Miksi miehet muuttuu?
Ensin halutaan vaimoa kimpassa kaverien kanssa ja oma mies nauttii kun toinen mies panee vaimoa.
Mitä tapahtuu kun törmätään isokaluiseen mieheen niin oma mies alkaa perääntymään vaikka vaimo haluaisi ehdottomasti kokeilla ainakin kerran miltä tuntuu kun alakerta on tosi täynnä.
Pelkääkö miehet että pillu menee rikki jos sinne pannaan todella iso kulli?
Tämä 26-vuotias rouva olisi halukas kokeilemaan todella isoa kalua suuhun ja pilluun.
Miksi miehet muuttuu
11
908
Vastaukset
- Anonyymi
Päinvastoin! Itseäni kiukuttaa, jos pienimunaisempi pääsee vaimon vitulle. Se ei ole ansainnut sitä. Mitä isompi kyrpä venyttää vaimoni kiimaista vittua sitä kiihottavampaa se on.
- Anonyymi
Meilläkin on sitä parempi mitä isommalla kalulla vaimoa panevat.
Vaimon lemppari on 2 kullia pillussa yhtä aikaa.
Vaimo saa 5-8 yötä kuukaudessa kahta miestä. - Anonyymi
Minä saisin kokea tosi isoa kalua mutta mun mies ei oikein haluaisi että antaisin tälle miehelle vaikka minä haluaisin.
Mieheni kuitenkin nauttii kun vaimoa panee muutkin miehet niin miksihän tätä miestä ei päästetä vaimoa panemaan?
Olen yrittänyt sanoa että olisin tosi kiitollinen jos saan nauttia haluamastani miehestä ensin. - Anonyymi
Minunhan pitäisi olla sinun vaimosi niin saisin kokea isokaluisen miehen pillussa ja suussa.
- Anonyymi
Kerro lisää. Minkälainen perse ym?
- Anonyymi
Ei ne rikki menemistä pelkää,ne pelkää että oma ei kelpaa isomman jälkeen. Minun vaimolla oli iso kullinen rakastaja sain aina liukasta turpeaa vaikka ei niin iso olekkaan.
Hei
Ei kukaan rikkoontumista pelkää. Se on menettämisen pelko. Jos vaimo nauttii liikaa ja ei sitten tyydykään enää pieni kulliseen omaan mieheen.- Anonyymi
Ei vaimoa tarvitse tyrkyttää muille kun himoitseavat kaunista isorintaista siroa rouvaa ja nautinnollisesti panevat.
- Anonyymi
Miksi mies ei ota kyseistä miestä mukaan niin olisin miesten kimppanainen aina kun haluavat.
Omalle miehelle olen luvannut puhua oman 23-vuotiaan siskoni tuuraamaan minua jos saan itse olla haluamani miehen kanssa.
- Anonyymi
Olemme kolmansia harrastaneet 15 vuotta. Olemme nyt N 55 M 65v vieläkin etsimme uusia tuttavuuksia. Muistan ekan miehen tänä päivänäkin oli musta mies jonka mieheni etsi seksiterhvit sivustolta. Kuva oli kaverista myös miehuus kuvattu erikseen, ilmoitti mitan myös 23 cm. Kauhistuin aluksi samalla tunsin vetoa tätä miestä kohtaan, miehelläni noin 15cm peniksen pituus. Sain nauttia kunnolla tästä herkusta, paras kokemus ikinä joka työntö vei melkein tajuntani. T. Marjut
- Anonyymi
Kun sieltä mahtuu tuommoinen yli 4kg lapsi tulemaan ulos niin mahtuu sinne melkoinen kullikin soutelemaan.
Haluaisin itse kans kokeilla varsinkin paksua kalua.
Minua sais nussia vaikka heti jos olisi tosi paksu aisa!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672515Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842182Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.472103Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1262064Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331855Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1941565Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2201505Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171361Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261275Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva1981056