Mistä sen tunnistaa?
https://youtu.be/S370kgRICVU?feature=shared
Aito rakkaus
7
314
Vastaukset
Tähän ei näköjään oo kenelläkään sanottavaa tai ainakaan semmosta jonka tahtos tänne laittaa, niin kysäsin sitten tekoälliltä 😁
No tässä se:
"Aito rakkaus on syvää ja myötätuntoista yhteyttä, joka ei perustu pelkästään tunteisiin tai ulkoisiin olosuhteisiin, vaan myös toisen ihmisen kunnioittamiseen ja hyväksymiseen sellaisena kuin hän on. Se ei ole täydellistä tai aina helppoa, mutta se kestää koettelemuksia ja kehittyy ajan myötä. Aito rakkaus merkitsee toisen tukemista niin hyvinä kuin huonoina aikoina, ja se ilmenee haluna jakaa elämän ilot ja vaikeudet yhdessä. Se on myös arkea: se näkyy pienissä teoissa, jotka osoittavat välittämistä ja huolenpitoa.
Aito rakkaus ei vaadi täydellisyyttä, vaan se arvostaa toista ihmistä juuri sellaisena kuin hän on, samalla kun kasvaa ja kehittyy yhdessä. Se on rehellistä, uskollista ja ennen kaikkea valinta – valinta pysyä yhdessä, vaikka elämä heittäisikin eteen haasteita."- Anonyymi
Aika hyvä, juuri tuotahan se on ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Juu ihana kun ei tarvitse olla täydellinen saadakseen rakkautta.
- Anonyymi
Ei ole kokemusta. Tekoäly tietää paremmin.
- Anonyymi
Sydämet lyö samaan tahtiin
Ajatukset samanmoisiA
Ymmärretään toisiamme
Kunnioitetaan toisiamme
Koska tiedämme ne heikot kohdat
Ei olla kokoa ajan muistuttamassa niistä
Ei koskaan
Se on se kunnioitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämet lyö samaan tahtiin
Ajatukset samanmoisiA
Ymmärretään toisiamme
Kunnioitetaan toisiamme
Koska tiedämme ne heikot kohdat
Ei olla kokoa ajan muistuttamassa niistä
Ei koskaan
Se on se kunnioitusOnnea jos olet löytänyt moista. Mun ikäset tuntuu osaavan vain vit*tuilla eikä kuuntelusta ole tietoakaan.
t. väsynyt kolmekymppinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea jos olet löytänyt moista. Mun ikäset tuntuu osaavan vain vit*tuilla eikä kuuntelusta ole tietoakaan.
t. väsynyt kolmekymppinenHoet rakastavasi
Ja oot ilkee mulle
Ei ne kuulu yhteen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141