Seikkailua kaipaava, vanhemmista miehistä kiinnostunut teinityttö, haluaisin jakaa intohimon ja nautinnon hetkiä luottamuksellisesti kanssasi. M66, Pori
Teinityttö haaveena
83
2141
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miten yhteyttä?
Kiinnostunut teinityttö- Anonyymi
Treffit-puolella ja alastonsuomi-sivustolla nimimerkki ape03
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treffit-puolella ja alastonsuomi-sivustolla nimimerkki ape03
Yhteystietoa? Kik tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystietoa? Kik tms?
ISKURIn kauttakin saa yhteyden. Otsikko on siellä "Teinityttö haaveena"
- Anonyymi
Onks viistoista liian nuori? Yhden pojan kanssa oon ollu.
- Anonyymi
Moi.Oon 65v pappa Laita jokin yhteys tieto.
- Anonyymi
Lain mukaan liian nuori. Sori.
- Anonyymi
Sulla kik tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla kik tms?
ISKURIn kauttakin saa yhteyden. Otsikko on siellä "Teinityttö haaveena" M66, Pori
- Anonyymi
Itseänikin kiinnostaisi
M42 - Anonyymi
Olen 17v jotenkin tykkään vanhemmista miehistä. Päivi
- Anonyymi
Kiinnostaa! M66, Pori
- Anonyymi
Missä päin olet 17v tyttö?
- Anonyymi
Poika nimeltä Päivi🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet 17v tyttö?
Olen kans Porissa. Päivi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kans Porissa. Päivi
Yhteyttä miten? Onko Kik tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kans Porissa. Päivi
Haluaisitko tavata? M66, Pori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. En todellakaan. Päivi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin kyllä. Oisko sulla paikka kun luokseni oikeen voi tulla, asun tyttö ysväni kans. Olethan täysin terve kuten itsekkin, ehkäisy itselläni kunnossa. Päivi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin kyllä. Oisko sulla paikka kun luokseni oikeen voi tulla, asun tyttö ysväni kans. Olethan täysin terve kuten itsekkin, ehkäisy itselläni kunnossa. Päivi
Olen täysin terve. Paikkaa minulla ei ole. Voisimme tietysti käydä autoilemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on Päivi paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin terve. Paikkaa minulla ei ole. Voisimme tietysti käydä autoilemassa.
Autossa koskaan ollut miehen kaa silleen.
Voisihan sitä kokeilla tai tässä tapauksessa harjoitella. Päivi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisihan sitä kokeilla tai tässä tapauksessa harjoitella. PäiviOlet ihana. Voisitko ottaa vaikka ISKURIn kautta yhteyttä. M66, Pori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana. Voisitko ottaa vaikka ISKURIn kautta yhteyttä. M66, Pori
Oomme kaveri porukalla juhlii syntäreitä juuri, vähän vaikee viestitellä kun kyselevät kenen kans viestittelen. Tietäisivätpä oikeesti miksi viestei laitan, olo aika kiihottunut paras ystäväni sanoikin olen silleen miehen tarpees. Päivi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oomme kaveri porukalla juhlii syntäreitä juuri, vähän vaikee viestitellä kun kyselevät kenen kans viestittelen. Tietäisivätpä oikeesti miksi viestei laitan, olo aika kiihottunut paras ystäväni sanoikin olen silleen miehen tarpees. Päivi
Poika nimeltä Päivi ja Porin Pedofiiliressukka viestittelee keskenään 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisihan sitä kokeilla tai tässä tapauksessa harjoitella. PäiviAutossa voit ratsastaa vanhemman kyrvän päällä sithän haluat kyllä pillusi tykkää. T. Ukm 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsekin kiihottunut. Tuskin maltan odottaa tapaamistamme. Hauskaa iltaa Sinulle ja muille. M66, Pori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poika nimeltä Päivi🤡
Siirtää ne kulkuset syrjään hetkeksi, kun asiaan pääsee.
Buaahaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsekin kiihottunut. Tuskin maltan odottaa tapaamistamme. Hauskaa iltaa Sinulle ja muille. M66, Pori
Ootko päässy panee aikaisemmin 17v kiima pilluu. Ukm 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko päässy panee aikaisemmin 17v kiima pilluu. Ukm 64v
Kyllä vanha kyrpä tykkäis nuoresta. M 72v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilta oli hauska jatkoimme aamuun saakka kämpillä. Miten pääset liikkuu tänään tekisi mieli, kävin juuri suihkussa ja meikkasin. Katselin vaatteita sillä ajatuksella jotka sopii auto ajelulle, kerroin ystävälleni miksi viestittelin, hänkin ollut yli 60v miehen kaa silleen. Tapaavat vieläkin säännöllisesti ystäväni asunnolla kun mies varattu. Päivi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilta oli hauska jatkoimme aamuun saakka kämpillä. Miten pääset liikkuu tänään tekisi mieli, kävin juuri suihkussa ja meikkasin. Katselin vaatteita sillä ajatuksella jotka sopii auto ajelulle, kerroin ystävälleni miksi viestittelin, hänkin ollut yli 60v miehen kaa silleen. Tapaavat vieläkin säännöllisesti ystäväni asunnolla kun mies varattu. Päivi
Hienoa, että teillä oli hauska ilta ja yö. Olet reipas, kun olet jo hereillä. Tänään en valitettavasti pääse liikkumaan, kun on muuta ohjelmaa. Olisi ihanaa, jos voisimme jatkaa keskustelua yksityisesti. Minulle voi lähettää viestin seksitreffit -sivuston kautta. Siellä olevan ilmoitukseni otsikko on "Teinityttöä etsimässä". M66, Pori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Päivi. Juhlimisen jälkeen tekee mieli kunnolla kyrpää. Asustelen yksin oon 72v mies jolla seisoo tosi hyvin. Olen luotettava siisti eläkeläinen tuu luokseni pidän sua hyvänä. Nussin sut kunnolla jotta saat useemman orgasmin perä jälkeen. T. Mauri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että teillä oli hauska ilta ja yö. Olet reipas, kun olet jo hereillä. Tänään en valitettavasti pääse liikkumaan, kun on muuta ohjelmaa. Olisi ihanaa, jos voisimme jatkaa keskustelua yksityisesti. Minulle voi lähettää viestin seksitreffit -sivuston kautta. Siellä olevan ilmoitukseni otsikko on "Teinityttöä etsimässä". M66, Pori
Miksi en löytänyt ilmoitustasi. Mihin osioon laitoit ilmon. Päivi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko laittanut mies etsii naista. Sieltä saat miestä nopsaan tänäänkin. Monessa ilmoituksessa kyrvän kuvia voit kattella minkä pilluusi halut työntyvän. M 66v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa Maurille pääset panettaa tänään.
Hyvän ikäinen yksin asuva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ressukalla mitään ilmoa missään oo säälittävä pikkupoika kun vaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko laittanut mies etsii naista. Sieltä saat miestä nopsaan tänäänkin. Monessa ilmoituksessa kyrvän kuvia voit kattella minkä pilluusi halut työntyvän. M 66v
Kukaan ei halua tuon ikäistä papan munaa joka löyhkää kuselle ja ei seiso edes kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua tuon ikäistä papan munaa joka löyhkää kuselle ja ei seiso edes kunnolla.
Niinkö sulle on käynyt jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies etsii naista, Satakunta. M66, Pori
Anonyymi kirjoitti:
Kiireitä? M66, Pori
- Anonyymi
ape03 kirjoitti:
Kiireitä? M66, Pori
On. Aivan liikaa kiireitä eikä mua mitkään porilaisääliöt enää kiinnosta varsinkaan tollaset ikäloput.
Päivi - Anonyymi
Moi Päivi, mä 55 vuotias mies!
Anonyymi kirjoitti:
Mies 45 v [email protected]
- Anonyymi
Kuka vois viiä mun neitsyyden? Oon kiva ja kiltti tyttöä.
maiju14- Anonyymi
Minä vien. Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vien. Miten yhteyttä?
Sul snäppiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sul snäppiä?
Sun?
- Anonyymi
Mistäpäin olet Maiju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet Maiju.
Kuopiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiosta.
No kiva niin olen minäkin
M 55v kpo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva niin olen minäkin
M 55v kpoNo haluaisitko nhä nyt viikonloppuna?
Maiju14 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No haluaisitko nhä nyt viikonloppuna?
Maiju14Jos haluut niin voidaan tavata
Missä päin sinä olet?
M 55v kpo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluut niin voidaan tavata
Missä päin sinä olet?
M 55v kpoNeulamäestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neulamäestä.
Milloin haluaisit tavata ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No haluaisitko nhä nyt viikonloppuna?
Maiju14Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Kyllä käy tänäiltana. Missä haluat tavata?
- Anonyymi
Nyt on asiallista keskustelua. Ei kukaan sano pahaa sanaa toisesta. Mutta kun Heinolan Rauno aloittaa seuran haun, niin siitä heti alkaa kauhea metakka. Ja seuran hakija alkaa kaikki mahdolliset kiroamaan ja haukkumaan maan rakoon ja hoitolaitoksiin. Ja muutenkin rumia sanoja alkaa lentää. Ei tuollainen ole viisasta elämää!
- Anonyymi
Olen pahoillani mutta yksikään teinityttö ei ole kiinnostunuit 66 vuotiaasta papasta.
- Anonyymi
On kun rahaa tarvii..
Olisko pirkanmaalla sopivaa teiniä rahaa vailla seksiin merkeissä M55 kysyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kun rahaa tarvii..
Olisko pirkanmaalla sopivaa teiniä rahaa vailla seksiin merkeissä M55 kysyyEivät he silti alennu teidän pappojen kanssa harrastamaan seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät he silti alennu teidän pappojen kanssa harrastamaan seksiä.
Ei taida tyttö tietääkään että sekin käy alentumatta,,,
- Anonyymi
Ei näy teineille osaava aikamies kelvata ollenkaan 😜
- Anonyymi
Nimenomaan. Eikä ainakaan tätä kautta suolipalstan hylkiöiden joukosta.🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Eikä ainakaan tätä kautta suolipalstan hylkiöiden joukosta.🤡
Mitäs olet täällä mee pois. Sinähän sen ittestäs tiedät.
- Anonyymi
Kyllä joitakin teinityttöjä kiinnostavat vanhemmat miehet. Tämä voi kylläkin olla häiriköiden vuoksi väärä paikka mukavan teinitytön etsimiseen. M66, Pori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joitakin teinityttöjä kiinnostavat vanhemmat miehet. Tämä voi kylläkin olla häiriköiden vuoksi väärä paikka mukavan teinitytön etsimiseen. M66, Pori
No kikn kautta katsellut kuvia ja sitten tavattu.. 16 melkein ja kiimainen.. Aiai..
- Anonyymi
Onneksi aina voi haaveilla.
- Anonyymi
Itseäni kiinnostaa myös teinitytöt, mutta mieluusti 16+, oon itte 33v, kik. minavain1234567890
- Anonyymi
Toki 16+
- Anonyymi
Suojaikärajat täytyy muistaa.
- Anonyymi
Olisi tosiaan ihanaa tutustua mukavaan teinityttöön. M66, Pori
- Anonyymi
Karkkipäivä?
- Anonyymi
Mitäs karkkia syöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs karkkia syöt?
Hentoa ja makeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hentoa ja makeaa.
Sellaista eteinen minäkin. Suloista ja makeaa.
- Anonyymi
Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla.
- AnonyymiUUSI
Huomenna on taas karkkipäivä
- AnonyymiUUSI
Mitäs karkkia on tarjolla. Varmaankin uhkeat utareet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs karkkia on tarjolla. Varmaankin uhkeat utareet.
Mieluiten pienet rinnat.
- AnonyymiUUSI
Rinnoille sama. Perse se on joka miestä vie
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963