Tässä alkanut itämään ajatus siitä että "katoaisi" hetkeksi norjan kaamokseen. mutta yksin ei välttämättä keskelle pimeyttä haluaisi lähteä. pidempään olen pohtinut että olisi mukava tutustua ihmisiin reissatessa. siitä idea lähtikin.. eli etsin mukaan kuluja jakamaan sekä seuraksi henkilöä/henkilöitä joita tämmöinen seikkailu saattaisi kiinnostaa. iältäni olen 40v mies ja minulla on talo valmiiksi hankittuna pariksi kuukaudeksi. laita vaikka sähköpostia jos kiinnostaa kadota=)
alueella on loistavat mahdollisuudet mm kuvata revontulia.
kerron lisää jos otat yhteyttä
[email protected]
kaamoksen keskelle pohjois norjaan.
Anonyymi-ap
0
806
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j602861Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472321Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611994Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3281522- 781336
- 641286
- 701157
- 631032
- 27996
- 79986