Kivra, laskut näkyy kirjeinä

Anonyymi-ap

Käyttääkö täällä joku muu älypuhelimella Kivraa laskujen maksamiseen jne? Itselläni Kivra toimi aikaisemmin ihan hyvin, mutta nyt on jo suht pitkään ollut omituinen ongelma. Kivraan saapuneet sähköiset laskut näkyy kirjeenä ja laskua ei sen takia pysty maksamaan Kivran kautta. Eli lasku näkyy vain tavallisena kirjeenä eikä laskuna jonka voisi maksaa. Todella rasittavaa. Typerää,että laskun tiedot joutuu kopioimaan Kivra -sovelluksesta esimerkiksi mobiilipankkisovellukseen kun laskun haluaa maksaa. Yhtä hyvin voisi sitten ottaa suoraan e-laskun, jos vain laskuttaja sitä tukee. Aikaisemmin tosiaan laskun maksaminen onnistui suoraan Kivra -sovelluksesta, mutta enää ei näy onnistuvan. Oon miettinyt, että pitäskö sovellus poistaa ja asentaa uudelleen, josse auttaisi. Mutta ennen sitä kiinnostaisi onnistuuko laskujen maksaminen Kivra -sovelluksen kautta muilla?

3

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itellä ei omia kokemuksia ole kyseisestä sovelluksesta.
      Tarkista sovelluskaupasta, että käytössä on uusin versio sovelluksesta.
      Kokeile sovelluksen poistamista ja uudelleen asennusta. Se voi auttaa asiaan.
      Jos nämä ei auta, niin lähetä palautetta sovelluksen kehittäjille tuki(at)kivra.fi.
      Mainitse käytössä oleva laitteesi merkki ja malli sekä vian tarkka kuvaus.

• Anonyymi

auttaako sovellus digiväkivaltaongelmiin?

• Anonyymi

Et vissiin ymmärtänyt mitä ketjun alotuksessa sanotaan muutoin en ymmärrä miksi tommosta pitää kysyä. Kivra on sähköinen postilaatikkopalvelu, johon voi saada yrityksiltä ja organisaatioilta sähköisiä kirjeitä ja laskuja. Lisäksi Kivraan voi muistaakseni itse tallentaa omia säilytettäviä dokumentteja kuten vaikka takuukuitteja tai muuta tärkeää. Tuota jälkimmäistä ominaisuutta en ole itse käyttänyt, mutta muistaakseni se on mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      96
      4883
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      31
      2721
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2469
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      25
      2042
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1540
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      12
      1208
    7. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1123
    8. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1120
    9. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      202
      1057
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      78
      1023
    Aihe