Omia ihastus kokemuksia

Siis voitais tähän alottaa semmonen ketju missä kerrotaan kokemuksia ihastuksista ja mitä kaikkea on fantasioinu niitten kanssa.
Itellä ainaki ihastus jota vaikee olla kattomatta silkkisen ruskee tukka ruskeet silmät urheilu trikoot damn...

Kertokaa teiän kokemuksia

8

120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun oikea ensirakkaus oli blondi pörröpää, hän oli juuri täyttänyt kuustoista ja mä olin täyttänyt yhdeksäntoista.
      Hän oli siskoni kaveri ja näin hänet yhtenä iltana kun oli juomassa siskoni kanssa yksillä kämpillä, aloimme kirjoitella päivittäin ja aloitimme seurustelemaan.

Muistan kun eka kerran suutelimme lattialla pimeässä tai kun menimme yhdessä ekaa kertaa suihkuun yhdessä pimeässä, kun hän otti siellä sen käteen..

• Anonyymi

No siis olin kai seiskal ja mul siis oli ihastus yhteen tosiii söpöön poikaan ja sit kerroin siitä mun kaverille ... No ei ois kannattanut ne Rupes juttelen ja sit mun kaveri pakotti mut ja sen ympässä yhes johonkin projektiin nohh mikähän muu aihe se olikaan kun murrosikä ja ne niin ai että kun kiva

• Anonyymi

Ite oon ihastunu yhteen meiän luokan tyttöön, ei kyl ihan uskalla kysyy mutta kyllä sitä on tullu fantasioitua siitä että panen sitä aika kovaa ja sillee, taitaa olla vaan pillun puute kyseessä

• Anonyymi

Tuutko tekee mulle niin?

Anna 14

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuutko tekee mulle niin?

Anna 14

Voin tulla mis asut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin tulla mis asut

Ja oon itekki 14

• Pyytäisin teitä täyttämään nopean kyselyn minun koulutyötäni varten kysely vie max 10min

Kysely on todella tärkeä ja toivoisin että te vastaisitte tähän mahdollisimman rehellisesti.

Tämä on todella tärkeä aihe ja myös todella vaikea aihe joillekkin.

Siispä jakakaa tätä linkkiä kaikille tutuille, sukulaisille tämä on minun koulutyöni ja myös suomen historiallinen tutkielma.

Linkki forms kyselyyn tässä:
      https://forms.gle/hqWctagNU55dz6zr7
      KYSELY ON TÄYSIN ANONYYMI

• Anonyymi

Kirjoituksen perusteella olet ala-asteella koska kirjoitat noin huonosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      7645
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5718
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      77
      3232
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2783
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1658
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1550
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      278
      1201
    8. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1159
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      333
      1151
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1041
    Aihe