Hävettää niin, miten tämän häpeän kanssa voi edes elää, se on niin syvällä ja voimakasta.
Kissanikin häpeää minua ja naapurin koirakin murisee minulle 🥺
Hävettä olla SUOMUSSALMELAINEN
34
693
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki liikenne lupa niin kyllä se siitä !
- Anonyymi
Jos häpeän määrä kasvaa ylivoimaiseksi,niin suositus on omatoiminen eutanointi. Tiedät,mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi
Ota malli lumperi ja hauku eteläsuomen ihmisiä se auttoo tyhmimpien häpeäjien ahistukseen vähän aikaa
- Anonyymi
Onhan suomussalmi tosi nolo ja häpeällinen kunta. Täysin epäonnistunut lähes kaikessa ja asukkaatkin ovat keskivertoa tyhmempiä. Jotain pitäisi tehdä mutta mistä aloittaa.
- Anonyymi
Aloitetaan Hakkaraisen ehdottama pakkosiirto Ahvenanmaalle reservaattiin. Muutama alkuasukas häkkiin ja kova pääsymaksu. Näin se saadaan tämäkin pitäjä kuuluisaksi muustakin kuin Ryysyrannasta ja marjajutuista.
- Anonyymi
Tuo on niin totta!!
- Anonyymi
Mene takasin sinne mistä oot tullukki!
Sielä on kyllä vielä phempaa…Häivy!- Anonyymi
…pahempaa
- Anonyymi
Aika hankalaa oisi mennä samaan paikkaan koska äitimuori on jo kuollut.
- Anonyymi
Voit mennä Pohjois-Koreaan.
- Anonyymi
Ei sinne niin vain mwnnä, viisumin saanti lähes mahotonta.
- Anonyymi
Tarkoitat kait pohjois Karjalaan? Sama asia kun yläkainuu.
- Anonyymi
Siirry itärajan taakse niin kyllä häpeä haihtuu,tulee muutakin mietittävää ,etelän vetelä joka et ole käynytkään suomussalmella.
- Anonyymi
Häpeä haihtuu kuten juntuslaisilta jotka singahtelivat kuin pingisppallo Venäjän ja Suomen väliä tyhmyyksissään, niinkö ?
- Anonyymi
Siirry sinä äitisi hameen alle poju.
- Anonyymi
Kuka sinne tulis kysyn vaan....
- Anonyymi
Kyllä kannattaa itseään hävetä, jos ei ole muuta hävettävää.
- Anonyymi
Ei kai tuota sinun aloitusta kukaan tosissaan ota. Vai miten - ottiko joku tosissaan. Enempi vitsiltä vaikuttaa.
- Anonyymi
Kyllä pittää ihimisen olla pöljä jos vitsinä pittää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pittää ihimisen olla pöljä jos vitsinä pittää !
Se se vasta pöljä on, joka kaikki jutut todesta ottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se se vasta pöljä on, joka kaikki jutut todesta ottaa!
Kyse ei ole kaikista jutuista vaan yhdestä joka on kyllä totta.
- Anonyymi
No ei.
- Anonyymi
Mahtavia kommentteja ja kyllä niin hävettää. Se on minun vikani kun synnyin. Antakaa andeeksi notta oon olemassa, kyllä hävettää
- Anonyymi
Sisäänpäin kääntyneet tollukt nämä on ! Ynseyttä ei voi olla huomaamatta! Häpet syystäki
- Anonyymi
No jopas nyt on asiat huonolla tolalla kun oma kissakin on tuollainen. 🌞💝💐🙂
- Anonyymi
Lähes kaikki lapset täällä ovat nepsyjä ja aikuiset jonkin kirjolla.
- Anonyymi
Muuta muualle!
- Anonyymi
Aivan kirjoitit asiaa,,
Sen takia lähdin jo 50 vuotta sitten pois, ja en ole paljon siellä käynyt,
viimmeksi yli 20 vuotta, ja miksi kävisin . - Anonyymi
Niin eihän se synti ole olla suomussalmelainen, mutta suuri häpeä kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Minä valehelen vieraille jotta oon Kuusamosta.
- AnonyymiUUSI
Onneksi en ole alkuperäinen.
- AnonyymiUUSI
Eipä kannatta ittiään ruoskia muutaman mätämunan takia. Taipaikkakunnan saaman kyseiseenalaisen maineen takia. Ennemmin kannattais olla ylpeä ku asuupi siellä. Vaikka en oo siellä vuosiin asunnu nii kyllähän se oikeesti mieltä ylentää ku saa kuulla kehuja heiltä joka ovat Suomussalmella vieraillu. Teillä on esim Siellä upea kylpylä ja paikkakunta sijaitsee vielä upeissa maisemissa vuodenaikaa kysymättä. Ja hieno historia. Ja moneltako paikkakunnalta on lähtöisin yhtä merkittäviä kirjailijoita kuten Esim Ilmari Kianto ja monellako paikkakunnalla on merkittävä sota-historia ku esimerkiksi Suomussalmella? Toki sitähän ei voi kieltää että Suomussalmella vaikuttaa myös negatiiviset asiat ja voimat esim työpaikat vähenee koska aika monet isot firmat ovat joko lopettaneet kannattomuuen takia tai jonkun muun asian vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Sitä oli taas 2 paikallista lähtenyt autoilemaan samaan aikaan, no sen arvasi mitä siitä seuraa, kolari !
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041