2524
    6. Teboili alasajo on alkanut

      Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      50
      2184
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

      Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      16
      1398
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

      "Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      100
      1390
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

      Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1304
    10. Oot kyl rakas

      Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      38
      1179
    Aihe