Onko tämä huijaus

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään kokemuksia Termination Experts yritystä Koskien laskutusta irtisanomis toimenpiteisiin liittyen tai PlutoBV yrtyksestä

20

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin tietää kanssa.

• Anonyymi

yritin marraskuussa sulkea disney tilauksen heidän kauttaan.. edelleen tililtä menee disney tilaus ja sen lisäksi jo ennenkuin oli laskun erä päivä olin saannut kaksi muistutus laskua!!!

• Anonyymi

kolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä.

• Anonyymi

Maksoitko sen laskun? Tein saman virheen kun yritin sulkea netflixiä, laskuja tulee, laskut nousee, uhataan ulosotolla. Jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä.

sama en maksa

• Anonyymi

tuli juuri karhukirje

• Anonyymi

tein itse vasta hyökkäyksen ja vaadin hyvistystä kivusta ja mielipahasta

• Anonyymi

Minulla tuli kanssa karhukirje koskin skyshowtime tilausta. Perintäkulut 21e. Olisi pitänyt maksaa johonkin hollantilaiselle tilille

• Anonyymi

Minulle tuli tänään ihmeellinen maksumuistutus discovery plus irtisanomisesta. Just lähetin heille vihaisen sähköpostin ettei mulle ole aiemmin tullut heiltä mitään laskua saatikka sähköpostia niinku väittävät ja tosiaan hollantiin pitäs maksaa. Vihaksi pistää.

• Anonyymi

On tullut laskuja Nextory kirjan peruutuksesta, mikä on ilmainen. Nyt ko firma lähettelee laskuja ja uhkaa perintätoimilla. Nextory pesee kätensä koko asiasta! Oletteko tehneet rikosilmoitusta?

• Anonyymi

Sama, Nextoryn lopettamisen myötä lasku tuolta ” Terminationilta”. Olen ollut yhteydessä Kuluttajaneuvontaan ja tehnyt rikosilmoituksen mutta mitään konkreettista apua en ole saanut kummaltakaan.
        En ole pyydettäessä saanut myöskään tältä laskuttajalta sopimusta nähtäväksi että olisin heiltä maksullisen kirjeen pyytänyt.

Nyt uhataan Perintätoimistolla. Lasku tässä vaiheessa 72,-.

Tämä tuntuu inhottavalta ja olen neuvoton.

• Anonyymi

Ollut myös Nextory ja laskuja peruutuksesta tulee ko firmalta. Ilm.peruutus ohjautunut huijareille.

• Anonyymi

Nextory on vähän arveluttava palvelu

• Anonyymi

Hollantilainen firma lähettelee s.posteja, emme avaa niitä. Pari kirjettäkin tullut. Poliisiin oltu yhteydessä.

• Anonyymi

Miten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri!

Jotkut saaneet tehtyä rikosilmoituksen? Meille sanottiin, et rikosilmoitusta ei voi tehdä, kun rikosta ei ole tapahtunut. Poliisin mukaan kyseessä lievä petos, mutta sekään ei ole rangaistava. Eivät edes kirjanneet käyntiä poliisiasemalla🙁. Ihan toivoton tilanne😥!

• Anonyymi

Hei !

Minulle tullut viestejä, sähköpostiin ja samaa juttua meneillä , ja kun viimein annoin periksi ja yritin maksaa siihen tarvi kortin tiedot, joten huomasin, että varmaan huijaus. Minulla nyt olisi muka 54.€ maksamatta ja joka kaks viikkoa tulee lisää vaikka en pyytänyt mitään. Yritin irtisanoa netflixsistä, mutta en painanut mitään turhaan.
      Nyt mitä minun pitäisi tehdä ja onko tämä varmasti huijaus?

• Anonyymi

Itse en maksa. Tulkoon mitä tulee. Kysymys on Prime Videon peruutusmaksusta.

• Anonyymi

Älä reagoi mitenkään ja mihinkään heidän lähettämäänsä s.postiin tai kirjeeseen. Äläkä missään nimessä vastaile s.posteihin. Ehkä loppuu aikanaan, meillä kesti 6 kk.

• Anonyymi

Luulisin huijareiksi mkokemuksenperusteellatuleelaskujaljoilleeioleperusteitayeita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4905
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3646
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3443
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2798
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2670
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2620
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1693
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1536
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1428
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1311
    Aihe