Mielipiteitänne?
Omasta mielestäni loistava elokuva, parasta vuosikausiin.
Katsoitteko Mummola -elokuvan?
13
268
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin, ja odotin enempi. Ankeaa, ja hidasta etenemistä asioissa.
Toki voi vaikuttaa kun meillä ei kotona ole koskaan ollut tuota alko-ongelmaa, eikä joulunakaan käytetty alkoholia. Oltiin kuitenkin aivan tavallinen maalaisperhe ilman mitään uskonnollista vakaumusta.
Elokuvasta jäi jotenkin tyhjä olo. - Anonyymi
Leena Uotilalta loistava näyttelijäsuoritus.
- Anonyymi
Kyllä! Uotila ja muut ammattilaiset näyttelemässä. Osaavat avata sitä suutaankin puhuessaan eivätkä vain mumise.
- Anonyymi
No joo, ei hassumpi, kyllä tuon katsoi. Tyypillinen mies se vasemmistolainen vävy, joka ei ymmärtänyt vaimon itkupotkuraivaria. Pikkusen muistuu mieleen että on itsekin joskus tuon tyyppisesti kiukutellut. Heti olisi helpottanut jos mies olisi puristanut syliin ja rakastellut, pikku puutteesta taisi vaimolla (Ria Kataja) olla kyse. Vaan eipä se mies ymmärtänyt kuin sen että kaikki käytännön työt oli tehnyt tunnollisesti eikä ymmärtänyt sen riittävän. Perheen äiti (Leena Uotila) oli täydellinen nainen.
- Anonyymi
Minusta taas rasittavin kohtaus juurikin tuo autokohtaus. Meni pikkuisen yli, miksi nainen ei voi sanoa asiaa suoraan ja heittää miehen kirjan pois - jos pikku puutteesta on kyse?
Tuo esittäminen oli vähän 1950-lukua.
Miehet ovat hieman ns. yksinkertaisia näissä (kin) asioissa. Suoraa puhetta.
Vasemmistolaisuuttakaan en hänessä nähnyt ja miksi tämä piti mainita, jos sinä sen huomasit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta taas rasittavin kohtaus juurikin tuo autokohtaus. Meni pikkuisen yli, miksi nainen ei voi sanoa asiaa suoraan ja heittää miehen kirjan pois - jos pikku puutteesta on kyse?
Tuo esittäminen oli vähän 1950-lukua.
Miehet ovat hieman ns. yksinkertaisia näissä (kin) asioissa. Suoraa puhetta.
Vasemmistolaisuuttakaan en hänessä nähnyt ja miksi tämä piti mainita, jos sinä sen huomasit?Ei Minä mitään puoluetta huomannut. Sisarukset olivat saunassa. Juuri tämä sisar (Ria K) kertoi sisarelleen: "Tavallaan menee hyvin mutta mies vähän sellainen, tiedäthän vasemmistolainen...."
Siksi tuon mainitsin, ei sitä näkynyt hänen käytöksestään missään, hyväntahtoinen heppu.
- Anonyymi
Oscar-ehdokas...
- Anonyymi
Jaksoi katsoa, ei ollut isommin odotuksia.
Nyt Areenassa ollut näitä leffoja; Kuolleet lehdet Kaurismäeltä, Kikka, Rakkaani herra merikapteeni.
Kaikki kait olleet ehdolla jossain, ja hyviä elokuvia kotisohvalle.- Anonyymi
Kikan katsoin, en tykännyt. Mielestäni jotenkin sekava ja tuotiin liikaa esiin juomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikan katsoin, en tykännyt. Mielestäni jotenkin sekava ja tuotiin liikaa esiin juomista.
Minäkin katsoin. oli hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikka ois nyt 60 v, kuoli nelissäkymmenissä.
Oisko parikin elämäkertaa tehty, olikohan Raija Pellin tekemä toinen, kuka ihan totuutta tietää.
Leffassa yritettiin tuoda kait esiin, miten ois halunnut vakavampaakin esittää.
Comebackin jälkeen oli jo nuorempi laulaja, ja Kikalle työnnettiin nippu drinkkilippuja.
Toki se alko maistui, ei kukaan väkisin suuhun kaada.
- Anonyymi
Nauhalla tuo Merikapteeni, katson joku ilta. Olin jo katsonut Kuolleet lehdet silloin heti uutena teatterissa, nyt katsoin uudestaan. Tykkäsin.
- Anonyymi
Turhan harvoin tulee elokuvia katsottua, jotkin pyörii "non stoppina" melkein.
Kiva tuoreempaa katsottavaa saada, molemmista noista pidin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391