Telkkarista tulee se sarja, jossa suomalaiset kuskit ajelee rahtia Yhdysvalloissa.
Silmään on pistänyt niiden rekkojen vaihdekepit: miksi ihmeessä ne on sellaisia lätkämailan mittaisia halkoja, melkein kattoon asti?
Meneekö se suoraan ilman välityksiä johonkin kylpyammeen kokoiseen vaihdelaatikkoon, vai mikä on syynä?
Jenkkirekkojen pitkät vaihdekepit?
6
347
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kuin sillä yhdellä kuskilla (muistaakseni Jussi) joka on itse tuunannut sen vaihekepin . Sanoi niissä ensimmäisen kauden jaksoissa että sopii itelle paremmin sellainen pitkä keppi.
- Anonyymi
Niillä molemmilla partasuilla on ainakin sellaiset pitkät tangot.
Googlella löytyy jokunen sivu, joiden mukaan kyse on vaan tyyliseikasta, vähän niin kun joillain on moottoripyörässä ne korkeat ohjaustangot joissa roikutaan kädet pystyssä.- Anonyymi
Pysyy kainalot kuivina, kun puhaltaa hihoista sisään, paitsi sateella.
Turhaan tollasia ihmettelet, pyydä koneen säätiöltä apurahaa niin voit istua sen päälle onlyfansissa niin s häviää näkyvistä, poissa silmistä poissa mielestä.
- Anonyymi
Kivempi naputella vaihteita päälle ilman kytkintä noissa jenkki rekoissa kun on ns. Suorat vaihdelaatikot, ts, synkronointi renkaita ei ole vaihteistossa lainkaan. Ajoin itsekin suoralla laatikolla aikoinaan, ja pitkä keppi helpotti kummasti vaihteiden naputtelua päälle ilman kytkintä.
- Anonyymi
Näin on, varsinkin Fullerin suora loota ei mitään kärpäslätkän vartta tottele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023