Postin muutto

Anonyymi-ap

Minne posti muuttaa?

53

3184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pois.

      • Anonyymi

        Pakoon näitä viherkommariineja , jotka haaveilevat kommarien ddr neukku aikaa!
        35000 ääntä kommareilta kusettanutkin marin häipyi kun pieru saharaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakoon näitä viherkommariineja , jotka haaveilevat kommarien ddr neukku aikaa!
        35000 ääntä kommareilta kusettanutkin marin häipyi kun pieru saharaan!

        Kyllähän te kokoomus ja persesuomalaiset olette suomea rakentaneet konkurssiaalto 100 tuhatta uutta työtöntä hienosti olette suomen asiaa ajaneet täytyy sanoa


    • Anonyymi

      Parlamenttiin.

    • Anonyymi

      Sotkamoon.

    • Anonyymi

      Sellille

    • Anonyymi

      Missä Posti on ollut ensinkään?

    • Anonyymi

      Lopettaa toiminnan ja joku kauppa ottaa postin toiminnan itselleen.

    • Anonyymi

      Kuhmo dronepalvelu Oy kuljettaa

    • Anonyymi

      Voe pahoton maikka.

    • Anonyymi

      Hallitus historiansa syvimmässä kuopassa
      Hallituspuolueiden kokoomuksen, perussuomalaisten, RKP:n ja kristillisdemokraattien yhteenlaskettu kannatus on alimmillaan koko pääministeri Petteri Orpon (kok.) hallituksen aikana.

      Kun verrataan Orpon hallituksen kannatusta edellisten Antti Rinteen (sd.) ja Sanna Marinin (sd.) tai Juha Sipilän (kesk.) hallituksen suosioon, huomataan, että Orpon hallitus on selvästi epäsuositumpi kuin kaksi edellistä hallitusta vastaavaan aikaan hallitustaivaltaan.

    • Anonyymi

      KIITOS PERUSSUOMALAISET! JONKUNHAN SE ON VASTUU KANNETTVA

    • Anonyymi

      Lähiötuvalle se muuttaa

    • Anonyymi

      Se muttaa äkkiä pakoon kuhmosta varmaan kostamukseen turvaan

    • Anonyymi

      Minä ottaisin sen toiminnan, jos maksettaisiin kymppitonni kuussa ja päälle kaunis nuori nainen...

    • Anonyymi

      Muuttaako posti sellin baariin?

      • Anonyymi

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Ei helvetissä shelliin. Pysyköön siellä pikkuässässä, tai muuten joudun postiasiat hoitamaan Sotkamossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvetissä shelliin. Pysyköön siellä pikkuässässä, tai muuten joudun postiasiat hoitamaan Sotkamossa.

        Shelli on hyvä paikka! Pystyy kupposen kuumaa juoda samalla kun paketin noutaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shelli on hyvä paikka! Pystyy kupposen kuumaa juoda samalla kun paketin noutaa!

        Kyllä näin on ja erikoisen hyvää kahvia onkin, munkki on myös oikein herkullinen


    • Anonyymi

      Meille

    • Anonyymi

      Taitaa tulla kuksan paikalle.🎁

    • Anonyymi

      Torille

    • Anonyymi

      Lentiiran kaupalle saneerataan kiireellä tiloja postille

    • Anonyymi

      Posti täytyy olla keskeisellä paikalla ja paikassa jossa helppo asioida, ei missään kylän laidalla tai ahtaissa tiloissa.

      • Anonyymi

        Eli shell on hyvä paikka postille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli shell on hyvä paikka postille!

        Eiiiiiiii shellille. Iso ässä paras paikka jos vaan järjestyy tiloja sieltä👍


    • Anonyymi

      Monitoriin, postijakaja antaa paketteja klo 12- 17 välisenä aikana , ma ,ke,pe.

    • Anonyymi

      Varma tieto, petolaan muuttaa posti, Metsähallitus tehnyt parhaan tarjouksen.

    • Anonyymi

      K kauppa Heikuraan

      • Anonyymi

        Mistä kuulit?


    • Anonyymi

      Valinta orakseen.

    • Anonyymi

      Vanhan Kontion yläkertaan joten lopultakin se saa käyttöä eikä tarvitse purkaa.

    • Anonyymi

      Postin uusi paikka on jo päätetty. Kuhmolainen lehdessä on juttua mutta vain tilaajat näkee sen.

      • Anonyymi

        Eiköhän tässä pärjäillä!!


    • Anonyymi

      Entiseen Siwaan palaa posti, avoinna silloin kun auto harrastajat paikalla.

    • Anonyymi

      Voe pahoton maikka.

    • Anonyymi

      Miten mahtuu jo valmiiksi ahtaisiin tiloihin?

    • Anonyymi

      Heikuran kaupalle huonopaikka!!

      • Anonyymi

        Eihän siinä heikuralla tule parkkipaikkat riittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä heikuralla tule parkkipaikkat riittämään.

        Kuulin että parkkitalon Heikura rakentaisi, 2 kerrokseen tulee ja paikalliset rakentaa.


    • Anonyymi

      Heikura ihan hyvä paikka..pienet paketit ei vie tilaa..

      • Anonyymi

        Joo ja isommat voi jättää ulos, koulukadussa riittää pituutta isommallekin jonolle


    • Anonyymi

      Heikuran kaupassa ei omatkaa rojut sovi sisälle

    • Anonyymi

      Heikuralle tekevät luukun seinään ja drive in kaista tulee.

      • Anonyymi

        Ja samalta luukulta saa mäkkärin roskaruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja samalta luukulta saa mäkkärin roskaruokaa.

        Ja rönttösiä.


    • Anonyymi

      Kai ne rakentaa vähintään 100 neliötä uutta tilaa vai entisiin vanhoihin tiloihinko posti muuttaa?

    • Anonyymi

      Jouppilan vuorelle muuttaa, valomainosta jo tehdään.

    • Anonyymi

      Kalevala kyllään.

    • Anonyymi

      Missä Seppälä siihen tilaan tulee...

    • Anonyymi

      Persläveen muuttaa!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe