Mitä mieltä olette wiccan suorittamisesta ilman rituaaleja? Siis puhtaasta uskosta ja kunnioituksesta luontoa kohtaan, ja wiccan elämänohjeiden noudattamisesta.
ilman rituaaleja
5
668
Vastaukset
- #random
jätä uskonnot omaan arvoonsa ja käytä aivoja.
- kastehelmi
minusta wiccaa voi harjoittaa ilman covereita tai muun laisia menoja,vaikka itse niitä harjoitankin. wiccalaisuus tulee sydämmestäsi tee niin kuin itsestäsi tuntuu, kolmea lakia kunnioittaen.
=) - Surreal
...on sitä, että luullaan että pitää noudattaa pilkuntarkasti jotain tiettyä käyttäytymiskaavaa jotta kaikki varmasti tietäisivät, että on hyvä ja kunnollinen ihminen. Kenelle sinä wiccaa harjoitat? Itsesi hyväksi vai näyttääksesi kaikille että "kattokaa, olen cool wicca"?
Itse ainakin melkein joudun olemaan ilman rituaaleja ja sellaisia kun asun kotona. Alttarin haluaisin mutta sille ei ole paikkaa joten... Pianon päällä ainoastaan olen pitänyt suitsukkeita, kynttilöitä jne. Muuten olen sielultani wicca. :) Aamulla tervehdin aurinkoa ja yöllä kuuta ja muistan kunnioittaa luontoa. Sapatteja on hieman vaikea juhlistaa mutta hyvin olen aina jotain keksinyt. :)
voi wiccaa harjoittaa ilman rituaalejakin.. Siis onhan niitäkin ihmisiä jotka eivät aina jaksa edes mitään rituaalia tehdä.
Niin ja eikös wiccassa useat ole vain suuntaa antavaa, ei kaikkia aina täydy tehdä juuri niinkuin "ohjeissa" sanotaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321327
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488