Minne posti muuttaa?
Postin muutto
Anonyymi-ap
533192
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 53
Vanhimmat
Pois.
Pakoon näitä viherkommariineja , jotka haaveilevat kommarien ddr neukku aikaa!
35000 ääntä kommareilta kusettanutkin marin häipyi kun pieru saharaan!
Kyllähän te kokoomus ja persesuomalaiset olette suomea rakentaneet konkurssiaalto 100 tuhatta uutta työtöntä hienosti olette suomen asiaa ajaneet täytyy sanoa
Parlamenttiin.
Sotkamoon.
Sellille
Missä Posti on ollut ensinkään?
Lopettaa toiminnan ja joku kauppa ottaa postin toiminnan itselleen.
Kuhmo dronepalvelu Oy kuljettaa
Voe pahoton maikka.
Hallitus historiansa syvimmässä kuopassa
Hallituspuolueiden kokoomuksen, perussuomalaisten, RKP:n ja kristillisdemokraattien yhteenlaskettu kannatus on alimmillaan koko pääministeri Petteri Orpon (kok.) hallituksen aikana.
Kun verrataan Orpon hallituksen kannatusta edellisten Antti Rinteen (sd.) ja Sanna Marinin (sd.) tai Juha Sipilän (kesk.) hallituksen suosioon, huomataan, että Orpon hallitus on selvästi epäsuositumpi kuin kaksi edellistä hallitusta vastaavaan aikaan hallitustaivaltaan.
KIITOS PERUSSUOMALAISET! JONKUNHAN SE ON VASTUU KANNETTVA
Lähiötuvalle se muuttaa
Se muttaa äkkiä pakoon kuhmosta varmaan kostamukseen turvaan
Minä ottaisin sen toiminnan, jos maksettaisiin kymppitonni kuussa ja päälle kaunis nuori nainen...
Muuttaako posti sellin baariin?
Kyllä
Ei helvetissä shelliin. Pysyköön siellä pikkuässässä, tai muuten joudun postiasiat hoitamaan Sotkamossa.
Shelli on hyvä paikka! Pystyy kupposen kuumaa juoda samalla kun paketin noutaa!
Kyllä näin on ja erikoisen hyvää kahvia onkin, munkki on myös oikein herkullinen
Meille
Taitaa tulla kuksan paikalle.🎁
Torille
Lentiiran kaupalle saneerataan kiireellä tiloja postille
Posti täytyy olla keskeisellä paikalla ja paikassa jossa helppo asioida, ei missään kylän laidalla tai ahtaissa tiloissa.
Eli shell on hyvä paikka postille!
Eiiiiiiii shellille. Iso ässä paras paikka jos vaan järjestyy tiloja sieltä👍
Monitoriin, postijakaja antaa paketteja klo 12- 17 välisenä aikana , ma ,ke,pe.
Varma tieto, petolaan muuttaa posti, Metsähallitus tehnyt parhaan tarjouksen.
K kauppa Heikuraan
Mistä kuulit?
Valinta orakseen.
Vanhan Kontion yläkertaan joten lopultakin se saa käyttöä eikä tarvitse purkaa.
Postin uusi paikka on jo päätetty. Kuhmolainen lehdessä on juttua mutta vain tilaajat näkee sen.
Eiköhän tässä pärjäillä!!
Entiseen Siwaan palaa posti, avoinna silloin kun auto harrastajat paikalla.
Voe pahoton maikka.
Miten mahtuu jo valmiiksi ahtaisiin tiloihin?
Heikuran kaupalle huonopaikka!!
Eihän siinä heikuralla tule parkkipaikkat riittämään.
Kuulin että parkkitalon Heikura rakentaisi, 2 kerrokseen tulee ja paikalliset rakentaa.
Heikura ihan hyvä paikka..pienet paketit ei vie tilaa..
Joo ja isommat voi jättää ulos, koulukadussa riittää pituutta isommallekin jonolle
Heikuran kaupassa ei omatkaa rojut sovi sisälle
Heikuralle tekevät luukun seinään ja drive in kaista tulee.
Ja samalta luukulta saa mäkkärin roskaruokaa.
Ja rönttösiä.
Kai ne rakentaa vähintään 100 neliötä uutta tilaa vai entisiin vanhoihin tiloihinko posti muuttaa?
Jouppilan vuorelle muuttaa, valomainosta jo tehdään.
Kalevala kyllään.
Missä Seppälä siihen tilaan tulee...
Persläveen muuttaa!