Onko kenelläkään kokemuksia Termination Experts yritystä Koskien laskutusta irtisanomis toimenpiteisiin liittyen tai PlutoBV yrtyksestä
Onko tämä huijaus
20
2171
Vastaukset
- AnonyymiHaluaisin tietää kanssa. 
- Anonyymiyritin marraskuussa sulkea disney tilauksen heidän kauttaan.. edelleen tililtä menee disney tilaus ja sen lisäksi jo ennenkuin oli laskun erä päivä olin saannut kaksi muistutus laskua!!! - Anonyymikolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä. 
- AnonyymiMaksoitko sen laskun? Tein saman virheen kun yritin sulkea netflixiä, laskuja tulee, laskut nousee, uhataan ulosotolla. Jne 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:kolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä. sama en maksa 

- Anonyymituli juuri karhukirje 
- Anonyymitein itse vasta hyökkäyksen ja vaadin hyvistystä kivusta ja mielipahasta 
- AnonyymiMinulla tuli kanssa karhukirje koskin skyshowtime tilausta. Perintäkulut 21e. Olisi pitänyt maksaa johonkin hollantilaiselle tilille 
- AnonyymiMinulle tuli tänään ihmeellinen maksumuistutus discovery plus irtisanomisesta. Just lähetin heille vihaisen sähköpostin ettei mulle ole aiemmin tullut heiltä mitään laskua saatikka sähköpostia niinku väittävät ja tosiaan hollantiin pitäs maksaa. Vihaksi pistää. 
- AnonyymiOn tullut laskuja Nextory kirjan peruutuksesta, mikä on ilmainen. Nyt ko firma lähettelee laskuja ja uhkaa perintätoimilla. Nextory pesee kätensä koko asiasta! Oletteko tehneet rikosilmoitusta? - AnonyymiSama, Nextoryn lopettamisen myötä lasku tuolta ” Terminationilta”. Olen ollut yhteydessä Kuluttajaneuvontaan ja tehnyt rikosilmoituksen mutta mitään konkreettista apua en ole saanut kummaltakaan. 
 En ole pyydettäessä saanut myöskään tältä laskuttajalta sopimusta nähtäväksi että olisin heiltä maksullisen kirjeen pyytänyt.
 Nyt uhataan Perintätoimistolla. Lasku tässä vaiheessa 72,-.
 Tämä tuntuu inhottavalta ja olen neuvoton.

- AnonyymiOllut myös Nextory ja laskuja peruutuksesta tulee ko firmalta. Ilm.peruutus ohjautunut huijareille. 
- AnonyymiNextory on vähän arveluttava palvelu 
- AnonyymiHollantilainen firma lähettelee s.posteja, emme avaa niitä. Pari kirjettäkin tullut. Poliisiin oltu yhteydessä. - AnonyymiMiten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri! Jotkut saaneet tehtyä rikosilmoituksen? Meille sanottiin, et rikosilmoitusta ei voi tehdä, kun rikosta ei ole tapahtunut. Poliisin mukaan kyseessä lievä petos, mutta sekään ei ole rangaistava. Eivät edes kirjanneet käyntiä poliisiasemalla🙁. Ihan toivoton tilanne😥! 

- AnonyymiHei ! 
 Minulle tullut viestejä, sähköpostiin ja samaa juttua meneillä , ja kun viimein annoin periksi ja yritin maksaa siihen tarvi kortin tiedot, joten huomasin, että varmaan huijaus. Minulla nyt olisi muka 54.€ maksamatta ja joka kaks viikkoa tulee lisää vaikka en pyytänyt mitään. Yritin irtisanoa netflixsistä, mutta en painanut mitään turhaan.
 Nyt mitä minun pitäisi tehdä ja onko tämä varmasti huijaus?
- AnonyymiItse en maksa. Tulkoon mitä tulee. Kysymys on Prime Videon peruutusmaksusta. 
- AnonyymiÄlä reagoi mitenkään ja mihinkään heidän lähettämäänsä s.postiin tai kirjeeseen. Äläkä missään nimessä vastaile s.posteihin. Ehkä loppuu aikanaan, meillä kesti 6 kk. 
- AnonyymiLuulisin huijareiksi mkokemuksenperusteellatuleelaskujaljoilleeioleperusteitayeita 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311