Nyt tarvitaan kaikkia voimia mukaan perussuomalaisten listoille ehdokkaiksi ensi kevään kunta- ja aluevaaleihin niin Kajaanissa kuin koko Kainuun alueella. On tärkeää, että listat tulevat täyteen hyviä ehdokkaita jokaisessa kunnassa. Perussuomalaisilla on isänmaallinen tehtävä pitää Suomi Suomena ja suomalaisten käsissä - me emme tarvitse tänne neuvojia sen enempää Venäjältä kuin muualtakaan.
NYT KAIKKI EHDOLLE ENSI KEVÄÄN KUNTA- JA ALUEVAALEIHIN ps. listoille!
79
406
Vastaukset
- Anonyymi
Muut asiat saakin olla ihan viturallaan, persut on yhden asuan puolue, tässä se taas nähtiin.
- Anonyymi
Eihän ne mistään välitä.
- Anonyymi
Kukaan järkevä ihminen ei asetu naurunalaiseksi ryhtymällä persujen ehdokkaaksi.
- Anonyymi
#PETOSJYTKY !
- Anonyymi
No ei todellakaan.Maine menisi koko perheeltäkin.
- Anonyymi
Aku ankkaa voisit kysäistä
- Anonyymi
Akuankan lisäksi jokivarren sorsat niitähi kannattee.
- Anonyymi
Kyllä joku rikollinen lähtee mielellään sössimään.
- Anonyymi
En lähde ehdolle, pyydetty on . On niin rumia temppuja ollu viimeaikoina -viimeisin valtuustosali episodi .
Paljolta säästyy kun ei lähde tuohon porukkaan, näin sivusta seuranneena.- Anonyymi
Pääseekö sinne ilman homo kirjaa, vai pitääkö olla homo.
- Anonyymi
Valtuuston kokouksen voi katsoa youtubesta .
Valtuuston pj.= ennenkuin lähdette yksi valtuutettu on pyytänyt puheenvuoron - annan sen Pasi Kilpeläiselle vähän sellainen INFO tyylinen.
Sivusta joku sanoi, että kokous pitää ensin päättää, jolloin pj.kopautti nuijan ja lopetti kokouksen. Lopetus tapahtui vasta kehoituksesta jälkeen, jolloin pj kerkesi antaa puheen vuoron edellä mainitulle henkilölle. Tällöin tämä pitää näkyä pöytäkirjassa. Tämähän ei mennyt kuin Trömsössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö sinne ilman homo kirjaa, vai pitääkö olla homo.
Rikosrekisteri on hyvä olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuuston kokouksen voi katsoa youtubesta .
Valtuuston pj.= ennenkuin lähdette yksi valtuutettu on pyytänyt puheenvuoron - annan sen Pasi Kilpeläiselle vähän sellainen INFO tyylinen.
Sivusta joku sanoi, että kokous pitää ensin päättää, jolloin pj.kopautti nuijan ja lopetti kokouksen. Lopetus tapahtui vasta kehoituksesta jälkeen, jolloin pj kerkesi antaa puheen vuoron edellä mainitulle henkilölle. Tällöin tämä pitää näkyä pöytäkirjassa. Tämähän ei mennyt kuin Trömsössä.Hui mikä kauhea katastroohvi 😎 mutta eiköhän me tästäkin selvitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui mikä kauhea katastroohvi 😎 mutta eiköhän me tästäkin selvitä.
Niinpä ettei vaan tuu uutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti omalla tavallanne kun on pakko.
Asenne aina sama - yksi tuomio jo tullut asenteen ja perättömien puhumisesta.
Jälleen selvittämisen paikka> kuulija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuustosali ei ole omien asioiden setvimistä varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja on lainvoimainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itekkö ihan kehuskelet selviytymisestä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on välttämätön.
- Anonyymi
Eikö löydy ehdokkaita?
Samaa kertovat myös muualta Suomesta.- Anonyymi
Ei ole sitä meininkiä kuin oli esim,v.2019 - ei tarvinnut kinuta ehdokkaita. Oli hyvä meininki - nämä ns.johtoasemissa olevat pilanneet koko persujen toiminnan minimiin täällä Kajaanissa.
Kukaan ei uskalla lähteä, vaikka täällä olisi hyviäkin pois lähteneitä” ehdokkaita.” jotka ovat itse lähteneet pois. Jos on käräjiä ja jatkuvaa hiillostamista - tulos selkeästi näkyy.
Aina sitten löytyykin syy muista -mitään rakentavaa ja kokoavaa voimaa ei ole ollut. Ne, jotka olisivat olleet ja pitäneet ps.,hyvissä käsissä - nämä vakio jengiläiset ajoivat omalla toimillaan pois kun totuus ja oikeudenmukaisuus ei sopinut tähän johtoryhmään . Motto= hauku, valehtele ja hajota on valitettavasti ollut monta vuotta aiheena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sitä meininkiä kuin oli esim,v.2019 - ei tarvinnut kinuta ehdokkaita. Oli hyvä meininki - nämä ns.johtoasemissa olevat pilanneet koko persujen toiminnan minimiin täällä Kajaanissa.
Kukaan ei uskalla lähteä, vaikka täällä olisi hyviäkin pois lähteneitä” ehdokkaita.” jotka ovat itse lähteneet pois. Jos on käräjiä ja jatkuvaa hiillostamista - tulos selkeästi näkyy.
Aina sitten löytyykin syy muista -mitään rakentavaa ja kokoavaa voimaa ei ole ollut. Ne, jotka olisivat olleet ja pitäneet ps.,hyvissä käsissä - nämä vakio jengiläiset ajoivat omalla toimillaan pois kun totuus ja oikeudenmukaisuus ei sopinut tähän johtoryhmään . Motto= hauku, valehtele ja hajota on valitettavasti ollut monta vuotta aiheena.Pöhinä oli kovaa ja Aavakareen johdolla mentiin kuntavaaleissa vaalivoittoihin.
https://yle.fi/a/3-11980697 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöhinä oli kovaa ja Aavakareen johdolla mentiin kuntavaaleissa vaalivoittoihin.
https://yle.fi/a/3-11980697Kannatus nousi 8,3%->20%
Kyllä voi käyttää termiä hyvä pöhinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöhinä oli kovaa ja Aavakareen johdolla mentiin kuntavaaleissa vaalivoittoihin.
https://yle.fi/a/3-11980697Se oli ennen , mutta nyt eletään tätä päivää-? Silimät ovat avautuneet. Turhaa sinä vetelet nuita vanhoja. Silloin oli hyvä tiimi , eikä sitä Asvakare yksin tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ennen , mutta nyt eletään tätä päivää-? Silimät ovat avautuneet. Turhaa sinä vetelet nuita vanhoja. Silloin oli hyvä tiimi , eikä sitä Asvakare yksin tehnyt.
Ei tehnyt yksin, mutta on menetyksen johtotähti ja äänikuningatar, joka veti kannatuksen huimaan nousuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehnyt yksin, mutta on menetyksen johtotähti ja äänikuningatar, joka veti kannatuksen huimaan nousuun.
Samaan kategoriaan kuuluvat kommentoivat juuri noin.
Ääni kuningatar on kyllä saanut hyvin äänensä kuulumaan viimeaikoina . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sitten löytyykin syy muista -mitään rakentavaa ja kokoavaa voimaa ei ole ollut. Ne, jotka olisivat olleet ja pitäneet ps.,hyvissä käsissä - nämä vakio jengiläiset ajoivat omalla toimillaan pois kun totuus ja oikeudenmukaisuus ei sopinut tähän johtoryhmään . Motto= hauku, valehtele ja hajota on valitettavasti ollut monta vuotta aiheena.Ei löydy muita ehdokkaita kuin kylä politikkoja joilla ei ole tietoa ja taitoa hallita kunnan ja kuntalaisten hyvinvointia.
Aluevaltuustoon ei senkään vertaa kun tiedossa on leikkaukset jotka koskettavat ihan jokaista kuntalaista.
Valtion osuuksia leikataan ja koitappa siinä rakentaa hyvinvointia kun kunta saattaa olla piankin ongelma kunta joka joutuu valtion holhoukseen.
Ei kiinnosta viisaita ihmisiä lähteä ehdokkaiksi vaan rupusakki joutuu ymmärtämättömyydessään tekemään päätökset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne muut työjuhdat tekivät kovan työn, siinä sulle pöhinää. Nyt tosin kyllä pöhiseekin kovasti - mutta eri suunnalta kuin ennen. Ne pöhinät eivät kerro mitään hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne muut työjuhdat tekivät kovan työn, siinä sulle pöhinää. Nyt tosin kyllä pöhiseekin kovasti - mutta eri suunnalta kuin ennen. Ne pöhinät eivät kerro mitään hyvää.
Kaikki kunnia työjuhdille.niitä tarvitaan johtotähden tueksi.
Kuulin että sulla olis peräpäässä tuhti pöhinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sitten löytyykin syy muista -mitään rakentavaa ja kokoavaa voimaa ei ole ollut. Ne, jotka olisivat olleet ja pitäneet ps.,hyvissä käsissä - nämä vakio jengiläiset ajoivat omalla toimillaan pois kun totuus ja oikeudenmukaisuus ei sopinut tähän johtoryhmään . Motto= hauku, valehtele ja hajota on valitettavasti ollut monta vuotta aiheena.Mutta kattokaas 2021, heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ennen , mutta nyt eletään tätä päivää-? Silimät ovat avautuneet. Turhaa sinä vetelet nuita vanhoja. Silloin oli hyvä tiimi , eikä sitä Asvakare yksin tehnyt.
Asvakare, onko joku uusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisen valtuuston pj:n ei tarvitse näitä enää katella. Yksi koti on Kainuussa, mutta edunvalvonta, hieman suuremman luokan omaisuus odottaa hoitajaansa, pääkaupungissa. Vielä lähiomainen, tunnen hyvin henkilön. On ainakin yksi onnellinen ihminen, kun ei enää itse jaksa, vuokrata asuntoja ja huolehtia sijoituksista. Joten luottohenkilö tämä nykyinen valtuuston pj. Melkein kolkyt vuotta pankissa. Hoiti muuten minunkin asioita ja edunvalvontavaltuutuksen tekemisen. Lapset saa hoitaa, kun en enää itse pysty.
Sanon vaan ihmisen pj:n hyvin tunteneena, että kateellisia varmaan tulee. Olen niin onnellinen hänen puolestaan. Onnea tulevaan. Antaa täällä toisten pöhistä ja hannkia 567 ääntä.
H. Meriläinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin että sulla olis peräpäässä tuhti pöhinä.Sulla on päässä pöhinää ” asennevamma ”ketään johtotähteä tällä hetkellä ei ole .
- Anonyymi
Onneksi joku on niin viisas, että ei ole ollut ehdolla mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisen valtuuston pj:n ei tarvitse näitä enää katella. Yksi koti on Kainuussa, mutta edunvalvonta, hieman suuremman luokan omaisuus odottaa hoitajaansa, pääkaupungissa. Vielä lähiomainen, tunnen hyvin henkilön. On ainakin yksi onnellinen ihminen, kun ei enää itse jaksa, vuokrata asuntoja ja huolehtia sijoituksista. Joten luottohenkilö tämä nykyinen valtuuston pj. Melkein kolkyt vuotta pankissa. Hoiti muuten minunkin asioita ja edunvalvontavaltuutuksen tekemisen. Lapset saa hoitaa, kun en enää itse pysty.
Sanon vaan ihmisen pj:n hyvin tunteneena, että kateellisia varmaan tulee. Olen niin onnellinen hänen puolestaan. Onnea tulevaan. Antaa täällä toisten pöhistä ja hannkia 567 ääntä.
H. MeriläinenJopas on vuodatusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H. MeriläinenIssekseen hurskastelee niinku oisi mittään merkitystä?
- Anonyymi
Taitaa olla moni halukas parasta aikaa vankilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sitten löytyykin syy muista -mitään rakentavaa ja kokoavaa voimaa ei ole ollut. Ne, jotka olisivat olleet ja pitäneet ps.,hyvissä käsissä - nämä vakio jengiläiset ajoivat omalla toimillaan pois kun totuus ja oikeudenmukaisuus ei sopinut tähän johtoryhmään . Motto= hauku, valehtele ja hajota on valitettavasti ollut monta vuotta aiheena.Sehän on juuri persujen tapa. Varsinkin ukkojen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin että sulla olis peräpäässä tuhti pöhinä.Haistoitko myös ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H. MeriläinenMiten ihana kirjoitus. Kysyppä H.Meriläinen häneltä / miiten mahtava tarinan kertoja hän onkaan sellaisessa aineistossa jossa ei sanaakaan ole totta.
On kyllä kaikin puolin mallikas ja rikas ihminen että ihan tänne pitää jälleen luetella omaisuus ja tekemisensä.
Sanoisin että köyhää on pään sisällä kun vain tämäntapaiset ylistykset täällä on hänen elämäänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H. MeriläinenKyllä. Ja aluevaaleissa 461 ääntä, siis enemmän kuin alueen kansanedustajilla.
Jostain pitäisi persujen kaivaa uusi stara Aavakareen tilalle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
H. MeriläinenTaitaa tämä H. Meriläinen asustella Teerisuon risukossa. Teksti on sitä itseään...
- Anonyymi
Joko sihteerikkö on ehdolla? Vaalityötä sivuluisussa.
- Anonyymi
Kyllä on todennäköisesti hän on ehdokaskelpoinen.
- Anonyymi
Perussuomalaisten voimavarat eivä ole riittäneet yhteiskunnallisten epäkohtien parantamisen.
Aloittajan huoli on perussuomalaisten listoille asettuvien ehdokkaiden määrällisestä ei laadullisesta voimavaroista.
Perussuomalaisia ei paljoa lohduta tieto jonka mukaan Keskustapuolue tuo ehdokaslistoilleen virtuaali- Kekkosen ja virtuaali- Väyrysen . Keskustapuolue oli perinteisesti puolue jossa yksittäiset kansanedustajat edustivat laatua . Virtuaaliäly mahdollistaa taas laatuun palaamisen.- Anonyymi
Katoppa, mikä oli alijäämä tämän valtuustokauen alussa ja mikä on nyt TA. Hieman on erroo.
Jämäkkää on.
- Anonyymi
Pääseekö Esa ehdolle vai seulooko hirmu hallitsijat?
- Anonyymi
Kyllä pääset jos kuulut samaan kastiin.
- Anonyymi
Pasi Kilpeläinen ehdottomasti YKKÖSEHDOKKAAKSI hän on kunnostautunut käräjäsalissa!
- Anonyymi
Puheenjohtan avustuksella —)
- Anonyymi
Myös valtuustosalissa kunnostautui .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheenjohtan avustuksella —)
Kyllä Kajaanin päättäjien pitäisi joku ojennus näille vouhakkeille antaa. Ei valtuustosali ole omien rikostuomioiden puolusteluun tarkoitettu ja vielä taitamattoman pj:n luvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kajaanin päättäjien pitäisi joku ojennus näille vouhakkeille antaa. Ei valtuustosali ole omien rikostuomioiden puolusteluun tarkoitettu ja vielä taitamattoman pj:n luvalla.
Turha unelmoida, että tekevät mitään. Käykää lukemssa valtuuston pöytäkirja( 5.11,2024) Sieltä on poistettu loppuosa pj:n antamasta puheenvuorosta P.Kilpeläiselle. Sehän olisi pitänyt siellä olla koska kokokous lopetettiin sen jälkeen nuijan kopautuksella, sekin huomautuksesta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha unelmoida, että tekevät mitään. Käykää lukemssa valtuuston pöytäkirja( 5.11,2024) Sieltä on poistettu loppuosa pj:n antamasta puheenvuorosta P.Kilpeläiselle. Sehän olisi pitänyt siellä olla koska kokokous lopetettiin sen jälkeen nuijan kopautuksella, sekin huomautuksesta .
Tulosta se itsellesi ja kirjoita se siihen, niin saat iltasella sitä katella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulosta se itsellesi ja kirjoita se siihen, niin saat iltasella sitä katella.
Se kyllä näkkyy youtubesta kokonaan nuija heilahti vasta kun oli saanut valtuutetun nimen sanottua ja asian. Käväisi kurkkaamassa vielä jos älyät mitään.
- Anonyymi
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue.
- Anonyymi
Sama levy pyörii sinulla.
- Anonyymi
Enne tapan itseni kuin lähden persesuolinkaisten ehdokkaaksi mihinkään.
- Anonyymi
Ei kannata noiden vuoksi ajatella tuollaista. Nyt sinne on jo pyrkimässä aikoinaan ps.puolueesta eronnut M.Pyy.
Ksikki käy.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata noiden vuoksi ajatella tuollaista. Nyt sinne on jo pyrkimässä aikoinaan ps.puolueesta eronnut M.Pyy.
Ksikki käy..Voi, voi, jos tuo pitää paikkansa. Minä en lähtisi sylkykupiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, voi, jos tuo pitää paikkansa. Minä en lähtisi sylkykupiksi.
Kyllä pittää oli kuvassa kirjoittamassa paperia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ksikki käy..Eikö tämä pyy ole eri puolueessa taisi olla LiikeNyt näin muistelen ?
- Anonyymi
Persuissa hyviä ehdokkaita ??. Älä nyt nauruun tapa meitä.
- Anonyymi
Kerro enemmän keitä he ovat.? Listasta ne tietty aikanaan näkkee.
- Anonyymi
Bodomin pieruhahmottelija olisi persuille just sopiva
- AnonyymiUUSI
Kuulin eilen, että Kajaanissa perussuomalaisten kuntavaalilista alkaa olla jo täysi. On kuulemma muutamia tosi kovia yllätysnimiäkin.
- AnonyymiUUSI
Odotamme mielenkiinnolla
- AnonyymiUUSI
Miksi sitä sitten enää viivyttelette - pääsee äänestäjät tutustumaan ehdokkaisiiin?
- AnonyymiUUSI
Jaossa on enää 2 ja 3 kerroksen väkeä.
Kyselkää kellä tuomio päällä tai tulossa, he sopivia ehdokkaita.- AnonyymiUUSI
Kun lista ilmestyy kannattee tutkia taustoja.
- AnonyymiUUSI
Kaikki voima on tarpeen huonon kannatuksen takia.
- AnonyymiUUSI
Paitsi eläkeläiset.
Etkös huomaa tapaus Pekka Katajaa?
Kun ei saatu vasaroimalla hiljaiseksi niin erotettiin puolueesta nyt vaalien alla.
Esimerkillistä toimintaa puolue-eliitiltä, etenkin meppi Tynkkyseltä.
Eläkeläisillä on pitempi muisti kuin somesukupolvella. - AnonyymiUUSI
Huonon kannatuksen vuoksi se huononee entisestään jos listalla on kaikenmaailman taallaajia - joilla ei taidot riitä vaativiin tehtäviin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi eläkeläiset.
Etkös huomaa tapaus Pekka Katajaa?
Kun ei saatu vasaroimalla hiljaiseksi niin erotettiin puolueesta nyt vaalien alla.
Esimerkillistä toimintaa puolue-eliitiltä, etenkin meppi Tynkkyseltä.
Eläkeläisillä on pitempi muisti kuin somesukupolvella.Tämä on käsittämätön toimintaa pääkallopaikalta, muttei sinänsä ylläri.
- AnonyymiUUSI
Nyt lähdetään ehdolle ja äänestetään Tolkun tuulet puhaltamaan ja Perussuomalaisille veretseisauttava murskavoitto!
- AnonyymiUUSI
Turhaa uhoamista sehän näkyy huhtikuussa. Eduskuntavaaleissakin oli sama uhoaminen läpimenijästä ps. eikä päässyt kolmannella yrittämälläänkään.
Ensikertalainen M.Polvinen meni eduskuntaan puntit heiluen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa uhoamista sehän näkyy huhtikuussa. Eduskuntavaaleissakin oli sama uhoaminen läpimenijästä ps. eikä päässyt kolmannella yrittämälläänkään.
Ensikertalainen M.Polvinen meni eduskuntaan puntit heiluen.Eiku puntissa heilui.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiku puntissa heilui.
Nuorehko mies kyllä pitääkin heilua.
- AnonyymiUUSI
Tutkikaa Kajaanin rikosrekisteri siellä teille ehdokkaita?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807