Onko tämä huijaus

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään kokemuksia Termination Experts yritystä Koskien laskutusta irtisanomis toimenpiteisiin liittyen tai PlutoBV yrtyksestä

16

1647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin tietää kanssa.

• Anonyymi

yritin marraskuussa sulkea disney tilauksen heidän kauttaan.. edelleen tililtä menee disney tilaus ja sen lisäksi jo ennenkuin oli laskun erä päivä olin saannut kaksi muistutus laskua!!!

• Anonyymi

kolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä.

• Anonyymi

Maksoitko sen laskun? Tein saman virheen kun yritin sulkea netflixiä, laskuja tulee, laskut nousee, uhataan ulosotolla. Jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä.

sama en maksa

• Anonyymi

tuli juuri karhukirje

• Anonyymi

tein itse vasta hyökkäyksen ja vaadin hyvistystä kivusta ja mielipahasta

• Anonyymi

Minulla tuli kanssa karhukirje koskin skyshowtime tilausta. Perintäkulut 21e. Olisi pitänyt maksaa johonkin hollantilaiselle tilille

• Anonyymi

Minulle tuli tänään ihmeellinen maksumuistutus discovery plus irtisanomisesta. Just lähetin heille vihaisen sähköpostin ettei mulle ole aiemmin tullut heiltä mitään laskua saatikka sähköpostia niinku väittävät ja tosiaan hollantiin pitäs maksaa. Vihaksi pistää.

• Anonyymi

On tullut laskuja Nextory kirjan peruutuksesta, mikä on ilmainen. Nyt ko firma lähettelee laskuja ja uhkaa perintätoimilla. Nextory pesee kätensä koko asiasta! Oletteko tehneet rikosilmoitusta?

• Anonyymi

Ollut myös Nextory ja laskuja peruutuksesta tulee ko firmalta. Ilm.peruutus ohjautunut huijareille.

• Anonyymi

Nextory on vähän arveluttava palvelu

• Anonyymi

Hollantilainen firma lähettelee s.posteja, emme avaa niitä. Pari kirjettäkin tullut. Poliisiin oltu yhteydessä.

• Anonyymi

Miten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri!

Jotkut saaneet tehtyä rikosilmoituksen? Meille sanottiin, et rikosilmoitusta ei voi tehdä, kun rikosta ei ole tapahtunut. Poliisin mukaan kyseessä lievä petos, mutta sekään ei ole rangaistava. Eivät edes kirjanneet käyntiä poliisiasemalla🙁. Ihan toivoton tilanne😥!

• Anonyymi

Hei !

Minulle tullut viestejä, sähköpostiin ja samaa juttua meneillä , ja kun viimein annoin periksi ja yritin maksaa siihen tarvi kortin tiedot, joten huomasin, että varmaan huijaus. Minulla nyt olisi muka 54.€ maksamatta ja joka kaks viikkoa tulee lisää vaikka en pyytänyt mitään. Yritin irtisanoa netflixsistä, mutta en painanut mitään turhaan.
      Nyt mitä minun pitäisi tehdä ja onko tämä varmasti huijaus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      101
      8827
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4349
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      39
      1554
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1480
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1190
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe