Olin silloin 19-vuotias opiskelijatyttö ja asuimme kihlattuni kanssa Kuopiossa. Kesäksi ei löytynyt muutakaan työtä, niin lähdin Suonenjoelle mansikanpoimijaksi. Asuin viikot siella ja majoituimme ulkorakennukseen tehdyissä huoneissa. Tilaa piti n. viisikymppinen pariskunta. Mies oli hyväkuntoinen, lihaksikas, perus ruutupaita ja työhousut maajussi. Meitä oli siellä kuusi poimijaa, neljä tyttöä, nuorin 17 ja pari poikaa, juuri ajokortin saaneita. Iltaisin ei ollut tekemistä ja pojat hakivat vähän siideriä ja olutta kaupasta. Istuimme kaikki poikien huoneessa, silloin ei ollut älypuhelimia häiritsemässä. Yhtenä iltana olin vähän humalassa ja suutelin toisen pojan kanssa. Hieman hän rintojani puristeli, mutta ei sen enempää. Kävin vielä päärakennuksessa suihkussa ja törmäsin isäntään eteisessä, saunatakki päälläni. Hän katseli minua kiinnostuneena ja kysyi, onko huoneessa kaikki hyvin. Vastasin, että on. Siitä huolimatta hän sanoi, että voi tulla katsomaan lämmityksen asetukset. Kun menimme huoneeseen, hän alkoi jutella ja kysellä kaikenlaista. Kyseli rahatilanteesta ja mitä mieltä olen palkasta. Sanoin, että rahat on vähissä ja ei mansikan poiminnalla montaa laskua makseta. Hän kyseli, että kiinnostaisiko lisätyö paremmalla palkalla? Kysyin, että minkälaisesta työstä on kyse? Hän sanoi suoraan ja vakavana, että vaimo on leikattu ja ei voi harrastaa seksiä. - Saat 500 markkaa, jos saan panna sinua kaksi kertaa. Sanoin, että en harrasta sellaista ja että minulla on poikaystävä. Hän tuijotti minua ja tunsin, että nännini kovettuvat ja pillu kuumenee. Hän otti 500 markan setelin taskustaan ja laittoi sen yöpöydälle. Katsoin sitä ja komeaa aikuista miestä. Otin setelin käteeni, otin kaapista lompakkoni ja laitoin rahan sinne. Avasin saunatakin vyön ja tiputin takin maahan. Kuulin takaani, kun mies veti ikkunaverhot kiinni. Menin sängyn reunalle istumaan, ja levitin vähän jalkojani. Mies katsoi minua kiihtyneen näköisenä ja alkoi aukoa housujaan. Katselin kuinka työhousut putosivat, seuraavaksi alushousut ja näin jotain, mitä en ollut ennen nähnyt. Se oli kanki. Poikakaverillani oli ehkä pippeli, tai kulli, mutta tuo oli kyrpä. Paksu, iso terska, suonikas ja sojotti yläviistoon. Mies potki housunsa pois, tuli luokseni, työnsi minut selälleen sängylle ja tuli jalkojeni väliin. Hän sovitti kyrpänsä pilluni huulille ja painoi sen hitaasti sisään. Tämä tuntui erilaiselta, kuin poikakaverini, kyrpä täytti minut ja terska hieroi mennessään mukavasti. Mies kiihdytti vauhtia, sänky natisi, napakat nuoret tissini heiluivat. Hän kysyi hengästyneenä, "onko ehkäisyä"? Vastasin että joo, hän pani pohjaan asti ja tunsin kuinka spermaa pulppusi sisääni.
Mansikanpoimintaa
21
4107
Vastaukset
- Anonyymi
Panitteko useasti?
- Anonyymi
Ekasta kerrasta minulla oli huono omatunto ja yritin vältellä seuraavaa kertaa. Samalla täytyy myöntää, että minua kiihotti tosi paljon. Seuraavalla työviikolla isäntä tuli pellolla luokseni ja sanoi, että vaimo on illalla poissa. Hän pyysi tulemaan talolle suihkuun seitsemän aikoihin. Minua kihelmöi, kun kävelin talolle. Eteisessä hän oli minua vastassa ja menimme yhdessä suihkuun. Hän pesi minua isoilla kourillaa, puristeli takapuolta ja rintoja. Hieroi klitorista ja työnteli sormia sisään. Sitten otti minut seinää vasten takaa päin. Toinen käsi puristi rintaa ja toinen hieroi klitorista samalla kun kyrpä takoi pillussani. Tällä kertaa minä sain ensin ja hän sitten.
- Anonyymi
Kuinka iso kalu hänellä oli?
Miltä tuntui naida poikaystäväsi kanssa kun olit saanut kokea ensimmäistä kertaa vierasta kalua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka iso kalu hänellä oli?
Miltä tuntui naida poikaystäväsi kanssa kun olit saanut kokea ensimmäistä kertaa vierasta kalua?En tiedä mittoja, mutta jos silloisella kihlatulla, nykyisellä miehellä on jäykkänä grillimakkaran kokoinen, niin tämä oli HK Sininen. Ja terska oli iso ja kyrpä ei ollu tasainen, vaan siinä oli kuin suonia varressa. Oman miehen kulli ei valitettavasti tuntunut miltään sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mittoja, mutta jos silloisella kihlatulla, nykyisellä miehellä on jäykkänä grillimakkaran kokoinen, niin tämä oli HK Sininen. Ja terska oli iso ja kyrpä ei ollu tasainen, vaan siinä oli kuin suonia varressa. Oman miehen kulli ei valitettavasti tuntunut miltään sen jälkeen.
Oletko käynyt myöhemmin vieraissa? Pettänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko käynyt myöhemmin vieraissa? Pettänyt?
Olen käynyt ja myönnän, että lähes ainoa syy on se, että saan isompaa. Etukäteen sitä on tietenkin vaikea tietää ja ei tilaisuuksiakaan kovin usein ole tarjolla. Mutta kun onnistaa, niin nautin, kun makaan jalat levällään ja tunnen kuinka iso kyrpä tekee työtä sisälläni. Olen jopa tunnustellut esim. yökerhossa, tai firman juhlien jatkoilla etumusta ja päättänyt sen perusteella annanko, vai en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt ja myönnän, että lähes ainoa syy on se, että saan isompaa. Etukäteen sitä on tietenkin vaikea tietää ja ei tilaisuuksiakaan kovin usein ole tarjolla. Mutta kun onnistaa, niin nautin, kun makaan jalat levällään ja tunnen kuinka iso kyrpä tekee työtä sisälläni. Olen jopa tunnustellut esim. yökerhossa, tai firman juhlien jatkoilla etumusta ja päättänyt sen perusteella annanko, vai en.
Kuinka usein olet käynyt vieraissa?
Mites kumin käyttö vieraan kanssa?
Saatko helposti orkun (ison) vieraan kalusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka usein olet käynyt vieraissa?
Mites kumin käyttö vieraan kanssa?
Saatko helposti orkun (ison) vieraan kalusta?Tässä 30 vuoden aikana alle 10 kertaa.
Ilman kumia, ehkäisy muuten kunnossa.
Saan 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä 30 vuoden aikana alle 10 kertaa.
Ilman kumia, ehkäisy muuten kunnossa.
Saan 😍Ihan kunnon määrä. Ovatko olleet yhden illan juttuja vai oletko ollut jonkun kanssa useamman kerran? Tuttuja ollut vai ihan vieraita? Hienoa että saat orkkuja vieraan kanssa, se kertoo paljon,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kunnon määrä. Ovatko olleet yhden illan juttuja vai oletko ollut jonkun kanssa useamman kerran? Tuttuja ollut vai ihan vieraita? Hienoa että saat orkkuja vieraan kanssa, se kertoo paljon,
Yhden illan juttuja. Kaikki muut vieraita, paitsi yksi. Työporukan saunaillassa naimme huoltomiehen kanssa. Se vähän pelotti jälkeen päin. Mutta ei tullut ongelmia. Hänelläkin oli iso ja oli kovaotteinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden illan juttuja. Kaikki muut vieraita, paitsi yksi. Työporukan saunaillassa naimme huoltomiehen kanssa. Se vähän pelotti jälkeen päin. Mutta ei tullut ongelmia. Hänelläkin oli iso ja oli kovaotteinen.
Oletko koskaan kokeillut ryhmäseksiä?
Minun vaimolla saman tyyppisiä juttuja, muutama yhden illan juttu ja sitten useampia kertoja muutaman kanssa. Lisäksi hänellä yksi entinen työkaveri vakkarina. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kokeillut ryhmäseksiä?
Minun vaimolla saman tyyppisiä juttuja, muutama yhden illan juttu ja sitten useampia kertoja muutaman kanssa. Lisäksi hänellä yksi entinen työkaveri vakkarina.En ole ollut ryhmässä, enkä haluaisikaan. Mieheni on niin mustasukkainen, että hän ei ainakaan hyväksyisi sellaista ryhmää, missä molemmat olemme.
- Anonyymi
taidan mäki lähteä mansikoita poimimaan
- Anonyymi
Aahhh, ihana narttu antoi tiukkaa teinipillua. Varmasti oli isäntä taivaissa pillustasi. Ei ihme, että on ollut kanki kovana
- Anonyymi
Erittäin kiihottavaa 🤩
- Anonyymi
Pitikö sinunkin runkata ajatukselle, että isäntä pääsi nussimaan tiukkaa teinipillua?
- Anonyymi
Olin minäkin poimimassa herneitä yhdellä maatilalla silloin 20 vuotiaana, kun olin ensimmäistä vuotta opiskelemassa yliopistossa ja piti saada kesätöistä rahaa opiskeluihin.
Tuo isäntä oli minua 18 vuotta vanhempi ja oikea nallekarhu. Asuin siellä tilalla, muut tytöt siinä kylällä. Emäntä joutui lähtemään matkoille ulkomaille kesken hernesesongin.
Oli siinä meillä ollut silmäpeliä tuon isännän kanssa jo aiemmin, mutta emännän lähdön jälkeen otin ohjat käteen ja paljoa ei tarvittu, kun meikätyttö oli keittiön pöydällä täydessä hoidossa selällään vikisemässä, tuli suurta kyrpää pilluun oikein urakalla. Että teki hyvää!
Naitiin tuo isännän kanssa koko se loppuaika mitä olin siellä tilalla ja jatkettiin vielä pari viikkoa ekstraa, kun emäntä oli pois siellä ulkomailla. Oli se melkoista, yöt oli yhtä naimista, miten tuo isäntä kestikään niin pitkään ja aina oli kyrpä tämmingissä. Kyllä oli vaikea lähteä sieltä tilalta taas yliopistolle opiskelemaan, itkut pääsi minulta, kun tuo isäntä saatteli minut linja-autoasemalle. Oli se kuulkaa kesä!
Olin sitten seuravana kesänä samalla tilalla, emäntää ei näkynyt, niille oli tullut ero. Jess! Isäntä oli kokonaan minun ja ei tarvinnut paljoa ujostella panohommissa, sain olla ihan virallisesti siellä isännän makuuhuoneessa. Olin vielä kaksi kesää siellä ja talvella kävin usein siellä tilalla tuon isännän kanssa viettämässä viikonloppuja, ihan huippua oli nekin viikonloput.
Vaan menin itse möhlimään koko homman, kun tuo isäntä pyysi minua emännäksi, niin en sitten uskaltanut tehdä sitä ratkaisevaa päätöstä, kun mietin liikaa ikäeroa. Nyt kyllä kaduttaa vuosien jälkeen, kun löysin kyllä miehen, mutta ero tuli meille aika pian. Tuo isäntä löysi itselleen vaimon ja nyt on lapsiakin.- Anonyymi
Niinkö olet tehnyt. Kerroppa mitä ne isojen poikien lehdet on. Kovasti ne tuntuu sua kiinnostavan.
- Anonyymi
Ihanaa, että on "kohtalontovereita" Meillä oli toki ikäeroa liki 30 vuotta, eikä mitään puhettakaan suhteesta. Minä vain annoin ja hän otti. Se ehkä olikin kaikkein kiihottavinta, että hän astui minut. Ei mitään kyselyä, eikä lämmittelyä, vaan eläimellistä panoa. AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, että on "kohtalontovereita" Meillä oli toki ikäeroa liki 30 vuotta, eikä mitään puhettakaan suhteesta. Minä vain annoin ja hän otti. Se ehkä olikin kaikkein kiihottavinta, että hän astui minut. Ei mitään kyselyä, eikä lämmittelyä, vaan eläimellistä panoa. AP.
Olihan tämä melkoinen juttu minulle silloin aikoinaan, kun menin sinne tilalle poimijaksi 20 vuotiaana. Suhde siitä meille tuon isännän kanssa muodostui, vaikka alkuun olikin vain sitä kiihottavaa astumista ja salaista. Oli kyllä tosi kiihottavaa olla pöydällä pantavana ja saada isoa kyrpää pilluun.
Olin kaikkiaan neljä kesää siellä tilalla ja talvellakin sitten sen toisen kesän jälkeen niitä viikonloppuja. Kyllä se oli hyvä suhde ja jotenkin vain en sitten uskaltanut tehdä sitä ratkaisevaa päätöstä jäädä sinne tilalle tuon ihanan isännän kanssa.
Sitä vain silloin mietti ikäero, vaikka se oli meillä vain 18 vuotta. Olisin kyllä saanut sieltä paikkakunnalta opettajan paikan valmistuttuani yliopistosta, tuo isäntä auttoi minua vielä gradun kanssa hankkien aineistoa kirjastoista. Sain sitten valmistuttuani töitä yhdestä ministeriöstä ja tutustuin sitä kautta yhteen ulkomaalaiseen mieheen, luulin hänen olevan sen oikean, ero tuli muutaman vuoden päästä. Harmittaa, tämä oikea jäi sinne maatilalle, oli vaan myöhäistä enää.
Mukavat muistot minulla on sieltä maatilalta tuon isännän kanssa ja matkoiltamme, niitäkin me tehtiin. Ja mitä seksiä meillä oli hänen kanssaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan tämä melkoinen juttu minulle silloin aikoinaan, kun menin sinne tilalle poimijaksi 20 vuotiaana. Suhde siitä meille tuon isännän kanssa muodostui, vaikka alkuun olikin vain sitä kiihottavaa astumista ja salaista. Oli kyllä tosi kiihottavaa olla pöydällä pantavana ja saada isoa kyrpää pilluun.
Olin kaikkiaan neljä kesää siellä tilalla ja talvellakin sitten sen toisen kesän jälkeen niitä viikonloppuja. Kyllä se oli hyvä suhde ja jotenkin vain en sitten uskaltanut tehdä sitä ratkaisevaa päätöstä jäädä sinne tilalle tuon ihanan isännän kanssa.
Sitä vain silloin mietti ikäero, vaikka se oli meillä vain 18 vuotta. Olisin kyllä saanut sieltä paikkakunnalta opettajan paikan valmistuttuani yliopistosta, tuo isäntä auttoi minua vielä gradun kanssa hankkien aineistoa kirjastoista. Sain sitten valmistuttuani töitä yhdestä ministeriöstä ja tutustuin sitä kautta yhteen ulkomaalaiseen mieheen, luulin hänen olevan sen oikean, ero tuli muutaman vuoden päästä. Harmittaa, tämä oikea jäi sinne maatilalle, oli vaan myöhäistä enää.
Mukavat muistot minulla on sieltä maatilalta tuon isännän kanssa ja matkoiltamme, niitäkin me tehtiin. Ja mitä seksiä meillä oli hänen kanssaan!Aahhh, pakko runkata!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137390- 485500
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa573039Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101578Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1951416Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931109Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2421025Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926