Vain tampereella?
14
108
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sinulla ole omaa mielipidettä? Tämä on keskustelupalsta, pelkkä linkin laittaminen ei ole mitään keskustelua.
- Anonyymi
Tieto on myös hyvä olla siitä, mistä keskustellaan, että pystyy keskustelemaan.
- Anonyymi
olitko raiksuuhommissa just kun ottaa päähän? vihervassari
- Anonyymi
eikö se mielipde tule parhaiten tuossa julki kun avaa keskustelun? siinähän yle teki jo pohjustuksen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto on myös hyvä olla siitä, mistä keskustellaan, että pystyy keskustelemaan.
Tämän takapajuisen Suomen käsitys kehorauhasta ja yhdenvertaisuudesta on alhaalla kuten talouskasvu ja hallituksen kannatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takapajuisen Suomen käsitys kehorauhasta ja yhdenvertaisuudesta on alhaalla kuten talouskasvu ja hallituksen kannatus.
Sellasta
- Anonyymi
Miesoletetut yleendä tekijöitä. Mihän Purra sanoisi tällaisesta alempitasoisesta, suomalaisesta kulttuurista?
- Anonyymi
onneksi islamsetät huolehtii naisista ja tytöistä? olisko foorumin aika yhdessä lestaadiosetien kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onneksi islamsetät huolehtii naisista ja tytöistä? olisko foorumin aika yhdessä lestaadiosetien kanssa?
Miksi setien pitäisi huolehtia naisista ja tytöistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi setien pitäisi huolehtia naisista ja tytöistä?
kysy tampereella imaamilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysy tampereella imaamilta
Kysy itse jos kiinnostaa mutta oudosti näyttää jatkuvasti sinua kiinnostavan ja silti naiset ja tytöt tulevat kantispiireissä toistuvasti häirityiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy itse jos kiinnostaa mutta oudosti näyttää jatkuvasti sinua kiinnostavan ja silti naiset ja tytöt tulevat kantispiireissä toistuvasti häirityiksi.
Ls ilaha lihat mulla allaj
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ls ilaha lihat mulla allaj
Enemmistö suommessa asuvista on kantiksia, joiden asenne on tämä: Joka neljäs alle 35-vuotias suomalainen mies on sitä mieltä, että nainen voi ansaita häneen kohdistuvan väkivallan pukeutumisensa, ulkonäkönsä tai käytöksensä takia,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enemmistö suommessa asuvista on kantiksia, joiden asenne on tämä: Joka neljäs alle 35-vuotias suomalainen mies on sitä mieltä, että nainen voi ansaita häneen kohdistuvan väkivallan pukeutumisensa, ulkonäkönsä tai käytöksensä takia,
Samaa mieltä että neljäsosalla alle 35 vuotiaista on asenne,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807