Parisuhde. vallankäyttö.

Anonyymi-ap

Keskustelua parisuhteista ym.Vaikein keskustelunaihe oli anteeksipyytäminen ei monen käsinoussut ylös. Voinko minä vaatia toiselta ihmiseltä anteeksipyyntöä ei koska se on oman vallankäyttöä toisia ihmisiä kohtaan.Eduskunnassa ollaan koko ajan sota jalalla ja vaaditaan toisilta anteeksipyyntöä.aina on lähdettävä omasta itsestään eikä laittaa piinapenkkiin toisia/tämä luento oli diakoniohjaajan luento.pistimiettimään.

10

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin samassa tilaisuudessa ,ihminen kovettuu mieleltään helposti,tulee nostettua,syytettyä toisia ihmisiä,mutta niinkuin isossa kirjassa sanotaan Antakaa toisillenne anteeksi,niin minäkin annan teille anteeksi.Minä en voi vaatia toisia ihmisiä tilille kuten edellä mainittiin on itsensä korottamista ja vallankäyttöä.olin nihan "lomalaisena"tilaisuudessa näistä diakonia opiskelijoiden luennoista olisi hyvä ilmoittaa paikallislehdissä.

• Anonyymi

Taidettiin istua samalla penkkirivillä .olitko Tampereelta lomalla .

• Anonyymi

Anteeksi ! ei ollut diakoni opiskelijoita,mutta parisuhde.

• Anonyymi

Kokemuksia kuultuna:tytär soitti isällleen minä olen nyt tehnyt kauheita asioita anteeksi isä, isä sanoi älä häneltä pyydä anteeksi,/sama isä pyytää nyt itse anteeksipyyntöä toisilta kun häntä olisi loukattu menikö oikein EI.

• Anonyymi

Nämä liitty kirkkopyhien päivän sanaan.

• Anonyymi

Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

• Anonyymi

Usein tahtoo olla niin että vaaditaan toista. pyytämään itseltään anteeksi,eihän se näin mene on kilttejä jotka pyytää varmuuden ja toisen mielenhyväksi anteeksi.(voi olka ihminen pitää juuri itseään rehellisenä ja maalaisjärjen käyttäjänä mutta niistähän ne pahimmat minä itse löytyy.eli eletään sovussa ei tuomita toisia.hulinaa tiedossa,taaperot kylään.

• Anonyymi

Jos ongelmia eihän niitä täällä hoideta ,asiantuntevalle hoitoonpääsy on varmaan vaikeaa täällä karstulassa ,(ystävät ,omaiset tarkkana korvana ensimmäinen oire parisuhteissa ym.tuntuu olevan eristäytyminen kavereista,sosiaalinen kanssakäyminen parasta apua ja avoimuus ,(ei tarvii aina sanoa kaikkihyvin pahinta lukkiutumista omalta kannalta.(itsehän olen käynyt vertaistuki ryhmissä ja on erittäin hyvä kun voi puhua .

• Anonyymi

Monessa perheessä näytetään ulospäin että kaikki hyvin on niin rakasta mutta mitä sitten onkaan neljänseinänsisällä ihmiset oppilas puhumaan,avoimuus ja lupa pitää juuri omasta itsestään huolta oppia sanomaan.KYLLÄ ja EI

• Anonyymi

Puhumattomuus on suomalaisten ongelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4245
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      327
      2145
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1994
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1861
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      453
      1754
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      56
      1395
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      467
      1310
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1306
    Aihe