miehet on kaikki raiskaajia

pettynyt

niin on. kun on tilaisuus (esim. sammunut tyttö/tosi humalassa) kaikki jätkät raiskaa.

23

6359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja voi hyvin.

mikä on iloinen asia.

• fem vs. masc

pysädyin miettimään mysteeriä. kumpi sukupuolista on tyhmempi? ehkä molemmat?

• tosi kännissä

Onneksi kaikki eivät ole, olen ollut toisinaan melkoisessa tuiskeessa, muttei onneksi ole ollut mitään hätää. Kiitos siitä kaikille kunnon pojille ja miehille, teitä vielä on paljon.

• Mitä sitten?!?

Jos narttu ei osaa pitää puoliaan niin minähän nussin varmasti!Sammuneilta olen saanut nuorimmat ja tiukimmat pillut!

• Heh

En usko että sulla siellä mitään pilluja on. Vai oletko tosiaan irrotellut ne naisilta ja naulannut olohuoneesi seinälle metsästysmuistoiksi?

Minä en ole saanut keneltäkään vielä heppiä irti, vaikka kyllä sitä tyrkyllä on ollut.

• itse

ainakin juotan ne henkilöhtaisesti känniin ja sitten panen. Survon kyrvän väkisin kuivana perseeseen! Siitä ne tykkää!

• eemeli

miehiä kannattaa kyllä varoa. mies voi haluta seksiä, muttei ole kiinnostunut naisesta tuota enempää.

saman tosin voi sanoa ehkä myös naisista. naisillekin mies voi olla joidenkin fantasioiden objekti. ko. mies on sivuseikka, kunhan fantasiat elävät.

• Provocator

Ehkä on hyväkin, että jotkut miehet muistuttavat naikkosille elämän raadollisuudesta. Jos jätät autosi ovet auki öiselle lähiöparkkikselle, saat syyttää lähinnä omaa tyhmyyttäsi kun autosi tai siellä olevat tavarat katoavat. Vakuutusyhtiöön on turha mennä poraamaan. Jos tytönhempukka juo itsensä usein vastuuttomaan kuntoon, on melko todennäköistä että joku käyttää hyväkseen. Rumaahan se on ja provokaationi ilkeä. Mutta pahus vieköön, maaiman on muututtava läpeensä hyväksi, ennen kuin voi lakata varautumasta pahaan. Koskahan sellainen tapahtuu? Femput eivät ainakaan ole saaneet sellaista aikaan.

Ja alkuperäiselle kirjoittajalle: minun ystäväpiirissäni liikaa juoneista ystävistä on tapana huolehtia. Heitä ei käytetä hyväksi, sillä haluamme olla ystäviä vielä humalan mentyäkin. Tämä koskee kaikkia ystäviäni sukupuolesta riippumatta. Äläkä jaksa enää puhua kaikista miehistä, kun et kaikkia miehiä tunne. Tai jos kaikki miehet ovat kuvaamasi kaltaisia, mieti vähän, millaiseen porukkaan olet hankkiutunut.

• teak

Mistähän moinen raivonpuuska?

Jos sinut on raiskattu, mene ja tee rikosilmoitus. Ei sinun olisi täällä pauhaamalla parane.

Jos olet juonut itsesi kaatokänniin, niin muista oma vastuusi. Et kai oleta selvin päinkään, että kaikki ihmiset ovat hyviä. Vai oletatko?

• naiset ja tytöt

haluaa tulla raiskatuksi. Tämä on fakta.

• poika

Älä taas yleistä, kyllä joukkoon mahtuu niitä "mukavia" poikia

• Orange78

En miehenä kyllä tuohon yhdy!

• Pekka

Tuo pettynyt on kokenut kovia. En ymmärrä, mitä kiihottavaa sammuneessa naisessa on.

• Orange78
        Pekka kirjoitti:

Tuo pettynyt on kokenut kovia. En ymmärrä, mitä kiihottavaa sammuneessa naisessa on.

En itsekkään tajua, jos nainen on sitä mieltä että känninen mies ei ole kaunista katsottavaa niin ei ole nainenkaan miehen silmille...ilmeisesti tyttö on kokenut kovia elämässä, otan osaa :/

• nekropolis ja alkopolis
        Pekka kirjoitti:

miksei myös "alkofiliaa"?

• poika

Olisit lisännyt että, kaikki ulkomaalaiset erityisesti

Sinulla on vain ja ainoastaan tuo Yksi näkökulma, joten mitä tästä päättelemme, päättelemme sen että, yksi mies ehkä kymmenestä raiskaisi puolustuskyvyttömän naisen

Kyllä joukkoon mahtuu niitä "herrasmiehiäkin", jotka tajuavat jotta, saisi seksiä pitää tehdä töitä

• ongelma...
    • hempukka

Lohdutukseksi: ei kaikki miehet raiskaa, päinvastoin: oma mieheni hakkaa linnassa raiskareita aina tilaisuuden tullen. Ja on aina puolustamassa mua nyrkit pystyssä. Olkoon muut mitä mieltä vaan, mutta minusta se tuntuu turvalliselta tässä pervojen maailmassa.... :) Minua mieheni ei lyö (jos sitä joku nyt epäilee.)

• KlausK

Todellinen mies nauttii saadessaan naisen kiimaan ja haluamaan kiihkeästi seksiä. Sammuneiden tai ympäripäissään olevien naisten naiminen tai raiskaaminen on surkeiden kyvyttömien luusereiden touhua.

Eivät tuollaiset ole mitään miehiä.

• raiskaaja

KlausK, raiskaajan aihio?

• ffffffffffffff

ei kaikki, esim. minä. :)=

MÄ TAPPASIN

• onko näin?

näinhän se tuppautuu olemaan että kun yksi on törttö niin se automaattisesti tarkoittaa että kaikki on.. paskanmarjat. Itseäni loukkasi suunnattomasti viestisi, ainakin sen otsikko.. ps. meitä on moneksi..

• ihan kaikki nyt onneksi!Ainoastaan ne joilla on mielenvikaa pääkopassaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5469
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3637
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1856
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1501
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1353
    Aihe