Nyt on peruutettu barokkikonsertti, koska Händeli kuulemma voi loukata uskonnottomia. Tästähän tienaisi hyvät rahat, Hard rock hallelujah.
Hämeenlinnasairaus etenee
18
268
Vastaukset
- Anonyymi
Peruuttamisen syy ei ollut mitä väität kun et asiasta mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Hämeenlinna-sairaus = hallinto-eliitin ja muiden verorahaloisten rikollinen yhteiskunnan tuhoaminen, oma pieni napa kaiken tärkeimpänä ja ainoana asiana.
- Anonyymi
Ei yhtään etene.
- Anonyymi
Jonkun äiti sai 1500e.
Auttaa varmasti lapsen omaatuntoa.- Anonyymi
Auttaa kouluja noudattamaan lakia toivon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaa kouluja noudattamaan lakia toivon.
Sharia-lakia
- Anonyymi
Kaljarahat.
- Anonyymi
Rahastaja äiti myös petostelee, kysyi petollisesti laulujen nimiä että voisi laulaa niitä lastensa kanssa
- Anonyymi
Olet sekaisin.
- Anonyymi
Hämeenlinnalaisten on syytä askarrella itselleen foliohatut. Jokaiselle.
- Anonyymi
Ei mene jakeluun että rankaisu tuli lain rikkomisesta joten on turha syyllistää meitä. Koulu teki virheen ja pulinat pois ja eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene jakeluun että rankaisu tuli lain rikkomisesta joten on turha syyllistää meitä. Koulu teki virheen ja pulinat pois ja eteenpäin.
Sakko opettaa kouluja.
- Anonyymi
Sain henkisiä kärsimyksiä. Mistä voi hakea korvauksia?
- Anonyymi
Kielletään kaikki, kun kuitenkin aina löytyy joku wokettava suvakki, joka ei tykkää.
- Anonyymi
Hyvitystä saavan nimi on julkaistava. Joutavista asioista kantelemalla tienatut rahat perustuu viranomaisen tekemään päätökseen, jota ei saa salata. Jos viranomaiset yrittävät salailla rahastajan nimeä, salailusta voi kannella.
- Anonyymi
Valituksen tehnyt luultavasti jonkun vassaripoliitikon sukulainen.
Taustalla peeinnönjako ja metsärahat mistä lie Hattulan erämaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valituksen tehnyt luultavasti jonkun vassaripoliitikon sukulainen.
Taustalla peeinnönjako ja metsärahat mistä lie Hattulan erämaista.Rehtori varmaan joku kristillisdemokraatti tai persu, joka johtajaksi päästyään luulee olevansa lain yläpuolella.
- Anonyymi
Muuten ei etene
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680