ostetaan neitokakadu

ostetaan neitokakadu, sukupuolella ei väliä(vaikka kyllä poika mielummin) tosin ehdottomasti linnun oltava kesy! mieluiten ostaisin käsinruokitun mutta ei ole vielä löytynyt. kokeneeseen ja hyvään kotiin 2 muun neitsikan kaveriksi.
asun sodankylässä mutta haku jopa oulusta asti mahdollinen.
minulle voi vastata tänne tai sähköpostiini: [email protected]
3493
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Minulla ei ole lintua myynnissä, mutta kysymys olisi! :P Kun asut pohjoisessa... miekin asun... niin mistä olet häkin hankkinu?

Äänestä
  • .. moi! kiva kun on lapissa muitakin linnuista kiinostuneita!
    häkin ostin eläinkaupasta rovaniemeltä, akvaariosopista luultavasti. on minulla toinenkin häkki rotilla mutta en muista mistä se on ostettu..

oletko hankkimassa lintua? vai joko sinulla on?
    riippuu tietysti minkä kokoista häkkiä tarvitsee, koska eihän sielä kovin isoja ole.

harmi kun ei lintua näytä löytyvän..

Äänestä

• tirppa kirjoitti:

.. moi! kiva kun on lapissa muitakin linnuista kiinostuneita!
    häkin ostin eläinkaupasta rovaniemeltä, akvaariosopista luultavasti. on minulla toinenkin häkki rotilla mutta en muista mistä se on ostettu..

oletko hankkimassa lintua? vai joko sinulla on?
    riippuu tietysti minkä kokoista häkkiä tarvitsee, koska eihän sielä kovin isoja ole.

harmi kun ei lintua näytä löytyvän..

Tuolla esim. www.papukaijayhdistys.fi sivulla olevasta forumista löytyy.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tirppa kirjoitti:

ostetaan neitokakadu, sukupuolella ei väliä(vaikka kyllä poika mielummin) tosin ehdottomasti linnun oltava kesy! mieluiten ostaisin käsinruokitun mutta ei ole vielä löytynyt. kokeneeseen ja hyvään kotiin 2 muun neitsikan kaveriksi.
asun sodankylässä mutta haku jopa oulusta asti mahdollinen.
minulle voi vastata tänne tai sähköpostiini: [email protected]

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu