Uudet 750 hp vetäjät vailla kuskeja.

Anonyymi-ap

Hoks hoks sinä lippispää huppari kundi. Just tuli maalaamosta 2 kpl tuliterää kanja vetäjää pihaan. Ko vetäjät menee runkovetoihin hanko rovaniemi. Tuu töihin, saat koristella hytän ja maksan rosterit, kedit ja viirit. Tessi palkka ja pelkkää runkojen vetoo. Vetäjän sast pitää kotona viikon loput. Paas yhteystiedot, ni sovitaan homma.

10

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mikä ettei

• Anonyymi

Onko tää se kelkkatehtaan viennin ajo? Kontit ylös, lastaus ja takaisin rantaan vaihtaa uudet.
      Ajoin sitä 2v ja parasta hommaa mitä on tullut tehtyä

• Anonyymi

Kuulemma Matures ottanut ne kelkkatehtaan ajot

• Anonyymi

Jees laitan postia tulemaa

• Anonyymi

SINÄ OLET TÄMÄ. alotin tyhjästä nyt jo miljoona velkaa ja konkka kolkuttaa. TUOLLA TYYLILLÄ LIIKENNÖIT 2 - 3 VUOTTA JA NURIN AINOA YSTÄVÄSI ON VOUTI.

• Anonyymi

750 kanjoja? Onko volvon lempinimi nykyään kanja?

• Anonyymi

ne oli 420 siä tuli siinäki huti

ja 4 millii ajetussa on tosiaan uus maali

ö mies

• Anonyymi

Ganjan vetäjä?

• Anonyymi

Gania on hyvä, volle ei

• Anonyymi

Varustamo hoitaa liikenteen Oulun satamaan, rynkytystä scanilla ei kestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      216
      1808
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      52
      1117
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      956
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      920
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      900
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      781
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      45
      780
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      762
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe