Käsittämättömiä vaatimuksia nyt jo hyvin tienaavien palkkoja pitäisi nostaa, toista se on meillä pienituloisilla leikkasivat palkan korotuksien takia jo kertaalleen. Kaikille pitää saada sama palkka niin ei tule enää leikkauksia. Hallituksen tulee lopettaa tällainen niskurointi ja uhkailu laillisesti ja päättää sopivasta palkasta työläisille.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Jätelaitos tuo ay
- Anonyymi
Rakennusliitto mainosti jäsenmaksu vain 25 e kuukaudessa. Mutta kun 25 x 12 niin koko vuoden jäsenmaksu on 300e. ytk jäsenmaksu on 105e vuosi ja samat päivärahat saa kuitattua.
- Anonyymi
kaikki liitot sais lakkauttaa
- Anonyymi
Et edes ole työelämässä, lapsonen.
- Anonyymi
Kannattais varmaan käydä provoamisen ja trollaamisen alkeiskurssit ennen kuin tulee tänne kirjoittelemaan
- Anonyymi
liitot ovat turhuus.
- Anonyymi
jokainen työntekijä tekee itse sopparin jne.
- Anonyymi
Miten voi sotkea asiat noin lahjakkaasti? Tokkiinsa ay lampaat on pershiistä mutta kuten tuossa mainittu pitää persu eikun perusasiat osata.
- Anonyymi
Työnteolla se raha pitää tehdä, jotta voi elää, ei liitonkorvauksilla tai lakkoilemalla
- Anonyymi
Ei se kyllä oikein ole että palkkoja nostetaan ja sitten leikataan sosiaaliturvaa jotta saadaan palkoihin lisää rahaa. Pienempään asuntoon muutettava kun lähti asumistuki.
- Anonyymi
hyvinvointi saavutetaan työnteolla, ei asumistuilla tai toimeentulotuella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvinvointi saavutetaan työnteolla, ei asumistuilla tai toimeentulotuella.
Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.
- Anonyymi
Ay on mädättäjä ja pitäisi lopettaa !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546