Onko joku muu saanut kovan tarjouksen vanhasta puhelimesta Refurbed nettikaupasta ja lähettänyt puhelimen sinne ja jäänyt ilman rahaa? 😫
Kokemuksia refurbedista?
8
9560
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko puhelimestasi rahaa? Juuri itse oon lähettämässä sinne puhelintani niin mietin vain.
- Anonyymi
Ei todellaan kannata lähettää. Tää on aivan trollifirma. Automaattisesti käännettyjä maileja. Puhelin lähtee Saksaan ja tuskin kuulet heistä sen jälkeen
- Anonyymi
Refurbed ei ole luotettava toimija.
- Anonyymi
ÄLÄ TILAA MITÄÄN TÄLTÄ FIRMALTA! Refurbedilla ei ole huoltoa Suomessa, ja vian ilmetessä vaaditaan videota (kuinka otat sen samalla viallisella puhelimella jota kuvaat?) tai lähettämään puhelimen heille tarkastettavaksi (minun tapauksessani Irlantiin), jolloin joutuisin poistamaan ensin kaikki tiedot ja jos puhelin tulisi takaisin, palauttamaan tiedot. Heidän TAKUULLAAN EI SIIS OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ.
- Anonyymi
Itse tilasin eilen kuulokkeet airpod pro1 ja en kirjatunut sovellukseen. Olis pitänit. No maksamisen jälkeen mobilebaysta meni takaisin sivistolöe ja sivua ei löydetä.. eli ne rahat meni enkä saanut mitään tilaus vaihvistusta sinne meni 135e eikä ainakaan vielä ole kukaan vastannut mitään mihinkään..
-Perhana - Anonyymi
Kannattaa olla varuillaan jos Refurbed yritykselle meinaat myydä esim. vanhan puhelimen, uutinen aiheesta :(
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010991260.html - Anonyymi
Älkää ostako, minä ostin iPhone uudella akulla. 10 kk jälkeen akku nuukahti. Tarkistetun sen asiantuntijalla, oli ladattu 1376 kertaa, vuosimalli 2021. Eivät ottaneet vastuuta, täysin rikollista. Varokaa!
- Anonyymi00008
Älkää ostako heiltä puhelimia!!
Ensimmäisen puhelimen palautin, koska netti ei toiminut siinä ollenkaan, esim. mitään sovelluksia ei voinut ladata,enkä päässyt mitenkään pitkälle puhelimen käytön suhteen. Sen tulo kesti. Annoin toisen mahdollisuuden ja tilasin toisen puhelimen ja palautin ekan. Puhelimet tuotiin kotiin asti, mutta niistä ei tullut mitään ilmoituksia milloin, ni niissä kestää ku ne viedään postiin haettavaksi ja kun tulevat toisesta maasta. Toisessa puhelimessa ääni ei kuulunut puhuessa hyvin, eikä netti toiminut samaan aikaan ku puhelin on käynnissä. Ekan puhelimen ne lähetti minulle vielä takas omiaan minulta kysymättä,vaikka palautin sen ja ilmaisen asian selkeästi etten halua sitä. Se siitä ympäristöä ja luonnon säästämisistä olevista arvoista. Toisen puhelimen palautus meni ihan ok:sti, mut toisesta jouduin taistelemaan oikeasti kunnolla ja vääntämään. Söivät sanansa ja lupauksensa mitä netissä sanotaan. Älkää uskoko sokeasti niihin. Yrittivät valehdella ja monta kertaa, ja käyttivät vaikka mitä keinoja ja yrittivät väittää minulle, mut ei onnistu mun kanssa. Ja lopulta kehtasivat kysyä minulta vielä konkretiaa ja mitä pitäis tehdä tällä puhelimella ku sain palautettua sen. Jouduin paljon vääntämään rautalangasta kaikki niiden kanssa. Minulla oli todistusaineistoa ja kirjallisena kaikki, päivämäärät ja tilanne raportit ja heidän omia sanoja sähköpostissa. Lopulta sain palautettua muka heidän ystävällisyydestä johtuen. Totuus on, että ilman minua, ja minun aktiivisuuttani ja jaksamisellani ja kirjallisilla todistusaineistollani ja mitä heidän sivuilla luvataan, en olisi saanut rahojani takaisin. Käytin tietenkin klarnaan näiden ostojen yhteydessä. Koko psosessiin on mennyt monta kuukautta. Siinä kestää. Siellä on monta jälleenmyyjää ja minunkin asiaa hoiti monta eri ihmistä, jotka ei olleet perehtyneet itse asiaan. Lopulta maksoin turhaan yhdet ylimääräiset panssarilasit ja kuoret,ja ostin itse nykyisen puhelimen suoraan kaupasta lopulta.
Älkää oikeasti ostako heiltä mitään puhelimia!! Ne ei syystäkin toimi,ettekä halua käydä samaa läpi mitä itse kävin,eikä teillä välttämättä käy samoin lopputuloksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963959Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562807Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per871401Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101219Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20201011- 46974
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228924- 48921
Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107706