KANNATTAAKO MAKSAA

Anonyymi-ap

Milloin viimeksi tietokoneesi oli solmussa vakavan haittaohjelman vuoksi? Siitä voi olla aikaa.

Moni alan ammattilainen on silti vahvasti sitä mieltä, että valtaosan meistä kannattaisi pulittaa säännöllistä vuosimaksua erillisestä tietoturvaohjelmistosta, jossa on enemmän ominaisuuksia kuin Windows-käyttöjärjestelmän vakiotyökaluissa.

Palvelulla on hintaa 60-90 euroa vuodessa.

Ohjelmistoja kehittävät yhtiöt ovat tietenkin sillä kannalla, että maksullinen palvelu olisi elintärkeä kaikille.

Varsinkin ohjelmistoja kehittävät yhtiöt ovat sillä kannalla, että maksullinen palvelu on elintärkeä kaikille. Mutta lienee ihan yhtä lailla perusteltua väittää, että ilmankin maksullista ohjelmistoa tulee toimeen.

Nykyisin kun tietokoneilla on harvemmin ”viruksiin” liittyviä ongelmia kuten vielä vuosituhannen vaihteessa ja alkupuolella, jolloin monenmoiset pc:stä toiseen leviävät haitakkeet olivat melkoinen vitsaus. Haittaohjelmien yleinen luonne on muuttunut enemmän huijauksien, vakoilun ja kiristyksien suuntaan.

Kannattaako siis Windowsin tietoturvasta enää maksaa vai ei? Kannattaako käyttää Windowsia ylipäätään?

11

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa.

Neljästä litteästä kaiuttimesta syntyy mainio kotiteatteri, joka soveltuu myös musiikin kuunteluun
      Elokuvien ja tv-ohjelmien äänentoisto hoituu kätevästi soundbar-kaiuttimella, mutta musiikin kuunteluun parhaatkaan soundbarit eivät sovellu kovin hyvin. Sony Bravia Theatre Quad tuottaa elokuviin avaran ja vaikuttavan äänimaiseman – ja musiikinkuuntelu onnistuu sekin monikanavaisena.

• Anonyymi

Älä maksa turhasta

Älä maksa turhasta! Tässä on 1 selkeää vinkkiä pelitietokonepaketin ostajalle
      Itse suunnittelemalla ja rakentamalla syntyy yleensä paras pelitietokone, mutta valmispaketteja voi seuloa jo muutamilla nyrkkisäännöillä.

OSTA PS5 Pleikka.

• Anonyymi

Jos Windows, on pakko maksaa.

• Anonyymi

M$ haluaa sinun MAKSAVAN!

• Anonyymi

"Milloin viimeksi tietokoneesi oli solmussa vakavan haittaohjelman vuoksi? Siitä voi olla aikaa."

Ei ole ollut koskaan.

• Anonyymi

Koska käytän nykyisin pelkkää Linuxia😀Suosittelen muillekkin!

• Anonyymi

Ukraina räjäytti taas tekojärven padon Donetskin alueella – tulva uhkaa.
      Kurahoven tekojärven pato on tuhottu Donetskin alueella.
      Ukrainan epätoivoinen teko.

• Anonyymi

Pakko maksaa jos windowsilla aikoo mennä!

• Anonyymi

W ja on kai pakko maksaa!

• Anonyymi

Zelenskyi tapattaa sotilaitaan ihan järjettömällä vauhdilla!

• Anonyymi

PAKKO MAKSAA, Defenter ei suojaa mitään!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      59
      1324
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe