Miten saan W11 ajurin

Anonyymi-ap

Jos kone ei mene Wlaniin ja nettiin, koneessa ei ole ethernet liitintä.
Wlan ajurissa tai jossain jotain, kun Windows 11 ei suostu kirjautumaan nettiin päivityksen jälkeen.

Nykyään nää on niin hankalia, ettei edes ole sitä ethernettiä läppärissä, jolla saisi netin ja ehkä pystyisi korjaamaan tämän ongelman. Wlania ei koneessa enään ole.
Eikä johdu nappuloista, olen kytkenyt sitä pois ja päälle, ei se ilmesty. Myös bluetooth on kadonnut.

Kaveri kehotti laittaan jonkun vanhan Wlan-usb sovittimen, ei mulla sellaisia ole.
Kone noin 3 kk vanha, vienkö huoltoon?
Vekotin on Surface Laptop Studio 2 14,4". Ei siis mikään ultra book. vaan paksu raahattava.

22

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pura kauppa moisesta M$ läjästä.

• Anonyymi

SUOSITTELEN TÄTÄ VAIHTOEHTOA!

• Anonyymi

Tässä tapauksessa se olosi viisainteko!

• Anonyymi

Riippuu mistä ostit, suostuuko purkaan kauppaa.

• Anonyymi

Kapälät pistit paksoohon! tollasen ostit

• Anonyymi

Jos sulla ei semmoista WLAN-USB palikkaa ole, niin hommaa tai lainaa jostakin. Uskon, että yhteys syntyy.

• Anonyymi

Ukraina väittää Venäjän tuhonneen Kurahoven padon, Tuhosi sen kuitenkin itse.
        Kuvaajat oli kutsuttu paikalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukraina väittää Venäjän tuhonneen Kurahoven padon, Tuhosi sen kuitenkin itse.
        Kuvaajat oli kutsuttu paikalle!

Hehehehehee. Pietarin trollitehdas taas vauhdissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avtivointi; Microsoftin mielestä minulla ei ole tähän versioon lisenssiä, käskee ostamaan!
        Versio sama kuin siinä aina ollutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MENE HOITOON!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saimaanapina se taas saimaantrollitehtaalta ei usko!
        Kas kun sattukin oleen parikymmentä kameraa kuvaamassa räjähdystä..
        Kai kun Ukraina se räjäytti

Ukraina pitää meitä ihan tyhminä jos uskomme kaiken valheen!

• Anonyymi

W11; SURKEUTTA JA TUSKAA!

• Anonyymi

Osta nyt Chromebook!

• Anonyymi

EU-komission puheenjohtajan Ursula von der Leyenin taakse ryhmittynyt koalitio Euroopan parlamentissa on ajautunut ensimmäiseen vakavaan kriisiinsä. Sosiaalidemokraatit uhkaa tarvittaessa jopa hajottaa koalition, johon von der Leyenin olisi määrä nojata tulevalla kaudella.

Sovittelijan rooliin joutuu Von der Leyen itse.

Jo aiemmin kytenyt epäluottamus on kärjistynyt uudelle tasolle kuulemisissa, jotka komissaariehdokkaiden on läpäistävä Euroopan parlamentissa.

Useat ryhmät haluaisivat viedä varapuheenjohtajuuden italialaiselta Raffaele Fittolta, joka on Italian pääministerin Giorgia Melonin puoluetoveri. Kokoomuksen kotiryhmä EPP puolestaan suhtautuu epäilevästi sosiaalidemokraattien S&D:n Teresa Riberaan, jonka kaatamista demarit eivät puolestaan aio EPP:ltä sietää.

• Anonyymi

Todella paha noidankehä!

• Anonyymi

VUOTAVA!

Microsoft vahvistaa tutkijoiden havainnot. Yhtiön mukaan ”minimaalinen vuorovaikuttaminen” linkin kanssa voi laukaista haavoittuvuuden nimeltä CVE-2024-43451. Hyökkääjäksi epäillään venäläistä UAC-0194-ryhmää.

Vaikka haavoittuvuus on toistaiseksi ollut rajatussa käytössä, Microsoftin korjausten jälkeen siitä ja muista aukoista tulee yleistä tietoa suurelle määrälle rikollisia. Tietokoneen jättäminen päivittämättä altistaa sen mahdollisille jatkohyökkäyksille, joiden kohteena voivat olla tavalliset ihmisetkin.

Vaikka itse kansalaiset eivät olisi hyökkäysten pääkohde, heidän laitteidensa kaappaaminen voi olla houkuttelevaa jalansijan saamiseksi esimerkiksi yhteiskunnan kannalta tärkeitä tahoja vastaan iskemiseksi.

Ongelmasta saatiin tuntuva todiste äskettäin, kun suomalaisten reitittimiä käytettiin valtavassa palvelunestohyökkäyksessä Nordeaa vastaan.

• Anonyymi

Miksi Windowsilla ääni ja kuvakin tulee eriaikaan!

• Anonyymi

Nyt menei sormi barceliin!

• Anonyymi

On se windowsin säätäminen aina vaikeeta ja tuskaa.

• Anonyymi

Hankala tilanne kerrassaan!

• Anonyymi
      UUSI

Se onkin W11:sta ihan yhtä helvettiä saada ajurit jotka toimii pidempään kuin kolmepäivää.

• Anonyymi
      UUSI

Kytke modeemi koneeseen usb-c, jos ei ole etheneriä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2458
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1858
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1766
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1295
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1218
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1178
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1058
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1050
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      904
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      882
    Aihe