Onko tämä huijaus

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään kokemuksia Termination Experts yritystä Koskien laskutusta irtisanomis toimenpiteisiin liittyen tai PlutoBV yrtyksestä

16

1768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin tietää kanssa.

• Anonyymi

yritin marraskuussa sulkea disney tilauksen heidän kauttaan.. edelleen tililtä menee disney tilaus ja sen lisäksi jo ennenkuin oli laskun erä päivä olin saannut kaksi muistutus laskua!!!

• Anonyymi

kolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä.

• Anonyymi

Maksoitko sen laskun? Tein saman virheen kun yritin sulkea netflixiä, laskuja tulee, laskut nousee, uhataan ulosotolla. Jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä.

sama en maksa

• Anonyymi

tuli juuri karhukirje

• Anonyymi

tein itse vasta hyökkäyksen ja vaadin hyvistystä kivusta ja mielipahasta

• Anonyymi

Minulla tuli kanssa karhukirje koskin skyshowtime tilausta. Perintäkulut 21e. Olisi pitänyt maksaa johonkin hollantilaiselle tilille

• Anonyymi

Minulle tuli tänään ihmeellinen maksumuistutus discovery plus irtisanomisesta. Just lähetin heille vihaisen sähköpostin ettei mulle ole aiemmin tullut heiltä mitään laskua saatikka sähköpostia niinku väittävät ja tosiaan hollantiin pitäs maksaa. Vihaksi pistää.

• Anonyymi

On tullut laskuja Nextory kirjan peruutuksesta, mikä on ilmainen. Nyt ko firma lähettelee laskuja ja uhkaa perintätoimilla. Nextory pesee kätensä koko asiasta! Oletteko tehneet rikosilmoitusta?

• Anonyymi

Ollut myös Nextory ja laskuja peruutuksesta tulee ko firmalta. Ilm.peruutus ohjautunut huijareille.

• Anonyymi

Nextory on vähän arveluttava palvelu

• Anonyymi

Hollantilainen firma lähettelee s.posteja, emme avaa niitä. Pari kirjettäkin tullut. Poliisiin oltu yhteydessä.

• Anonyymi

Miten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri!

Jotkut saaneet tehtyä rikosilmoituksen? Meille sanottiin, et rikosilmoitusta ei voi tehdä, kun rikosta ei ole tapahtunut. Poliisin mukaan kyseessä lievä petos, mutta sekään ei ole rangaistava. Eivät edes kirjanneet käyntiä poliisiasemalla🙁. Ihan toivoton tilanne😥!

• Anonyymi

Hei !

Minulle tullut viestejä, sähköpostiin ja samaa juttua meneillä , ja kun viimein annoin periksi ja yritin maksaa siihen tarvi kortin tiedot, joten huomasin, että varmaan huijaus. Minulla nyt olisi muka 54.€ maksamatta ja joka kaks viikkoa tulee lisää vaikka en pyytänyt mitään. Yritin irtisanoa netflixsistä, mutta en painanut mitään turhaan.
      Nyt mitä minun pitäisi tehdä ja onko tämä varmasti huijaus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4148
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      109
      2646
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2172
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1823
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      28
      1799
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1350
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      113
      1193
    9. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      55
      1173
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1168
    Aihe