Onko joku muu saanut kovan tarjouksen vanhasta puhelimesta Refurbed nettikaupasta ja lähettänyt puhelimen sinne ja jäänyt ilman rahaa? 😫
Kokemuksia refurbedista?
8
9978
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko puhelimestasi rahaa? Juuri itse oon lähettämässä sinne puhelintani niin mietin vain.
- Anonyymi
Ei todellaan kannata lähettää. Tää on aivan trollifirma. Automaattisesti käännettyjä maileja. Puhelin lähtee Saksaan ja tuskin kuulet heistä sen jälkeen
- Anonyymi
Refurbed ei ole luotettava toimija.
- Anonyymi
ÄLÄ TILAA MITÄÄN TÄLTÄ FIRMALTA! Refurbedilla ei ole huoltoa Suomessa, ja vian ilmetessä vaaditaan videota (kuinka otat sen samalla viallisella puhelimella jota kuvaat?) tai lähettämään puhelimen heille tarkastettavaksi (minun tapauksessani Irlantiin), jolloin joutuisin poistamaan ensin kaikki tiedot ja jos puhelin tulisi takaisin, palauttamaan tiedot. Heidän TAKUULLAAN EI SIIS OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ.
- Anonyymi
Itse tilasin eilen kuulokkeet airpod pro1 ja en kirjatunut sovellukseen. Olis pitänit. No maksamisen jälkeen mobilebaysta meni takaisin sivistolöe ja sivua ei löydetä.. eli ne rahat meni enkä saanut mitään tilaus vaihvistusta sinne meni 135e eikä ainakaan vielä ole kukaan vastannut mitään mihinkään..
-Perhana - Anonyymi
Kannattaa olla varuillaan jos Refurbed yritykselle meinaat myydä esim. vanhan puhelimen, uutinen aiheesta :(
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010991260.html - Anonyymi
Älkää ostako, minä ostin iPhone uudella akulla. 10 kk jälkeen akku nuukahti. Tarkistetun sen asiantuntijalla, oli ladattu 1376 kertaa, vuosimalli 2021. Eivät ottaneet vastuuta, täysin rikollista. Varokaa!
- Anonyymi00008
Älkää ostako heiltä puhelimia!!
Ensimmäisen puhelimen palautin, koska netti ei toiminut siinä ollenkaan, esim. mitään sovelluksia ei voinut ladata,enkä päässyt mitenkään pitkälle puhelimen käytön suhteen. Sen tulo kesti. Annoin toisen mahdollisuuden ja tilasin toisen puhelimen ja palautin ekan. Puhelimet tuotiin kotiin asti, mutta niistä ei tullut mitään ilmoituksia milloin, ni niissä kestää ku ne viedään postiin haettavaksi ja kun tulevat toisesta maasta. Toisessa puhelimessa ääni ei kuulunut puhuessa hyvin, eikä netti toiminut samaan aikaan ku puhelin on käynnissä. Ekan puhelimen ne lähetti minulle vielä takas omiaan minulta kysymättä,vaikka palautin sen ja ilmaisen asian selkeästi etten halua sitä. Se siitä ympäristöä ja luonnon säästämisistä olevista arvoista. Toisen puhelimen palautus meni ihan ok:sti, mut toisesta jouduin taistelemaan oikeasti kunnolla ja vääntämään. Söivät sanansa ja lupauksensa mitä netissä sanotaan. Älkää uskoko sokeasti niihin. Yrittivät valehdella ja monta kertaa, ja käyttivät vaikka mitä keinoja ja yrittivät väittää minulle, mut ei onnistu mun kanssa. Ja lopulta kehtasivat kysyä minulta vielä konkretiaa ja mitä pitäis tehdä tällä puhelimella ku sain palautettua sen. Jouduin paljon vääntämään rautalangasta kaikki niiden kanssa. Minulla oli todistusaineistoa ja kirjallisena kaikki, päivämäärät ja tilanne raportit ja heidän omia sanoja sähköpostissa. Lopulta sain palautettua muka heidän ystävällisyydestä johtuen. Totuus on, että ilman minua, ja minun aktiivisuuttani ja jaksamisellani ja kirjallisilla todistusaineistollani ja mitä heidän sivuilla luvataan, en olisi saanut rahojani takaisin. Käytin tietenkin klarnaan näiden ostojen yhteydessä. Koko psosessiin on mennyt monta kuukautta. Siinä kestää. Siellä on monta jälleenmyyjää ja minunkin asiaa hoiti monta eri ihmistä, jotka ei olleet perehtyneet itse asiaan. Lopulta maksoin turhaan yhdet ylimääräiset panssarilasit ja kuoret,ja ostin itse nykyisen puhelimen suoraan kaupasta lopulta.
Älkää oikeasti ostako heiltä mitään puhelimia!! Ne ei syystäkin toimi,ettekä halua käydä samaa läpi mitä itse kävin,eikä teillä välttämättä käy samoin lopputuloksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1444847Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793522SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt292537SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402213Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572039Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231971Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191448Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään981256