Milloin viimeksi tietokoneesi oli solmussa vakavan haittaohjelman vuoksi? Siitä voi olla aikaa.
Moni alan ammattilainen on silti vahvasti sitä mieltä, että valtaosan meistä kannattaisi pulittaa säännöllistä vuosimaksua erillisestä tietoturvaohjelmistosta, jossa on enemmän ominaisuuksia kuin Windows-käyttöjärjestelmän vakiotyökaluissa.
Palvelulla on hintaa 60-90 euroa vuodessa.
Ohjelmistoja kehittävät yhtiöt ovat tietenkin sillä kannalla, että maksullinen palvelu olisi elintärkeä kaikille.
Varsinkin ohjelmistoja kehittävät yhtiöt ovat sillä kannalla, että maksullinen palvelu on elintärkeä kaikille. Mutta lienee ihan yhtä lailla perusteltua väittää, että ilmankin maksullista ohjelmistoa tulee toimeen.
Nykyisin kun tietokoneilla on harvemmin ”viruksiin” liittyviä ongelmia kuten vielä vuosituhannen vaihteessa ja alkupuolella, jolloin monenmoiset pc:stä toiseen leviävät haitakkeet olivat melkoinen vitsaus. Haittaohjelmien yleinen luonne on muuttunut enemmän huijauksien, vakoilun ja kiristyksien suuntaan.
Kannattaako siis Windowsin tietoturvasta enää maksaa vai ei? Kannattaako käyttää Windowsia ylipäätään?
KANNATTAAKO MAKSAA
11
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa.
Neljästä litteästä kaiuttimesta syntyy mainio kotiteatteri, joka soveltuu myös musiikin kuunteluun
Elokuvien ja tv-ohjelmien äänentoisto hoituu kätevästi soundbar-kaiuttimella, mutta musiikin kuunteluun parhaatkaan soundbarit eivät sovellu kovin hyvin. Sony Bravia Theatre Quad tuottaa elokuviin avaran ja vaikuttavan äänimaiseman – ja musiikinkuuntelu onnistuu sekin monikanavaisena. - Anonyymi
Älä maksa turhasta
Älä maksa turhasta! Tässä on 1 selkeää vinkkiä pelitietokonepaketin ostajalle
Itse suunnittelemalla ja rakentamalla syntyy yleensä paras pelitietokone, mutta valmispaketteja voi seuloa jo muutamilla nyrkkisäännöillä.
OSTA PS5 Pleikka. - Anonyymi
Jos Windows, on pakko maksaa.
- Anonyymi
M$ haluaa sinun MAKSAVAN!
- Anonyymi
"Milloin viimeksi tietokoneesi oli solmussa vakavan haittaohjelman vuoksi? Siitä voi olla aikaa."
Ei ole ollut koskaan.- Anonyymi
Koska käytän nykyisin pelkkää Linuxia😀Suosittelen muillekkin!
- Anonyymi
Ukraina räjäytti taas tekojärven padon Donetskin alueella – tulva uhkaa.
Kurahoven tekojärven pato on tuhottu Donetskin alueella.
Ukrainan epätoivoinen teko. - Anonyymi
Pakko maksaa jos windowsilla aikoo mennä!
- Anonyymi
W ja on kai pakko maksaa!
- Anonyymi
Zelenskyi tapattaa sotilaitaan ihan järjettömällä vauhdilla!
- Anonyymi
PAKKO MAKSAA, Defenter ei suojaa mitään!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814