ostetaan neitokakadu, sukupuolella ei väliä(vaikka kyllä poika mielummin) tosin ehdottomasti linnun oltava kesy! mieluiten ostaisin käsinruokitun mutta ei ole vielä löytynyt. kokeneeseen ja hyvään kotiin 2 muun neitsikan kaveriksi.
asun sodankylässä mutta haku jopa oulusta asti mahdollinen.
minulle voi vastata tänne tai sähköpostiini: [email protected]
ostetaan neitokakadu
3
428
Vastaukset
- ???
Minulla ei ole lintua myynnissä, mutta kysymys olisi! :P Kun asut pohjoisessa... miekin asun... niin mistä olet häkin hankkinu?
- tirppa
.. moi! kiva kun on lapissa muitakin linnuista kiinostuneita!
häkin ostin eläinkaupasta rovaniemeltä, akvaariosopista luultavasti. on minulla toinenkin häkki rotilla mutta en muista mistä se on ostettu..
oletko hankkimassa lintua? vai joko sinulla on?
riippuu tietysti minkä kokoista häkkiä tarvitsee, koska eihän sielä kovin isoja ole.
harmi kun ei lintua näytä löytyvän.. - Viivi-kakadu
tirppa kirjoitti:
.. moi! kiva kun on lapissa muitakin linnuista kiinostuneita!
häkin ostin eläinkaupasta rovaniemeltä, akvaariosopista luultavasti. on minulla toinenkin häkki rotilla mutta en muista mistä se on ostettu..
oletko hankkimassa lintua? vai joko sinulla on?
riippuu tietysti minkä kokoista häkkiä tarvitsee, koska eihän sielä kovin isoja ole.
harmi kun ei lintua näytä löytyvän..Tuolla esim. www.papukaijayhdistys.fi sivulla olevasta forumista löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4422946Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372225- 1292011
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081284Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71235Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511223Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281198- 81006
- 55979
- 37745