... kenet päästää metsäänsä huseeraamaan.
https://yle.fi/a/74-20122475
Kannattaa olla tarkkana...
8
159
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kirjata siihen sopimukseen, mitä haluaa. Ja kannattaa lukea se sopimus ennen allekirjoitusta.
Niin olisi tässäkin selvitty. Ei se konekuskikaan tiedä mitä on sovittu, jos sopimuksella ei ole mitään kirjattu.
Ajourat energiakohteella on 6m, jotta risut on mahdollista ajaa ilman uravarsien puiden kolhimista.
En puolustelee umppia, mutta myös myyjän tulee perehtyä tekemäänsä sopimukseen ennen allekirjoitusta.- Anonyymi
Puunostajan kannattaisi huomioida metsänomistajan ikä. Meillä on joskus annettu kenkää, jos työntekijä on käyttänyt toimissaan huonoa harkintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puunostajan kannattaisi huomioida metsänomistajan ikä. Meillä on joskus annettu kenkää, jos työntekijä on käyttänyt toimissaan huonoa harkintaa.
No entä jos ostaja on kysynyt, onko asiat selvät ja myyjä on joo joo miehenä asian kuitannut.
Jos ei itse pisti asioita hoitamaan, pitää hankkia edunvalvoja.
Vaan on tainnut raha sokaista papparaisen ajattelun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No entä jos ostaja on kysynyt, onko asiat selvät ja myyjä on joo joo miehenä asian kuitannut.
Jos ei itse pisti asioita hoitamaan, pitää hankkia edunvalvoja.
Vaan on tainnut raha sokaista papparaisen ajattelunAi, sinäkös se olitkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, sinäkös se olitkin...
En ole, mutta olen metsurina näihin usein törmännyt.
Onko kaikki ok, on on. Ja jälkeenpäin kysellään miksi on tehty näin.
Sen takia itsekkin vaadin kaikki erikoisuudet kirjallisena, ettei tarvitse jälkeenpäin miettiä miksi onkin tehty näin eikä siten kun on jossain toimistolla sovittu ostajan ja myyjän välillä.
- Anonyymi
Täsmälleen sama kuin rakennusvalvonnalla, Hitler heitti puuhevon hännän reiän tarkastajat Dachaun leirille, joka aamu tutkittiin, onko käsissä känsiä, jos ei ollut, pihapuuhun selän takaa käsistä roikkumaan ja pampulla perään.
Kuka auttaa metsänomistajaa?
Sippola epäilee, että hänen metsänsä on hakattu laittoman harvaksi. Pian harvennuksen jälkeen hän kertoo pyytäneensä metsälakia valvovaa viranomaista, Suomen metsäkeskusta tekemään tarkastuksen metsäänsä.
– Sieltä sanottiin, että työ on hyvin tehty, kun siitä on maksettu kemera-tuki, ja ettei näitä kaikkia ehditä mittaamaan. - Anonyymi
Puukaupoissa ei tosiaan kannata olla liian luottavainen. Otollisempia tilaisuuksia kusetukselle ovat pakkoraossa tehtävät puukaupat kun maa pakkolunastetaan tielinjan tai sähkölinjan alta. Samoja piirteitä on myös puunpoistossa teiden ja sähkölinjojen varsilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107197- 474986
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562821Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52328Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101328Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1861250Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921063Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai283945Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30876Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179850