Vuokranantaja otti minun avaimeni, kun kerroin hukkaavani toisen avaimista, joten en ole päässyt kämppääni 3 kuukauteen ja hän perii maksuja niistä 3 kuukauden vuokrista (1,6k) haluan viedä asia oikeuteen mutta en löydä mitään rikoslaki pykälää tähä liittyen! Ja irtisanouduin 1kk sit koska luulin että en joutuisi maksamaan ku luulin että se soppari irtos sillo ku hän otti avaimet
Apu olis iha jeees!
Vuokranantaja otti avaimet
Anonyymi-ap
2
563
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa vuokrata 5-7 asuntoa, että jos jostain avaimet hukkuu niin johonki on vielä jäljellä.
Onkohan sellasta vielä kun kuluttajasuoja asiamies? - Anonyymi
Kysele laitapuolen kavereilta, tietävät kuka tekee perintä ym. hommia. Nyt tarvisi periä se avain siis. Kenellä ei ole väliä, istuuko linnassa jos saa muutaman satasen.hurvitteluun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414628Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532504Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736