Miten olette viihtyneet ?
Ruuat on ilmeisesti hyvät ja samanhenkisiä seuralaisia talo täynnä ?
Majatalo nykypäivänä
25
308
Vastaukset
- Anonyymi
Maikan muistolle voi käydä lasillisen ottamassa.
Tyytyväisiltä vaikuttaa asiakkaat. - Anonyymi
Hyvää majoitusta pelipaikoilla. Mitä sitä muuta vaaditaan.
Kun katsoo kyseisen paikan "mainoskuvia" huoneistaan (joita huoneita siis kokonaiset 10kpl), niin jos tuota pitää "hyvänä majoituksena", niin rohkenisin olla hieman eri mieltä asiasta.
Siis aivan varmasti huonompaakin löytyy Pattayalta, mutta jos tuo tuota pitää "hyvänä" tasona niin....
https://www.majatalo.info/huoneet/#bwg6/40
https://www.majatalo.info/huoneet/#bwg6/41
https://www.majatalo.info/huoneet/#bwg7/42
https://www.majatalo.info/huoneet/#bwg7/43- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Kun katsoo kyseisen paikan "mainoskuvia" huoneistaan (joita huoneita siis kokonaiset 10kpl), niin jos tuota pitää "hyvänä majoituksena", niin rohkenisin olla hieman eri mieltä asiasta.
Siis aivan varmasti huonompaakin löytyy Pattayalta, mutta jos tuo tuota pitää "hyvänä" tasona niin....
https://www.majatalo.info/huoneet/#bwg6/40
https://www.majatalo.info/huoneet/#bwg6/41
https://www.majatalo.info/huoneet/#bwg7/42
https://www.majatalo.info/huoneet/#bwg7/43"Hyvä majoitus" riippuu tarpeesta ja hintalaatu- suhteesta, miljööstä jne. Sauna ja palju suomimestassa on erittäin iso plussa. Kielitaidottomille maanmiehet on plussaa ja siellä keltanokat oppii myös thaimaalaisia perusruokien nimiä jne.
Suomimestoissa Pattayalla ei ole homoja, kuten julkisissa saunoissa tuppaa olemaan. Ei sillä että kokisin heistä olevan jotakin haittaa muuallakaan.
Kun on köyhässä kainuulaisessa junttiperheessä kasvanut, niin minusta on ihan mukavaa kuunnella kunnon perussuomalaisten (en tarkoita puoluetta) jätkien puhetta ilman mitään brassailua tai kommervenkkejä.
Näissä mestoissa ei syödä pikkurilli pystyssä ja illanvietossa pullo kiertää saunassa ilman rajoituksia tai etikettejä. Sieltä on sitten kiva ponnahtaa radalle. Aikoinaan kun näissä muutamia kertoja kävin, yleensä oli kyseessä jonkun synttärit tms.
Majoittunut olen suomalaisten mestoissa vain JP Housessa ja olin erittäin tyytyväinen hinta-laatu- suhteeseen ja tunnelmaan. Ovet oli yölläkin auki ja kun tuli "radalta" niin saattoi jäädä seuralaisen kanssa istumaan keskenään alabaariin ottaen kylmäkaapista juotavaa.
Sellaisia palveluksia ja tunnelmaa et saa missään LK-hotellissa.
Toivon kuitenkin ettei Maikan Majatalossa ole enää noita kuvan kuvaputkitelkkareita, se olisi melkoisen noloa. Muutenhan ne ovat kotoisampia kuin jokin perus kolmentähden hotelli, jossa on yleensä vain punkka ja tuoli.
Sitä en ole lakannut koskaan ihmettelemästä thaihotelleissa, että jos asiakkaat ovat 99% farangeja niin miksi helvetissä telkkarissa ei ole kuin thaimaalaisia kanavia jotka on aivan järkyttävää kuraa. Ja ne dubatut leffat jossa Jason Statham kuulostaa kuohitulta kananpojalta.
Thaimaalaiset TV-sarjat on hunajapaahdettua sokeritahnaa ja siihen päälle järkyttävä määrä rasistisia mainoksia, joissa esiintyy vain vitivalkoisia thaimaalaisia bling- blingeissään.
Treeniaikoina olen ollut vastaavissa majoituksissa ja tehnyt aina diilin. Keskihinta oli noin
12 000 bahtia kuukausi. Uskoisin että sellaisia diilejä saa edelleen.
Noista "pelipaikoista" sen verran että Maikalta kun kävelee Secondin risteykseen ehkä 300 metriä niin pääsee lavataksilla vaikka Walkkarille saakka. Soi kutoselle on myös lyhyehkö kävelymatka, mutta sen kummemmin se ei ole "pelipaikoilla".
Plussana tietenkin se Big C josta voi hakea jääkaapin täyteen välipalaa ja juomaa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyvä majoitus" riippuu tarpeesta ja hintalaatu- suhteesta, miljööstä jne. Sauna ja palju suomimestassa on erittäin iso plussa. Kielitaidottomille maanmiehet on plussaa ja siellä keltanokat oppii myös thaimaalaisia perusruokien nimiä jne.
Suomimestoissa Pattayalla ei ole homoja, kuten julkisissa saunoissa tuppaa olemaan. Ei sillä että kokisin heistä olevan jotakin haittaa muuallakaan.
Kun on köyhässä kainuulaisessa junttiperheessä kasvanut, niin minusta on ihan mukavaa kuunnella kunnon perussuomalaisten (en tarkoita puoluetta) jätkien puhetta ilman mitään brassailua tai kommervenkkejä.
Näissä mestoissa ei syödä pikkurilli pystyssä ja illanvietossa pullo kiertää saunassa ilman rajoituksia tai etikettejä. Sieltä on sitten kiva ponnahtaa radalle. Aikoinaan kun näissä muutamia kertoja kävin, yleensä oli kyseessä jonkun synttärit tms.
Majoittunut olen suomalaisten mestoissa vain JP Housessa ja olin erittäin tyytyväinen hinta-laatu- suhteeseen ja tunnelmaan. Ovet oli yölläkin auki ja kun tuli "radalta" niin saattoi jäädä seuralaisen kanssa istumaan keskenään alabaariin ottaen kylmäkaapista juotavaa.
Toivon kuitenkin ettei Maikan Majatalossa ole enää noita kuvan kuvaputkitelkkareita, se olisi melkoisen noloa. Muutenhan ne ovat kotoisampia kuin jokin perus kolmentähden hotelli, jossa on yleensä vain punkka ja tuoli.
Sitä en ole lakannut koskaan ihmettelemästä thaihotelleissa, että jos asiakkaat ovat 99% farangeja niin miksi helvetissä telkkarissa ei ole kuin thaimaalaisia kanavia jotka on aivan järkyttävää kuraa. Ja ne dubatut leffat jossa Jason Statham kuulostaa kuohitulta kananpojalta.
Thaimaalaiset TV-sarjat on hunajapaahdettua sokeritahnaa ja siihen päälle järkyttävä määrä rasistisia mainoksia, joissa esiintyy vain vitivalkoisia thaimaalaisia bling- blingeissään.
Treeniaikoina olen ollut vastaavissa majoituksissa ja tehnyt aina diilin. Keskihinta oli noin
Noista "pelipaikoista" sen verran että Maikalta kun kävelee Secondin risteykseen ehkä 300 metriä niin pääsee lavataksilla vaikka Walkkarille saakka. Soi kutoselle on myös lyhyehkö kävelymatka, mutta sen kummemmin se ei ole "pelipaikoilla".
Plussana tietenkin se Big C josta voi hakea jääkaapin täyteen välipalaa ja juomaa.
2010Täytyy korjata noita etäisyyksiä. Tarkistin Mapsista. Kakkosen kulmaan on matkaa kävellen 1,4km ja Soi kutoselle 1,6km. Illan viileydessä ei paha. En tiedä ajaako mikään lavataksireitti Klangia alas.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyvä majoitus" riippuu tarpeesta ja hintalaatu- suhteesta, miljööstä jne. Sauna ja palju suomimestassa on erittäin iso plussa. Kielitaidottomille maanmiehet on plussaa ja siellä keltanokat oppii myös thaimaalaisia perusruokien nimiä jne.
2010On sinulla 2010 paljon sanottavaa, oletko ihan terve... vai eikö ole elämässä muuta sisältöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla 2010 paljon sanottavaa, oletko ihan terve... vai eikö ole elämässä muuta sisältöä.
Ennemmin olisin huolissani noista sinun Meilahden sairaalan uutisista ja rappusista sekä näistä Commodore 64.n parissa eletystä varhaisaikuisuudesta.
Anonyymi kirjoitti:
2010Itse arvostan (Thaimaan) hotelleissa hieman eri asioita, saisi olla kaksi huonetta (makuuhunne + olohuone) ja pieni ruuanlaitto nurkkaus on aina plussaa. Samoin parveke.
Myös WC/kylpyhuonetilat pitäisi olla asialliset.
Uima-allas ympäröivine allastiloineen on iso plussa.
Hyvä Aamiainen pitäisi sisältyä, muuten harvoin syön hotellilla (keittonurkkauksessa voisi jotain aina valmistaa).
Yhteissaunoille sekä muille suomalaisille ei tarvetta.
Jokainen tietysti valitsee hyvän majoituksen omien mieltymystensä mukaan- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Itse arvostan (Thaimaan) hotelleissa hieman eri asioita, saisi olla kaksi huonetta (makuuhunne olohuone) ja pieni ruuanlaitto nurkkaus on aina plussaa. Samoin parveke.
Hyvä Aamiainen pitäisi sisältyä, muuten harvoin syön hotellilla (keittonurkkauksessa voisi jotain aina valmistaa).
Jokainen tietysti valitsee hyvän majoituksen omien mieltymystensä mukaanKatsooko Santtu olevansa parempi ihminen vai oletko sosiaalisesti rajoitteinen, jos suomalaiset häiritsee sinua?
Lyhyillä lomilla majoituksen hinnalla ei ole niinkään merkitystä. Mutta veikkaanpa että jos Santtu olisi joskus 3 kuukautta Thaimaassa, niin et majoittuisi hotelleissa jotka maksaa 100 euroa yö. Hotelleissa harvemmin on keittonurkkausta, vaan ne on Airbnb -tyyppisiä pieniä asuntoja. Niissä taas kalusteet on melamiiniromua ja nariseva sänky halvimmalla patjalla.
Niissä et saa aamiaista. Jos kuvailemasi majoitus on Pattayan keskustassa, niin sen hinta todellakin on plus 100 euroa. Maksaisitko hotellistasi 9000 euroa kolmessa kuukaudessa? Salli minun epäillä.
Talviasukit ovat usein suomalaisten diilaamissa condoasunnoissa joissa on erilliset makkarit ja keittiöt, kunnon sängyt ja telkkarit. Niiden oikea hinta on off seasonill 600 euroa kuukaudessa ja high seasonilla 1200 euroa kuukaudessa. Anonyymi kirjoitti:
Katsooko Santtu olevansa parempi ihminen vai oletko sosiaalisesti rajoitteinen, jos suomalaiset häiritsee sinua?
Lyhyillä lomilla majoituksen hinnalla ei ole niinkään merkitystä. Mutta veikkaanpa että jos Santtu olisi joskus 3 kuukautta Thaimaassa, niin et majoittuisi hotelleissa jotka maksaa 100 euroa yö. Hotelleissa harvemmin on keittonurkkausta, vaan ne on Airbnb -tyyppisiä pieniä asuntoja. Niissä taas kalusteet on melamiiniromua ja nariseva sänky halvimmalla patjalla.
Niissä et saa aamiaista. Jos kuvailemasi majoitus on Pattayan keskustassa, niin sen hinta todellakin on plus 100 euroa. Maksaisitko hotellistasi 9000 euroa kolmessa kuukaudessa? Salli minun epäillä.
Talviasukit ovat usein suomalaisten diilaamissa condoasunnoissa joissa on erilliset makkarit ja keittiöt, kunnon sängyt ja telkkarit. Niiden oikea hinta on off seasonill 600 euroa kuukaudessa ja high seasonilla 1200 euroa kuukaudessa.En tiedä olenko mitenkään erityisen "parempi" ihminen, mutta lomalla olen varmastikkin enemmän introvertti henkilö joka viihtyy enemmän omatoimisesti tehden kokien ja nähden, kuin ryhmässä.
Minulle käy hyvin Thaimaan loma jossa loman alussa viimeiset sanat suomea kuulen lentokentällä ja lopussa seuraavaksi kun palaan lentokentälle.
Itselläni ei mitään tarvetta / halua hakeutua muiden Suomalaisten joukkoon lomillani (tosin en kyllä mitenkään aivan tietoisesti myöskään heitä vättele). Tai siis lomalla en vartavasten itsiydy minkään muunkaan maalaisten joukkoon.
Itselläni tosiaan Thamaan matkojen matksimipituus ollut siellä reilun kahden viikon luokkaa, mutta aika hyvin olen onnistunut löytämään ihan kelvollisia hotelleja sinne 20-50€/vrk luokkaan, kun itselläni ei missään "keskustassa" tarvitse olla, ennemmänkin hieman rauhallisempi alue on parempi.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
En tiedä olenko mitenkään erityisen "parempi" ihminen, mutta lomalla olen varmastikkin enemmän introvertti henkilö joka viihtyy enemmän omatoimisesti tehden kokien ja nähden, kuin ryhmässä.
Minulle käy hyvin Thaimaan loma jossa loman alussa viimeiset sanat suomea kuulen lentokentällä ja lopussa seuraavaksi kun palaan lentokentälle.
Itselläni ei mitään tarvetta / halua hakeutua muiden Suomalaisten joukkoon lomillani (tosin en kyllä mitenkään aivan tietoisesti myöskään heitä vättele). Tai siis lomalla en vartavasten itsiydy minkään muunkaan maalaisten joukkoon.
Itselläni tosiaan Thamaan matkojen matksimipituus ollut siellä reilun kahden viikon luokkaa, mutta aika hyvin olen onnistunut löytämään ihan kelvollisia hotelleja sinne 20-50€/vrk luokkaan, kun itselläni ei missään "keskustassa" tarvitse olla, ennemmänkin hieman rauhallisempi alue on parempi.Pattayalta jos ei löydä sopivaa majoitusta niin silloin vika ei ole Pattayan tarjonnassa.
Kaksi viikkoa on liian lyhyt loma kaukomatkalle golfaavalle ikämiehelle. Nuoret palautuu ja tottuu nopeammin. Nahka ei ikämiehellä ehdi tottua siinä ajassa mutta unirytmi sentään löytyi tällä kertaa parissa päivässä.
Lämmön tuoma shokki golfatessa toi turvotuksen sormiin ja sääriin. Lähti jalkahieronnassa pois ja kun pidettiin kahden päivän täysi breikki golfista sekä auringosta. Altaalle mentiin vasta kun aurinko laski. Tänään ei tuntunut kuumuus missään kun oli vain 30 astetta ja pilvistä. Käveltiin puolet kierroksesta. Me otettiin ensimmäistä kertaa nyt vahingossa bookingista Airbnb asunnot. Minulla on vain kaksi hyvää golfpaitaa käytössä niin pesukoneelle on käyttöä.
Kuivuu pyykki parvekkeella hetkessä ilmastointimööpelin edessä. Eipä ole baareissa aikaa vietetty. Yhden kerran käyty ja nyt on 21 lomapäivä menossa. Altaalla oli nuoria suomalaismiehiä, pojat oli sporttilomalla pyöräilemässä ja trekkaamassa.
Olisiko 30 kertaa kun on käyty Thaimaassa, eikä toistaiseksi koskaan ole ollut kenestäkään harmia. Kävellessä kujilla kun katsoo ettei kukaan aja päälle niin kaikki hyvin. Condon nurkalla on kebab-kojuja ja Papaya-salaattia. Melkein joka päivä yhdet sellaiset parvekkeelle mutusteltavaksi päivälliseksi. Illallinen ravintolassa. Joskus sadan bahtin thairuokapaikassa ja joskus 2000 bahtin pihvipaikassa. Kaikki käy. Myös 7/11 mikroruokaa olen syönyt aamiaiseksi, kun kaveri nukkuu huoneessaan joka aamu tunnin pidempään kuin minä ja vatsa kurnii.
GolfAri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla 2010 paljon sanottavaa, oletko ihan terve... vai eikö ole elämässä muuta sisältöä.
Miten saarikyrvån elämänsisältö? Only Suomi24?
- AnonyymiUUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Itse arvostan (Thaimaan) hotelleissa hieman eri asioita, saisi olla kaksi huonetta (makuuhunne olohuone) ja pieni ruuanlaitto nurkkaus on aina plussaa. Samoin parveke.
Jokainen tietysti valitsee hyvän majoituksen omien mieltymystensä mukaanJos on keittotila, sitten pitäisi olla tila missä pesee nämä astiat.
Itselle ei ole tullut vastaan hotellia, missä on keittonurkkaus.
Sehän vähentäisi hotellin ravintolan myyntiä.
Osalla voisi olla sama meno,kuin suomessa, palokunta tulee sammuttamaan lieden.
Uima-allas on hyvä olla. Uiminen on hyvää liikuntaa.
- Anonyymi
HEH, yrittääkö täällä vielä joku puhua ihan oikeaakin asiaa. No, hyvä niin.
- Anonyymi
Hyvät on huoneet. Vastaavat Novotelissa tai Centaroissa 10 x kalliinpia eikä kunnon jääkaappia ym.
- Anonyymi
Majatalon suomalaisthaimaalainen tunnelma on aivan ainutlaatuinen. Sellaisenaan jo nähtävyys.
Kannattaa tutustua. - Anonyymi
Miten altaalla makoilu, ovatko sopineet sopimusaltaasta ?
- AnonyymiUUSI
Majatalolla ei tietääkseni ole, mutta tarjontaa löytyy jokaisen maun mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Majatalolla ei tietääkseni ole, mutta tarjontaa löytyy jokaisen maun mukaan.
Kyllähän ainakin "omaan makuun" tuon mahdollisen allasalueen pitäisi olla hotellin alueella tai aivan sen välittömässä läheisyydessä (naapuri tontilla yms.),
Vähissä olleet omat Thaimaan hotellivaraukset joissa ei edes jonkinlaista allasta ole mihin voi vaikka iltaisella käydä nopeasti pulahmassa jos siltä tuntuu.
Eihän se tietysti ehdoton vaatimus ole mutta iso miinus majoitukselle jos sitä allasta ei ole.
- Anonyymi
jos huoneet maksavat 500-600 bath yö, niin nämä ovat todella hyviä
- AnonyymiUUSI
Huoneet varattu ilmeisesti ainakin helmikuulle saakka kun Trivagosta ei löydy millään päivämäärillä vapaata.
Anonyymi kirjoitti:
Huoneet varattu ilmeisesti ainakin helmikuulle saakka kun Trivagosta ei löydy millään päivämäärillä vapaata.
Tai sitten kyseistä kohdetta ei ole todellisuudessa trivagon kautta vuokrattavissa, vaikka listalla onkin.
- AnonyymiUUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Tai sitten kyseistä kohdetta ei ole todellisuudessa trivagon kautta vuokrattavissa, vaikka listalla onkin.
Huoneet on täynnä helmikuulle
- AnonyymiUUSI
Jaaha, sana on kulkenut, hyvä, että kauppa käy.
- AnonyymiUUSI
Suositus: Laguna Beach Resort Jomtien Second road Soi 7. Valtava allasalue jossa privaatti keinotekoinen "beach" palmujen katveessa, runsaasti aurinkotuoleja, kaksi kuntosalia, mopovuokraamo 20 metrin päässä, oikealle beachille mopolla 3 minuutin matka. Asuntoja siihen löytyy bookingista ja Airbnb:stä, varmaan muualtakin.
500 euroa kuukausi, talot on vain muutaman vuoden vanhoja, parvekkeet altaalle.
https://aijaa.com/w84s0u Vartijan kopin vieressä on piste toimitusruoalle ravintoloista. Sapuskan toimitus ilmainen esimerkiksi Grabilla yli 500 bahtin tilauksissa. Esimerkiksi Taco Bell on 800m metrin päässä ja lukuisat thaimestat, joten ruoka tulee lämpimänä. Rompho torialueelle mopolla minuutin matka, kävellen 10 min.
Sairaspohkeinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474886
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101228Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821187Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813