Saa ostaakin firmoja eurolla ja luottokepoisille vielä tilata vaihtoomaisuutta ja pikamyydä ne !? Ostajina oli jopa suuret kauppaketjut.todistettavasti !?
Suomessa taas Bulvaaneiden juhlaa,kun konkussi apuja tarvitaan. oppi oli 1990 luku !?
10
108
Vastaukset
- Anonyymi
Verotarkastajat vain kulki yksib ja perheyrittäjien tarkastuksissa, joka saattoi olla Kunnan ja paikallisen vertoimiston kateus tarkastuksia,jopa todistettavasti !?
- Anonyymi
Hölynpölyä!!!!
- Anonyymi
Sarja-avaaja todistaa taas tyhmyytensä.
- Anonyymi
Äkillinen vuokrankorotus monikertaisena,silloin riitti konkurssiin, joka oli yhdessä sovittu,ei tarkastajia mailla eikä halmeilla,ei ihme että Pankitkin meni nurin !?
- Anonyymi
Typerää höpötystä.
- Anonyymi
Ymmärsin miten mentiin tähän,mutta se jäi harmaaksi miten mentiin kuiville !?
Kepun Esko Ahon hallitus, pyysi SDP: n pitkäiakaista pääministeri Kalevi Sorsaa apuun ja saikin Suomen raiteille,mutta nyt Esko ole tietävinään !?- Anonyymi
Kukaan muu ei tuollaista ymmärtänyt.
Eikä muutakaan höpinääsi.
Mitään ymmärrettävää et pysty esittämään.
- Anonyymi
Alatte pojut ymmärtää, kun huumebisneskin taän tulee mukaan, kuin 1990 luvulla ja Pankit nilkuttaa,jota minäkään en halua jäkipolvilleni !? (Tosin vilungilla EU:ssakin pelataan )
- Anonyymi
Olet palstan suurin järjettömän hölynpölyn tuottaja.
Käytät sananvapautta väärin, vaikka et sitä tietenkään itse ymmärrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet palstan suurin järjettömän hölynpölyn tuottaja.
Käytät sananvapautta väärin, vaikka et sitä tietenkään itse ymmärrä.Tarkoitan ylläolevalla siis sarja-avaajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306377Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144784Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle423322IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601780Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111618- 731426
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 851249