Mitä mieltä olette kansalaiskuomat, löytyykö Suomesta enää riippumatonta mediaa?
Riippumaton media
4
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ei löydy eikä tule löytymään. Jokaisen on itse etsittävä tietonsa ja aika kyseenalaistaa kaikki.
- Anonyymi
Ei ainakaan valtamedioista. Maikkari on pörssiyhtiö Telian omistama, joten riippumattomuus pyöreä nolla. Telialla on muutakin ongelmaa ja kyseenalaisia sidoksia taustoissaan, löytyy aika pienellä selvittämisellä.
YLE pyllistää kokoomuksen ja ilmeisesti jossain kohtaa pyllisti keskustankin suuntaan ja ongelmia on sielläkin, ei ole riippumaton. Aiheesta on kirjallisuuttakin tiedonjanoisille.
Pienistä mediatoimistoista en tiedä. Kenties rahoittaja ja sidokset niissäkin ainakin osittain päättää mitä saa ja mitä ei saa sanoa. - Anonyymi
Eipä taida löytyä Suomesta puolueetonta mediaa?
Vähintäänkin osatotuuksien kertominen on tullut tavaksi valtamedialle, sitä voisi jo pitää valehteluna, vääränä totuutena. - Anonyymi
Riippumaton media Suomessa on vitsi!!!
Ei sellaista ole eikä tule! Kaikilla on omanlaisensa kytkökset joiden etua sitten ajetaan esittämällä näitä juttuja totuuksina! Ja typerä kansa uskoo!!! - Anonyymi
Kyllä löytyy.
Sen sijaan rehelliset kirjoittajat näille pastoille ovat vähissä.- Anonyymi
:D "ite ootte valehtelijoita"
- Anonyymi
Yle voisi laajentaa Ukrainan sodan taustojen kertomista puolueettomien asiantuntijoiden haastatteluilla.
Ryhmäkeskustelu, ammoisen "viisasten kerhon" tapaan aiheesta, saattaisi avata kokonaisvaltaisempaa kuvaa sodan todellisista syistä ja seurauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735589Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52302Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21576Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211230Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855