Heikko tunneäly

Anonyymi-ap

Miksi joku tahtoo pahoittaa toisen mielen, kiusata ja nöyryyttää?
Ilkeys on vallankäyttöä, jonka taustalla voi olla monia syitä heikosta tunneälystä psyykkiseen häiriöön.

Usein häijyt sanat ja teot kumpuavat kateudesta, katkeruudesta tai epävarmuudesta.

65

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ihan toinen juttu, laukoa totuuksia palstalla, kuin kadulla tuntemattomalle.

• Anonyymi

Siis totuuksia .?
        Olen huomannut että oalstahäirikkö sanoo usein juttujaanntotuuksiksineikämomaa sosiaalisia koodeja.
        Totuus joka ontuu ei ole ole mitään totuutta muille kun sille totuuden sanojalle joka sen jo vihamielisesti esittää .
        Siis hieman on sentään pidettävä rajoja mistä möläyttelee ilkeyksissään jollekkin toiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis totuuksia .?
        Olen huomannut että oalstahäirikkö sanoo usein juttujaanntotuuksiksineikämomaa sosiaalisia koodeja.
        Totuus joka ontuu ei ole ole mitään totuutta muille kun sille totuuden sanojalle joka sen jo vihamielisesti esittää .
        Siis hieman on sentään pidettävä rajoja mistä möläyttelee ilkeyksissään jollekkin toiselle

Kuka on palstahäirikkö? Etkö nimenomaan itse ole kaikkea kuvaamaasi epätoivottavaa juuri nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on palstahäirikkö? Etkö nimenomaan itse ole kaikkea kuvaamaasi epätoivottavaa juuri nyt.

Kiitos kaunis vastauksestasi jonka jonka jo tiesin etukäteen miten se tulee olemaan . Joten en vaivaudu mitenkään selittelemään , sinä saat ihan vaan vapaasti vääntää rautalankaa , siihenkin on totuttu, kaikilla on tilaa ilmeiseti . Hyvää päivän jatkoa sinulle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Narsistiin ei voi koskaan luottaa voit puhua hönen kanssaan ja nauraa samoille asioille ja vips yhtä äkkiä hänen suustaan tulee loukkaus valheen kera, sinä nimittäin tiedtvsenbsaman asian oikean laidan vaan et paljasta narsisistille koskaan mitään asioita annat hänen kertoa valetaan ja nyökkäät aina välillä ja olet niin tyhmän näköinen kun hön luulee sinun olevan . Ja huokaiset helpotuksesta kun pääset hänestä eroon.
        Ei tartte antaa sairaan ihmisen vuodesta vuoteen pilata toisten keskusteluja joihin hän ei ylety ymmärtämään niiden tason ollessa hieman toista kunADHD keskustelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistiin ei voi koskaan luottaa voit puhua hönen kanssaan ja nauraa samoille asioille ja vips yhtä äkkiä hänen suustaan tulee loukkaus valheen kera, sinä nimittäin tiedtvsenbsaman asian oikean laidan vaan et paljasta narsisistille koskaan mitään asioita annat hänen kertoa valetaan ja nyökkäät aina välillä ja olet niin tyhmän näköinen kun hön luulee sinun olevan . Ja huokaiset helpotuksesta kun pääset hänestä eroon.
        Ei tartte antaa sairaan ihmisen vuodesta vuoteen pilata toisten keskusteluja joihin hän ei ylety ymmärtämään niiden tason ollessa hieman toista kunADHD keskustelua

Trump on sitä lajia.

• Anonyymi

Määrittele "tunneäly

Termi on epäselkeä, voi tarkoittaa kaikenlaista. Viikissä pari määritelmää, erilaiset. Sitä ei voi mitatakkaan, sille kun ei ole mitään tieteellisiä määritelmiä, tuskin mitään tutkimuksia.

Huuhaata ja höpsismiä.

Kysymykseesi lie paljon vastauksia, ihan psykologisiakin teorioita. Sille osastolle vastaus kuitenkin menee. Kysy joltakulta psykologista. Sekin, liekö kyseessä minkä verran perintötekijät ja minkä verran ympäristötekijät...

Mun vastaus: Jotkut ihmiset vaan on sellaisia.

=DW=

• Anonyymi

Ihminen, jolla ei ole empatiakykyä ei ole myöskään tunneälyä,
      tunnettuja esimerkkejä löytyy hallituksesta.

• Anonyymi

Empatia kun loistaa poissaolollaan niin on hyvin tunneköyhä ihminen
        Yksi sellainen kun kuuli että oman luokan oppilas oli kuollut autokolarissa, niin eikö tämä tokaissut että hyvä kun päästiin eroon tuosta ihmisestä.
        Ihminen joka kuoli oli kaunis nuori nainen kiltti ja auttavainen ja pojat koulussa pitivät hänestä mutta .tämä tunneköyhä ihminen vihasi ihmistä koska ei ollut se koulussa jota pidettiin kauniimpana tyttönä.
        Joten vaikka vuosia on tapauksesta kulunut niin psykopaatti on saanut aikaan sillä ajalla palljon ikävyyksiä . On pilannut ihmisten suhteita valehtemalla ja takan@päin puhumisella
        Ja kukaan terve ihminen ei häneen voisi luottaa edes, mutta diagnoosi kun hönellä on niin sen varjolla kettuilee ihmisille ,
        Itse pidän välimatkaa ,

• Anonyymi

Siis se että mainitaan jonkun syövän lääkkeitä ei ole mitenkään haukkumista , ainoastaan se on tieto asiasta ja halu selittää että omaisten tulisi olla sanomassa ihmisille mikä on oikein ja mikä väärin, sillä tämä on realistinen keskustelu ja ymmärrys että jonkun on syötävä lääkkeitä ja ihan vaan hyväntahtoisesti ja yritys ymmärtää siltä jolla rajat siitä kitä saa sanoa on ylitetty . Ei kenenkään le pakko ottaa vastaan ilkeitä mielipiteitä joissa haukutaan ihminen ja hänen sukunsa ja myös hänen ruokansa jota syövät omiensa kanssa. . Se että ihmiset saavat ymmärtää että kuka tahansa voi olla sairas , ja tarvitsee lääkityksen ..mutta —- Jos ei ihminen itse osaa jarruttaa ilkeyksiään niin suvun on se ehkä ohjattava niin että lopettaa . Sillä niissä sairauksissa potilaat siitä aina näe omaa tilaansa muiden näkökannasta . Kuten edellä, sairauttaan kukaan ei itse voi muuttaa vaan on mentävä lääkäriin kun mania lyö päälle , sen verran jokaiinen ymmärtää ettei ilkeys ja asioiden vääntö ei kuulu ikäihmisten mitenkään toisten larjaamiset.
        Netti on vapaa foorumi jossa moni haluaisi ettei näillä sairauksilla varustettu ihminen toisen ihmisen kanssa

• Anonyymi

sosdemit ovat yleensä äly lataamossa ja kun se on siellä ei se ole päässä
      tunne älynä

• Anonyymi

No niin annoit selityksen asian olemalla juuri se jolla ei ole olemassa rajoja ja halu loukata. Puhut ihmisistä ryhminä, kukaan ihminen ei ole samanlainen ja terveillä ihmeillä on tunneälyä, he eivät vedä politiikkaa normaaliin keskusteluun mukaan ja vielä diagnostisoi ihmisiä. Mene itseesi ja ajattele miksi sinun on lauottava ilkeyksiä vetämällä puolueita tällaiseen keskusteluun . Et oikein ole perillä asiasta mistä muut kskustelevat .

• Anonyymi

Kuten joku jo sanoi mistä on kysymys, onhan se nähty täällä , kukaan ei voi ehkä mitään sille jos ihminen on mielenterveydeltään heikko ja kiusaa toisia livenä tai netissä . Silloin pitäisi hänen omaistensa puuttua asiaan ja tehdä selväksi ettei ole oikein ketään ihmistä kohtaan että häntä pommitetaan vuosikausia mitä ilkeimmillä kommenteilla,.
      Ja myös jokaisen joka lukee niitä ilkeyksiä tulisi huomauttaa ilkeilijälle että on ylittänyt rajan —— taas kerran , ja katsoa että hän syö lääkkeensä joilla sairaus tavallisesti lievenee,
      Ketään ihmistä ei saa haukkua vaan siksi että vihaa häntä niin kovasti että ilkeilee netissä l ja saa ehkä toisen samanlaisen mukaansa ilkeilemään.
      Jokainen tietää että ihminen pahoittaa mielensä kun häntä haukutaan silti sen annetaan tapahtua , itse en voisi edes kuvitella riitelemistä koska vanhuuden viisaudella tiedän etti haukkumiset kuulu mitenkään ikäihmisten kuvaan .
      Joten psykopaattisen piirteen huomaa aika äkkiä ,koska niitä on nähnyt työssä .koko sen pitkän ajan kun on tehnyt töitä,.
      Ei vaan loukattaisi toisia . Ja jos joku loukkaa niin pyytää ettei loukkaaja vastaile hänelle vaan jättää ihmiset rauhaan , mikään palsta ei ole turvallinen silloin kun joku ainoastaan pistelee työkseen .

• """Ja myös jokaisen joka lukee niitä ilkeyksiä tulisi huomauttaa ilkeilijälle että on ylittänyt rajan —— taas kerran , ja katsoa että hän syö lääkkeensä joilla sairaus tavallisesti lievenee,"""

Siis miten? Kuinka jonkun palstalle kirjoittelevan lääkkeet voi tietää ja miten täältä käsin pystyy katsomaan, että hän syö lääkkeensä?
        Jotkuthan loukkaantuvat jo siitä, kun toinen on eri mieltä hänen kanssaan tai oikaisee hänen tietojaan. Vähänkin vaikeaa tietää kuinka helposti kukakin loukkaantuu.
        Itse pidän mittarina sitä, että mistä minä loukkaantuisin ja se rima on melko korkealla. Kaikilla se ei ole yhtä korkealla.

• Anonyymi

Onko tämä joku täsmä-aloitus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä joku täsmä-aloitus?

Täsmälleen tai tismalleen.

• Anonyymi

Ihmisen persoonan muutokseen vaikuttaa esim. alkava muistisairaus. Aiemmin empaattisen, ystävällisen ihmisen käyttäytyminen muuttuu hyvin kielteiseksi. Toinen ikävä kokemus on myrkyllinen ystävyys, jonka moni on kokenut.

• Anonyymi

Ihan niin ,muistisairaus tekee todella ihmisen kylmäksi . Kuten myöskin m eräät mielenterveydelliset tila.
        Mutta omaiset toivon mukaan voisivat rajoittaa sellaisen ihmisen ilkeilyn joka nähdään sairaana.. koska normaalisti kehittynyt ihminen ei todella tunne tarvetta loukata toista ihmistä.
        Moni jolla om lääkehoito lopettavat sen silloin kun luulevat olevansa terveitä ja siitä yleensä seuraa aina ikävyyksiä.
        Joten vastuunsa kantava ihminen ei tunne tarvetta koskaan ilkeilyyn ja toisen ihmisen haukkumisiin. Hän välttää yleensä paikkoja missä ilmenee ainostaan pahansuopaisuutta.
        Siis ihan vaan sitä toivoo ettei ilveilijät pilaisi palstaa koska heillä on erilainen tapa ajatella asioista mitä muilla on. Sairaudelleen ei kukaan mitään voi , mutta jonkun on todella puututtava asiaan silloin kun ihminen itse ei ymmärrä että loukkaa toisia mistä ei ole pakko toisten palstalaisten kärsiä .

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin ,muistisairaus tekee todella ihmisen kylmäksi . Kuten myöskin m eräät mielenterveydelliset tila.
        Mutta omaiset toivon mukaan voisivat rajoittaa sellaisen ihmisen ilkeilyn joka nähdään sairaana.. koska normaalisti kehittynyt ihminen ei todella tunne tarvetta loukata toista ihmistä.
        Moni jolla om lääkehoito lopettavat sen silloin kun luulevat olevansa terveitä ja siitä yleensä seuraa aina ikävyyksiä.
        Joten vastuunsa kantava ihminen ei tunne tarvetta koskaan ilkeilyyn ja toisen ihmisen haukkumisiin. Hän välttää yleensä paikkoja missä ilmenee ainostaan pahansuopaisuutta.
        Siis ihan vaan sitä toivoo ettei ilveilijät pilaisi palstaa koska heillä on erilainen tapa ajatella asioista mitä muilla on. Sairaudelleen ei kukaan mitään voi , mutta jonkun on todella puututtava asiaan silloin kun ihminen itse ei ymmärrä että loukkaa toisia mistä ei ole pakko toisten palstalaisten kärsiä .

Muistisairaus ei todellakaan tee kaikkia kylmäksi, millä tietopohjalla väität noin. Ja ylipäätään kuka on niin taitava että kykenee palstakirjoittelun pohjakta tekemään kirjoittajista jonkun psykiatrisen diagnoosin puhumattakaan lääkehoidoista. Ettei vaan kirjoituksen takana olisi sittenkin noin kirjoittajalla kiusaaminen. Tarkoitus ajaa palstalta pois tietty/tiettyjä kirjoittajia. Leimaamalla psykiatrisilla diagnooseilla joita tosiasiassa ei ole olemassa. Tuo se vasta julmaa onkin.

• Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

Muistisairaus ei todellakaan tee kaikkia kylmäksi, millä tietopohjalla väität noin. Ja ylipäätään kuka on niin taitava että kykenee palstakirjoittelun pohjakta tekemään kirjoittajista jonkun psykiatrisen diagnoosin puhumattakaan lääkehoidoista. Ettei vaan kirjoituksen takana olisi sittenkin noin kirjoittajalla kiusaaminen. Tarkoitus ajaa palstalta pois tietty/tiettyjä kirjoittajia. Leimaamalla psykiatrisilla diagnooseilla joita tosiasiassa ei ole olemassa. Tuo se vasta julmaa onkin.

Minulla on vain yksi kokemus nuistisairaasta, siitä on nyt 20 v. Ennen iloinen, energinen ihminen muuttui aivan toiseksi jota ihmettelin. Ilo oli kadonnut hänestä. Hän näki vain kielteisiä asioita läheisissään eikä enää puheissa ollut myönteisä kommentteja. Siitä kommenttini. Hän on edesmennyt. Totta, toisista tulee lempeitä. Mutta, tämä oli vain esimerkkinä siitä, mikä saattaa muuttaa ihmisen käytöstä. Sitten on heitä, jotka ovat ns. "myrkyllisiä ystäviä" heitäkin on, miksi ja mikä aiheuttaa, sitä ei taida kukaan tietää, ehkä elämä on kolhinut.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on vain yksi kokemus nuistisairaasta, siitä on nyt 20 v. Ennen iloinen, energinen ihminen muuttui aivan toiseksi jota ihmettelin. Ilo oli kadonnut hänestä. Hän näki vain kielteisiä asioita läheisissään eikä enää puheissa ollut myönteisä kommentteja. Siitä kommenttini. Hän on edesmennyt. Totta, toisista tulee lempeitä. Mutta, tämä oli vain esimerkkinä siitä, mikä saattaa muuttaa ihmisen käytöstä. Sitten on heitä, jotka ovat ns. "myrkyllisiä ystäviä" heitäkin on, miksi ja mikä aiheuttaa, sitä ei taida kukaan tietää, ehkä elämä on kolhinut.

Otin kantaa tuohon yleistykseesi muistisairaista.

Toisaalta kunkin kannattanee miettiä minkälainen itse on ystävänä tai palstakirjoittajana myös. Voi olla että ystäväsi näkevät sinut esimerkiksi tai minut eri tavoin kuin me itse näemme.

Vaikka kaksi ihmistä eläisi samankaltaisen elämän heistä ei tule samanlaisia. Ihmistä muokkaavat tekijät ovat monimutkaisia.

• Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

Toisaalta kunkin kannattanee miettiä minkälainen itse on ystävänä tai palstakirjoittajana myös. Voi olla että ystäväsi näkevät sinut esimerkiksi tai minut eri tavoin kuin me itse näemme.

Vaikka kaksi ihmistä eläisi samankaltaisen elämän heistä ei tule samanlaisia. Ihmistä muokkaavat tekijät ovat monimutkaisia.

Ok. Luin uudelleen. Jos nenätysten juteltaisiin, niin ei syntyisi niin helposti virheellisiä käsityksiä. Aihe on ajatuksia herättävä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Luin uudelleen. Jos nenätysten juteltaisiin, niin ei syntyisi niin helposti virheellisiä käsityksiä. Aihe on ajatuksia herättävä.

Kyllä. Jos nenätysten juteltaisiin voisi monta väärikäsiyystä jäädä syntymättä ja samassa hetkessä voisi tarkentaa ymmärsikö oikein. Mukaanlukien ilmeet eleet ja muu oheisviestintä.

• Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

Yleensä monella muistisairaalla on se vaihe että ovat ärtyneitä kaikkeen , ja sanovat se häikäilemättä . Sitten menee sekin kausi ohitse ajallaan . Mutta ei todellakaan kaikki riippuu siitäkin missä osassa aivoja ja mikä muistisairaus on kyseessä . Alshzeimer on se tavallisin ja kun on tehnyt töitä alalla niin on huomannut juuri tämän ärtyvyyden ja että ihminen joka aina on aina ollut hillitty ja tasapainoinen saattaa päästellä yhtä äkkiä suustaan asioita mitä ei ole koskaan sanonut. Eikä olisi edes ajatellut sanovansa
        Sitten on toisenlaisia muisti sairauksia esim ihmiset joilla on parkinsoni saavat yleensä usein muistin kanssa vaikeuksia ja joo sekaannu tiloja. Joten todella riippuu ihan minkä laatuinen muisti sairaus on, anoppiin vaan oli loppuun asti sama persoona vaikka ei enää tuntenut edes omia lapsiaan , mutta jos näytti jonkun kuvaa niin tiesi omalla tavallaan sanoen että tuo in se joka lopetti tupakan polton , siis tiesi mitä ihminen oli tehnyt vaan ei tiennyt kuka hän on .joten erilaisuuksia on on todella geriatrisissa sairauksissa . Ja usealla on niitä kiukun purkauksia ja jos heillä ei ole kotona kelle kiukutella niin etsivät kohteen joko naapurista tai netistä . Ei se ole mitenkään ihmeellinen asia joka pitäisi kieltää ja edes kyseen alaistaa . Muistan erään tyttären joka tuli katsomaan sairasta äitiään ja äitinsä huudahti iloisena että katsokaa minun äitini on tullut minua tervehtimään , tyttären tuskainen katse paljasti miten häneen otti kun äitinsä ei enää häntä tuntenut . Tästä tyttärestä tuli kuntaan uusi työläinen meidän kuntaamme äitinsä kuoleman jälkeen joka ajoi muistisairaiden etuja .

• Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

Siis sinäkin alat kuvitella kirjoituksen syitä , ihmettelen kovasti.
        Kaiken takana on ainoastaan se ettei ketään kiusattaisi netissä eikä kukaan terve ihminen laittele mitään kirjoituksia joiden takana muka olisi jokin muu tarkoitus kun juuri se mistä kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan totta kärsivät alussa itsekkin sairaudestaan kun muisti pätkii. Äoaras ystäväni sanoi minulle jo pari vuotta ennen säkin sairasus näkyi että hän in varma siitä että hänellä on Alzheimer , en oikein silloin sitä uskonut vaan hän oli oikeassa ja lohduton koska tiesi mitä tuleman pitää

• Anonyymi kirjoitti:

Yleensä monella muistisairaalla on se vaihe että ovat ärtyneitä kaikkeen , ja sanovat se häikäilemättä . Sitten menee sekin kausi ohitse ajallaan . Mutta ei todellakaan kaikki riippuu siitäkin missä osassa aivoja ja mikä muistisairaus on kyseessä . Alshzeimer on se tavallisin ja kun on tehnyt töitä alalla niin on huomannut juuri tämän ärtyvyyden ja että ihminen joka aina on aina ollut hillitty ja tasapainoinen saattaa päästellä yhtä äkkiä suustaan asioita mitä ei ole koskaan sanonut. Eikä olisi edes ajatellut sanovansa
        Sitten on toisenlaisia muisti sairauksia esim ihmiset joilla on parkinsoni saavat yleensä usein muistin kanssa vaikeuksia ja joo sekaannu tiloja. Joten todella riippuu ihan minkä laatuinen muisti sairaus on, anoppiin vaan oli loppuun asti sama persoona vaikka ei enää tuntenut edes omia lapsiaan , mutta jos näytti jonkun kuvaa niin tiesi omalla tavallaan sanoen että tuo in se joka lopetti tupakan polton , siis tiesi mitä ihminen oli tehnyt vaan ei tiennyt kuka hän on .joten erilaisuuksia on on todella geriatrisissa sairauksissa . Ja usealla on niitä kiukun purkauksia ja jos heillä ei ole kotona kelle kiukutella niin etsivät kohteen joko naapurista tai netistä . Ei se ole mitenkään ihmeellinen asia joka pitäisi kieltää ja edes kyseen alaistaa . Muistan erään tyttären joka tuli katsomaan sairasta äitiään ja äitinsä huudahti iloisena että katsokaa minun äitini on tullut minua tervehtimään , tyttären tuskainen katse paljasti miten häneen otti kun äitinsä ei enää häntä tuntenut . Tästä tyttärestä tuli kuntaan uusi työläinen meidän kuntaamme äitinsä kuoleman jälkeen joka ajoi muistisairaiden etuja .

Erilaiset muistisairaudet myös sekamuodot näkyvät ihmisissä eri tavoin, en ymmärrä yleistyksiä. Lisäksi kun ihmiselle tehdään muistisairaus dg omaiset kuuluisi ottaa mukaan kun sairaudesta kerrotaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis sinäkin alat kuvitella kirjoituksen syitä , ihmettelen kovasti.
        Kaiken takana on ainoastaan se ettei ketään kiusattaisi netissä eikä kukaan terve ihminen laittele mitään kirjoituksia joiden takana muka olisi jokin muu tarkoitus kun juuri se mistä kirjoittaa.

Jos olet tietoinen nykyään paljon esillä olevasta vihakirjoittelusta somessa ymmärrät myös sen että sitä ei hurskailla toivotukdilla saada kuriin. Vaatisi konkreettisempia keinoja.

"eikä kukaan terve ihminen laittele mitään kirjoituksia joiden takana muka olisi jokin muu tarkoitus kun juuri se mistä kirjoittaa."
        Uskotko todella että ei laittele?

• Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

Ystävä
        minä ainakin olen uskollinen yatävänä ja kunnioitan hyvää ystävyyttä .
        Enkä aloita riitta milloinkaan . Ainoastaan ihmettelen ihmisiä joiden on pakko laukoa ilkeyksiä, .
        Siis ollaan erilaisia jokainen eri kasvuolosuhteista, eri ammateissa työskennellyt ja erilaisilla kyvyillä varustettuja .
        Sitten jos kertoo jotain ihan vaan vaikka kokemuksistaan töistä ja tietää aika paljon omalta alaltaan niin usein vääristellään että se olisi ilkeyttä että muka meinaa jotakin . Olen tottunut vaan sanomaan ihan kuten meinaan.
        Joten ihmiset ymmärtävät asioita oman katsomuksensa perusteella , eikä sitä mitä joku toimen. kertoo. .

• Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

Erilaiset muistisairaudet myös sekamuodot näkyvät ihmisissä eri tavoin, en ymmärrä yleistyksiä. Lisäksi kun ihmiselle tehdään muistisairaus dg omaiset kuuluisi ottaa mukaan kun sairaudesta kerrotaan.

Yleensä omaiset ovatkin mukana. Ainakin meidän sairaalassa muisti testeissä,. Omainen tuntee äitinsä tai isänsä,ja tietää jos muistitesteissä,,ilmeneejoku kysymys joka ei sovi juuri hänen vanhuksilleen. Esim saa kysymyksen mikä viikko on menossa , niin voi sanoa testaamalla ettei hänen äitinsä edes koskaan ole pitänyt lakua viikkojen numeroista. . Joten kaikki standardi kysymykset eivät aina ole ihan kohdallaan eri ihmisten kanssa.
        Ei ole helppoa tulla vanhaksi

• Anonyymi
        Siili4 kirjoitti:

Jos olet tietoinen nykyään paljon esillä olevasta vihakirjoittelusta somessa ymmärrät myös sen että sitä ei hurskailla toivotukdilla saada kuriin. Vaatisi konkreettisempia keinoja.

"eikä kukaan terve ihminen laittele mitään kirjoituksia joiden takana muka olisi jokin muu tarkoitus kun juuri se mistä kirjoittaa."
        Uskotko todella että ei laittele?

Yritän ainakin uskoa sillä sotii minun näkemystäni vastaan että terve ihminen manipuloisi.
        Mutta halu uskoa ihmisten vilpittömyyteen , on aina ollut kotona jo kasvatuksessa mukana
        Ystäväni ovat samanlaisia. Siksimkai ystävyys on kestänyt vuosikymmeniä,

• Anonyymi kirjoitti:

Yritän ainakin uskoa sillä sotii minun näkemystäni vastaan että terve ihminen manipuloisi.
        Mutta halu uskoa ihmisten vilpittömyyteen , on aina ollut kotona jo kasvatuksessa mukana
        Ystäväni ovat samanlaisia. Siksimkai ystävyys on kestänyt vuosikymmeniä,

Kyllä. Mielellään uskoisi ihmisten hyvyyteen mutta ikävä kyllä meitänihmidiänon moneen junaan javusea jää asemallekin. Liian naivinihmidten suhteen ei saa olla.

• Anonyymi

Kaikkien mielestä inhimillisyys, toisten huomioon ottaminen ja epäitsekkyys eivät ole hyviä asioita ihan joka tilanteessa, vaikka yleisellä tasolla sitä ovatkin. Esim. valtion tehtävä on huolehtia oman maan ja kansan hyvinvoinnista ja turvallisuudesta. Siinä kotaa pitää olla tarkkana ja kansan turvallisuus sekä hyvinvointi, tulee mennä kaiken muun edelle.

• Anonyymi

Liiallinen hyväuskoisuus ja naiivismi ei ole hyvä asia.

• Anonyymi

Tellukka "Jotkuthan loukkaantuvat jo siitä, kun toinen on eri mieltä hänen kanssaan tai oikaisee hänen tietojaan. Vähänkin vaikeaa tietää kuinka helposti kukakin loukkaantuu"

Totta. Erittäin yleistä. Työväenluokan syndrooma.

Tässä auttaa teoria siitä, että oppilas = loukkaantumaton voittaa opettajan lopuksi eli taas jos loukkaantuu opetuksesta, avelee päätään kuin palstalla, ei opi ja menettää pelin: pysyy tyhmänä, kun mukatietää kuuntelematta. Ikänsä tyhmänä pahimmillaan

Sen sijaan oppilaaksi heittäytyminen kasvattaa ohi opettajan tason. Mutta

Olen sijoittajana alalla, jossa on psykopatia yliedustettuna ja siksi opiskelen tätä, siis valkokaulus-osastoa, niitä, jotka eivät tee julkista väkivaltaa eivätkä harjoita tavoitteetonta riskinottoa. Näiden tunnistaminen on tärkeää, ettei ota sellaisia gurukseen

• Anonyymi

Tuollaiset itsensä ylentäjät ja toisista psykiatrisia diagnooseja tekevät ovat kaikkein vaarallisimpia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset itsensä ylentäjät ja toisista psykiatrisia diagnooseja tekevät ovat kaikkein vaarallisimpia.

Tunnen teikäläisen työväenluokkaisen joka tietää mukaiken eikä kuuntele mitään eikä opi mitään

Olet juuri tarkoiitamani esimerkki lauseellasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen teikäläisen työväenluokkaisen joka tietää mukaiken eikä kuuntele mitään eikä opi mitään

Olet juuri tarkoiitamani esimerkki lauseellasi

Sinäkin olet juuri tarkoittamani itsensä ylentäjä. Juuri varmistit kommentillasi näkemykseni.

• Anonyymi

Rasistipersuilla ei ainakaan ole tunneälyä. Ei muuta tunnetta kuin
      ihmisviha ja älyä ei ollenkaan. Jos on älykäs ei ole rasisti.

• Anonyymi

Yletön ja perusteeton rasismi-kortin heiluttelu on lapsellista.

• Anonyymi

Narsistit ovat kaikkein pahimpia, heillä ei riitä rakkautta tai empatiaa kuin omaa suurta egoaan kohtaan. Kokemusta on!

• Anonyymi

Älykäs ei ole välttämättä viisas.
      Älykäs henkilö voi olla pirullinen rasisti.

• Anonyymi

Ei henkilö, joka valjastaa "älynsä" rasismille ole älykäs. Kiero ja sairas pikemminkin.

• Anonyymi

Pahimmat rikolliset ovat erittäin älykkäitä.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Eivät ole, tuo on väärä tulkinta, koska pahimmat ovat tunnevammaisia älyllisesti kutistuneita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Woi olla, mutta ehkä he ovat rikollisia siksi, että tunnepuoli uupuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Woi olla, mutta ehkä he ovat rikollisia siksi, että tunnepuoli uupuu.

Valjastavat älynsä rikolliseen kylmään toimintaan

• Jokainen saa olla oma itsensä, arvostelemalla toista palstalaista olisi ensin syytä miettiä omaa erinomaisuuttaan.

• Anonyymi

Olenvilttumainen häirikköja aatumielinen jos sille pälle enään satun minua saa hakua
        Pe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenvilttumainen häirikköja aatumielinen jos sille pälle enään satun minua saa hakua
        Pe

No niin näytät olevan. Lisäksi pyrit vielä esiintymään toisena kirjoittajana huonoin menestyksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pe

pe lyhenne persusta, saa esittää mielipuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin näytät olevan. Lisäksi pyrit vielä esiintymään toisena kirjoittajana huonoin menestyksin

Älä kuule tule mikkelin pelehärikköä pulustamaan ihmisten ilmoille vuosien jälkeen

• Anonyymi kirjoitti:

Älä kuule tule mikkelin pelehärikköä pulustamaan ihmisten ilmoille vuosien jälkeen

Herkkä hipiäisyys jollai vaikeus tulla toimeen itsensä kanssa, minulla ei sen puoleen ole ongelmia että pitäisi hakea itsetuntoa toisen palstalaisen kautta, hyökkäyksenä toisen identiteetin päälle. Riidan haastaminen on moukkamaista varsin puskasta huutamalla, kuulija ihmettelee moista pelkuruutta piilosta käsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pulustahan sinä itsesi kaltaistesi joukkoon.

• Anonyymi

Niin miksi ? Täällä ei sovi edes sanoa syitä siihen koska se tekee sen että minne kalikka kalahtaa niin se älähtää.
      Joten jos vaikka lukisit tietokirjallisuus siitä niin syyt löytyvät ,
      Totta on myös kuten kirjoitit kateus joka aiheuttaa jos jonkinlaisia ilmiöitä .
      Joten empatian puutteesta kärsii moni , meillä oli aikoinaan hoitokoulussa yksi oppilas jolla ei ollut vähäistäkin empatian tunnetta , täytyykö sanoa edes ettei hänestä koskaan tullut lääkäriä eikä sairaanhoitajaa luonnevikansa vuoksi ,
      Joten kaikkiin ammatteihin ei pääse jos ei omaa hitustakaan empatiaa.

• Anonyymi

Eihän sinustakaan tullut muuta kuin muistisairaitten vanhusten pyllyn pesijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sinustakaan tullut muuta kuin muistisairaitten vanhusten pyllyn pesijä.

Meidän sairaalassa pyllyt pesee sairaala apulaiset jos nyt niin on että niitä pitäisi pestä,
        Joten älä alenna poltilaita , heissä on jokaisessa ihminen joka on kerran ollut terve , ja joka ei voi sairaudelleen mitään . Kuten ei kukaan muukaan joka sairastaa jotain sairautta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän sairaalassa pyllyt pesee sairaala apulaiset jos nyt niin on että niitä pitäisi pestä,
        Joten älä alenna poltilaita , heissä on jokaisessa ihminen joka on kerran ollut terve , ja joka ei voi sairaudelleen mitään . Kuten ei kukaan muukaan joka sairastaa jotain sairautta .

Ei sinusta sitten ollut edes siihenkään. Nythän lienetkin jo eläkkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinusta sitten ollut edes siihenkään. Nythän lienetkin jo eläkkeellä.

Mene peilin eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meistä jokaisesta tulee enemmän tai vähemmän avun tarpeessa olevia
        ikääntyessämme. Arvostan kaikkia ihmisiä, jolta apua saa.

• Anonyymi

Päihteissä oleva voi loukata pahastikkin, vetoaa siihen et oli kännissä ja siksi menee ohi korvieni jos sattuu tälläistä. Usein vaikka kaupassa joku niin pahalla päällä, onkohan krapula silloin tulee vihaiseksi.

• Anonyymi

Väkivaltarikokset tehdään enimmäkseen humalassa, se on totuus.

• Anonyymi

Hyvä aloitus.
      Siksi jätänkin ketjun, kun alkaa tulla vittuilua. Tosin omiin kommentteihini ei ole kiusailua ilmennyt, mutta uusvajakkien häiritsevä kommentointi karkoittaa normi-ihmiset.

• Anonyymi

Onhan se hyvä kun omat kommentit näyttää hyvältä omiin silmiin,ei tule riitaa kun itsensä kanssa vain väittelee.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      16
      2148
    2. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      84
      2078
    3. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1377
    4. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      10
      1206
    5. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      146
      1178
    6. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1153
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      249
      886
    8. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      173
      864
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      834
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      59