Kissan poismeno

Anonyymi-ap

Kissat ottaa yhteyttä omistajaan unessa ennen poislähtöä....näistä on paljon kertomuksia netissä ja myös minun kissani ennen poismenoa otti yhteyttä ,kissani näkyi unessa...kävi hyvästelemässä..tämä on totta..

7

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ottaa ottaa jos olet muistanut antaa puhelinnumeron.

• Anonyymi

Sähköpostia odottelen

• Anonyymi

Kyllä tulee koputtamaan ovelle.

• Anonyymi

Kyllä ne merkit tulevat ja viesti kuuluu tai on jo kuultu, ilman että ihmiset täällä halveeraavat ja nauravat näille asioille. Tuli meillekin merkki tai minulle, oli talvella tupla kaarista sateenkaarta ulkona ensi kertaa koskaan osoittaen juuri sinne, minne pitikin, ja unissa läsnä tulemista 8 päivää eutanasiasta. Eikä ollut ensimmäinen lemmikin kuolema vaan viides, mutta tämä oli se itselle pahin.

• Anonyymi

Kissafanit ovat kaheleita.

• Anonyymi

Heille me muut olemme kaheleita.

• Anonyymi

Joo, tuo on totta. Olen aina pitänyt kissoista ja niitä on minulla ollut koko ikäni. Muistan, kun olin jotain 4-5 v, kun kissani katosi. Sitten näin unessa sen tulevan tervehtimään ja jaloissa kiehnäämään. Se tuli ikään kuin valoympyrästä ja aikansa juoksenneltuaan se myös meni sinne. Olen aina nänhyt unessa myös poismenneitä ihmisiä, viimeksi vanha koiramme kävi moikkaamassa. Oli taas niin innoissaan, nuori ja terve. Kyllä ne kaikki siellä tallessa ovat, vain olomuoto muuttuu, mutta muistavat meidät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      84
      4175
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3362
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3036
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      82
      2746
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      382
      2462
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      39
      1651
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1412
    Aihe