Kivra, laskut näkyy kirjeinä

Anonyymi-ap

Käyttääkö täällä joku muu älypuhelimella Kivraa laskujen maksamiseen jne? Itselläni Kivra toimi aikaisemmin ihan hyvin, mutta nyt on jo suht pitkään ollut omituinen ongelma. Kivraan saapuneet sähköiset laskut näkyy kirjeenä ja laskua ei sen takia pysty maksamaan Kivran kautta. Eli lasku näkyy vain tavallisena kirjeenä eikä laskuna jonka voisi maksaa. Todella rasittavaa. Typerää,että laskun tiedot joutuu kopioimaan Kivra -sovelluksesta esimerkiksi mobiilipankkisovellukseen kun laskun haluaa maksaa. Yhtä hyvin voisi sitten ottaa suoraan e-laskun, jos vain laskuttaja sitä tukee. Aikaisemmin tosiaan laskun maksaminen onnistui suoraan Kivra -sovelluksesta, mutta enää ei näy onnistuvan. Oon miettinyt, että pitäskö sovellus poistaa ja asentaa uudelleen, josse auttaisi. Mutta ennen sitä kiinnostaisi onnistuuko laskujen maksaminen Kivra -sovelluksen kautta muilla?

1

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itellä ei omia kokemuksia ole kyseisestä sovelluksesta.
      Tarkista sovelluskaupasta, että käytössä on uusin versio sovelluksesta.
      Kokeile sovelluksen poistamista ja uudelleen asennusta. Se voi auttaa asiaan.
      Jos nämä ei auta, niin lähetä palautetta sovelluksen kehittäjille tuki(at)kivra.fi.
      Mainitse käytössä oleva laitteesi merkki ja malli sekä vian tarkka kuvaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe