Onko kenelläkään kokemuksia Termination Experts yritystä Koskien laskutusta irtisanomis toimenpiteisiin liittyen tai PlutoBV yrtyksestä
Onko tämä huijaus
15
1213
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin tietää kanssa.
- Anonyymi
yritin marraskuussa sulkea disney tilauksen heidän kauttaan.. edelleen tililtä menee disney tilaus ja sen lisäksi jo ennenkuin oli laskun erä päivä olin saannut kaksi muistutus laskua!!!
- Anonyymi
kolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä.
- Anonyymi
Maksoitko sen laskun? Tein saman virheen kun yritin sulkea netflixiä, laskuja tulee, laskut nousee, uhataan ulosotolla. Jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kolmas viesti heiltä oli ilmoitus n40euron perintä kuluista ja siltikin alkuperäinen pyyntöni on edelleen täyttämättä.
sama en maksa
- Anonyymi
tuli juuri karhukirje
- Anonyymi
tein itse vasta hyökkäyksen ja vaadin hyvistystä kivusta ja mielipahasta
- Anonyymi
Minulla tuli kanssa karhukirje koskin skyshowtime tilausta. Perintäkulut 21e. Olisi pitänyt maksaa johonkin hollantilaiselle tilille
- Anonyymi
Minulle tuli tänään ihmeellinen maksumuistutus discovery plus irtisanomisesta. Just lähetin heille vihaisen sähköpostin ettei mulle ole aiemmin tullut heiltä mitään laskua saatikka sähköpostia niinku väittävät ja tosiaan hollantiin pitäs maksaa. Vihaksi pistää.
- Anonyymi
On tullut laskuja Nextory kirjan peruutuksesta, mikä on ilmainen. Nyt ko firma lähettelee laskuja ja uhkaa perintätoimilla. Nextory pesee kätensä koko asiasta! Oletteko tehneet rikosilmoitusta?
- Anonyymi
Ollut myös Nextory ja laskuja peruutuksesta tulee ko firmalta. Ilm.peruutus ohjautunut huijareille.
- Anonyymi
Nextory on vähän arveluttava palvelu
- Anonyymi
Hollantilainen firma lähettelee s.posteja, emme avaa niitä. Pari kirjettäkin tullut. Poliisiin oltu yhteydessä.
- Anonyymi
Miten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on poliisi reagoinut ? Kyselee yksi sen uhri!
Jotkut saaneet tehtyä rikosilmoituksen? Meille sanottiin, et rikosilmoitusta ei voi tehdä, kun rikosta ei ole tapahtunut. Poliisin mukaan kyseessä lievä petos, mutta sekään ei ole rangaistava. Eivät edes kirjanneet käyntiä poliisiasemalla🙁. Ihan toivoton tilanne😥!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862