Keskustelua parisuhteista ym.Vaikein keskustelunaihe oli anteeksipyytäminen ei monen käsinoussut ylös. Voinko minä vaatia toiselta ihmiseltä anteeksipyyntöä ei koska se on oman vallankäyttöä toisia ihmisiä kohtaan.Eduskunnassa ollaan koko ajan sota jalalla ja vaaditaan toisilta anteeksipyyntöä.aina on lähdettävä omasta itsestään eikä laittaa piinapenkkiin toisia/tämä luento oli diakoniohjaajan luento.pistimiettimään.
Parisuhde. vallankäyttö.
8
516
Vastaukset
- Anonyymi
Olin samassa tilaisuudessa ,ihminen kovettuu mieleltään helposti,tulee nostettua,syytettyä toisia ihmisiä,mutta niinkuin isossa kirjassa sanotaan Antakaa toisillenne anteeksi,niin minäkin annan teille anteeksi.Minä en voi vaatia toisia ihmisiä tilille kuten edellä mainittiin on itsensä korottamista ja vallankäyttöä.olin nihan "lomalaisena"tilaisuudessa näistä diakonia opiskelijoiden luennoista olisi hyvä ilmoittaa paikallislehdissä.
- Anonyymi
Taidettiin istua samalla penkkirivillä .olitko Tampereelta lomalla .
- Anonyymi
Anteeksi ! ei ollut diakoni opiskelijoita,mutta parisuhde.
- Anonyymi
Kokemuksia kuultuna:tytär soitti isällleen minä olen nyt tehnyt kauheita asioita anteeksi isä, isä sanoi älä häneltä pyydä anteeksi,/sama isä pyytää nyt itse anteeksipyyntöä toisilta kun häntä olisi loukattu menikö oikein EI.
- Anonyymi
Nämä liitty kirkkopyhien päivän sanaan.
- Anonyymi
Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
- Anonyymi
Usein tahtoo olla niin että vaaditaan toista. pyytämään itseltään anteeksi,eihän se näin mene on kilttejä jotka pyytää varmuuden ja toisen mielenhyväksi anteeksi.(voi olka ihminen pitää juuri itseään rehellisenä ja maalaisjärjen käyttäjänä mutta niistähän ne pahimmat minä itse löytyy.eli eletään sovussa ei tuomita toisia.hulinaa tiedossa,taaperot kylään.
- Anonyymi
Jos ongelmia eihän niitä täällä hoideta ,asiantuntevalle hoitoonpääsy on varmaan vaikeaa täällä karstulassa ,(ystävät ,omaiset tarkkana korvana ensimmäinen oire parisuhteissa ym.tuntuu olevan eristäytyminen kavereista,sosiaalinen kanssakäyminen parasta apua ja avoimuus ,(ei tarvii aina sanoa kaikkihyvin pahinta lukkiutumista omalta kannalta.(itsehän olen käynyt vertaistuki ryhmissä ja on erittäin hyvä kun voi puhua .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887