Käyttääkö täällä joku muu älypuhelimella Kivraa laskujen maksamiseen jne? Itselläni Kivra toimi aikaisemmin ihan hyvin, mutta nyt on jo suht pitkään ollut omituinen ongelma. Kivraan saapuneet sähköiset laskut näkyy kirjeenä ja laskua ei sen takia pysty maksamaan Kivran kautta. Eli lasku näkyy vain tavallisena kirjeenä eikä laskuna jonka voisi maksaa. Todella rasittavaa. Typerää,että laskun tiedot joutuu kopioimaan Kivra -sovelluksesta esimerkiksi mobiilipankkisovellukseen kun laskun haluaa maksaa. Yhtä hyvin voisi sitten ottaa suoraan e-laskun, jos vain laskuttaja sitä tukee. Aikaisemmin tosiaan laskun maksaminen onnistui suoraan Kivra -sovelluksesta, mutta enää ei näy onnistuvan. Oon miettinyt, että pitäskö sovellus poistaa ja asentaa uudelleen, josse auttaisi. Mutta ennen sitä kiinnostaisi onnistuuko laskujen maksaminen Kivra -sovelluksen kautta muilla?
Kivra, laskut näkyy kirjeinä
3
153
Vastaukset
- Anonyymi
Itellä ei omia kokemuksia ole kyseisestä sovelluksesta.
Tarkista sovelluskaupasta, että käytössä on uusin versio sovelluksesta.
Kokeile sovelluksen poistamista ja uudelleen asennusta. Se voi auttaa asiaan.
Jos nämä ei auta, niin lähetä palautetta sovelluksen kehittäjille tuki(at)kivra.fi.
Mainitse käytössä oleva laitteesi merkki ja malli sekä vian tarkka kuvaus. - Anonyymi
auttaako sovellus digiväkivaltaongelmiin?
- Anonyymi
Et vissiin ymmärtänyt mitä ketjun alotuksessa sanotaan muutoin en ymmärrä miksi tommosta pitää kysyä. Kivra on sähköinen postilaatikkopalvelu, johon voi saada yrityksiltä ja organisaatioilta sähköisiä kirjeitä ja laskuja. Lisäksi Kivraan voi muistaakseni itse tallentaa omia säilytettäviä dokumentteja kuten vaikka takuukuitteja tai muuta tärkeää. Tuota jälkimmäistä ominaisuutta en ole itse käyttänyt, mutta muistaakseni se on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711