Onko joku muu saanut kovan tarjouksen vanhasta puhelimesta Refurbed nettikaupasta ja lähettänyt puhelimen sinne ja jäänyt ilman rahaa? 😫
Kokemuksia refurbedista?
4
4183
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko puhelimestasi rahaa? Juuri itse oon lähettämässä sinne puhelintani niin mietin vain.
- Anonyymi
Ei todellaan kannata lähettää. Tää on aivan trollifirma. Automaattisesti käännettyjä maileja. Puhelin lähtee Saksaan ja tuskin kuulet heistä sen jälkeen
- Anonyymi
Refurbed ei ole luotettava toimija.
- Anonyymi
ÄLÄ TILAA MITÄÄN TÄLTÄ FIRMALTA! Refurbedilla ei ole huoltoa Suomessa, ja vian ilmetessä vaaditaan videota (kuinka otat sen samalla viallisella puhelimella jota kuvaat?) tai lähettämään puhelimen heille tarkastettavaksi (minun tapauksessani Irlantiin), jolloin joutuisin poistamaan ensin kaikki tiedot ja jos puhelin tulisi takaisin, palauttamaan tiedot. Heidän TAKUULLAAN EI SIIS OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638