1978 olin kuudennella luokalla. Oltiin käyty liikuntatunnilla uimahallissa. Seuraavana päivänä kaksi luokan tyttöä tuli sanomaan että minulla on luokan isoin, että Jarkko oli niin sanonut. Otin sen ihan vitsinä mutta jatkoin piruuttani että jos haluatte tarkastaa niin koulun jälkeen se käy.
En todellakaan olettanut että tytöt ottaa sanomiseni tosissaan mutta koulun portilla Hanna oli osottamassa ja kysyi, että missä olisi sopiva paikka. Ensin kielsin vahvasti, että olisin valmis näyttämään kaluani mutta yhteistä matkaa kulkiessamme ajatus alkoi kuitenkin kiinnostaa, kiihottaa. Laskin osin senkin varaan että Hanna menee puihin ja peruu koko idean jos todella alan totuttaa sitä mitä lupasin.
No sitten ehdotin että tuossa on sopiva pusikko joka on hyvä näkösuoja joka suuntaa, että mennään sinne. Hanna ei esittänyt mitään merkkiä peruuttamista vaan päin vastoin yllytti.
Avasin vyön, laskin housut alas ja annoin kivikovan kullin ponnahtaa esille. "Saanko koskea sitä" Hanna sanoi kulliani hetken katseltuaa.
Nivusissa ja palleissa kävi jo sellainen salamointi että en ehtinyt myöntää enkä kieltää kun jo sain orgasmin. En muista tuliko spermaa mutta ainakin olo oli mahtava.
Sitten annoin Hannalle luvan ja hän otti kullini käteensä muutamaksi sekunniksi.
Se oli siinä, housut ylös ja matkaan. Vielä vannotin että tästä pidetään suu kiinni.
Pusikossa tapahtui
Anonyymi-ap
2
2940
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin että itsellenikin olisi tapahtunut tuo
- Anonyymi
Aha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900