Ubuntu on tajuton helmi

Anonyymi-ap

Asentelin tuossa koneeseen Ubuntu 24.04 LTS ja kylläpä kone on nopea ja kaikki toimii!

Aikaisemmin oli windows 10 ja piti käyttää ethernet-kaapelin kautta kun wifi katko ja tahmasi. Kone oli myös tosi hidas.

40

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ubuntu toimii! Se on loistava!

      • Anonyymi

        Nyt puhut vähän mutta asiaa!


    • Anonyymi

      Aivopierut ne vaan jatkuu. Sulla on ollut huonot langattomat käytössä. Mikäli kaikki toimii/on kunnossa, niin käyttöjärjestelmällä on aika vähän merkitystä.

      • Anonyymi

        Ottaako sailmaalla taas pumpusta?


      • Anonyymi

        Vanhojen tietokoneiden ylläpito ei kannata
        Edeltäjän Windows 7:n tapauksessa tietoturvapäivitykset maksoivat kuitenkin sata dollaria vuodessa kahden viimeisen vuoden ajan eli lähes sata euroa vuodessa.

        Tämä tarkoittaa sitä, että yrityksille on todennäköisesti kannattavampaa vaihtaa tietokoneet heti uusiin Windows 11 -malleihin kuin käyttää rahaa vanhenevien tietokoneiden päivittämiseen, sillä ne olisi muutaman vuoden päästä joka tapauksessa vaihdettava.

        Kun Windows 10:een ei enää saada korjauksia kohtalokkaisiin tietoturva-aukkoihin, järjestelmän käytön jatkaminen on liian vaarallista. Jos tietokone ei täytä Windows 11:n vaatimuksia, sitä ei voi myöskään päivittää turvalliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhojen tietokoneiden ylläpito ei kannata
        Edeltäjän Windows 7:n tapauksessa tietoturvapäivitykset maksoivat kuitenkin sata dollaria vuodessa kahden viimeisen vuoden ajan eli lähes sata euroa vuodessa.

        Tämä tarkoittaa sitä, että yrityksille on todennäköisesti kannattavampaa vaihtaa tietokoneet heti uusiin Windows 11 -malleihin kuin käyttää rahaa vanhenevien tietokoneiden päivittämiseen, sillä ne olisi muutaman vuoden päästä joka tapauksessa vaihdettava.

        Kun Windows 10:een ei enää saada korjauksia kohtalokkaisiin tietoturva-aukkoihin, järjestelmän käytön jatkaminen on liian vaarallista. Jos tietokone ei täytä Windows 11:n vaatimuksia, sitä ei voi myöskään päivittää turvalliseksi.

        Koneet jotka ei toimi Windows 11:sta, voidaan päivittää linuxkoneiksi, joka on muutenkin suositeltavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneet jotka ei toimi Windows 11:sta, voidaan päivittää linuxkoneiksi, joka on muutenkin suositeltavaa!

        Myös W10 koneet toimii Linuxeilla.


      • Anonyymi

        Windows oikeesti potee wlan ongelmista! Se on ihan tosiasia!
        Käyttöjärjestelmällä on paljon merkitystä! Windows pahin vakoilija mm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös W10 koneet toimii Linuxeilla.

        Niin toimii.


    • Anonyymi

      No, ubuntu on mitä on , entä sitten.

      • Anonyymi

        UBUNTU ON PARASTA!


    • Anonyymi

      UBUNTU on loistava!

    • Anonyymi

      Vaihdoin Ubuntuun!

      • Anonyymi

        Laitoinkin uusimman Debianin:)


    • Anonyymi

      Dell koneita saa myös valmiiksi Ubuntulla!

    • Anonyymi

      Ubuntun käyttö ja levitys pitäisi laissa kieltää.

      • Anonyymi

        Ja paskat! Sen sun winkuras levitys ja käyttö pitäisi kieltää lailla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paskat! Sen sun winkuras levitys ja käyttö pitäisi kieltää lailla!

        Menikö hermo? Windowshan on kamala vakoilia joka pitäisi kieltää lailla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö hermo? Windowshan on kamala vakoilia joka pitäisi kieltää lailla!

        No niinhän mä juuri sanoin! Winkura=Windows, jos et viestiäni tajunnut!


    • Anonyymi

      Ubuntu, Mint, Suse, Deepin ,,, Paljon hyvä Linuxjakeluita!

      • Anonyymi

        Mulla on Linux Mint useimmissa koneissani, paitsi aivan vanhoissa tehottomissa retrokoneissa ei ole mut ne onkin vaan retroilua varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on Linux Mint useimmissa koneissani, paitsi aivan vanhoissa tehottomissa retrokoneissa ei ole mut ne onkin vaan retroilua varten.

        Miten vanhaa retroilua tarkoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vanhaa retroilua tarkoitat.

        Niin vanhaa ettei retrokoneissa pyöri mikään Windows XP:tä uudempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vanhaa retroilua tarkoitat.

        Mihin tartteet montaa konetta, senkö takia että yksi edes toimisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tartteet montaa konetta, senkö takia että yksi edes toimisi.

        Ei vaan siksi että se on mun tärkein harrastukseni ja mielenkiintoni!


    • Anonyymi

      Parhautta on Ubuntu ja se on paras.

    • Anonyymi

      Kyllä! Ubuntu on tajuton helmi!

    • Anonyymi

      Ubuntun on niin toimiva ja nopea että ei voi olla kuin tyytyväinen sen valinnasta!

      • Anonyymi

        Eihän sinun älysi riitä sen käyttämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinun älysi riitä sen käyttämiseen.

        Ja sinun älysi ei riitä muuta kuin trollaamiseen ja toisten haukkumiseen. Mokomakin winkuratrolli.


    • Anonyymi

      Ei ole Ubuntun voittanutta!

      • Anonyymi

        Tuossa laskeskelin, että Ubuntusta on parikymmentä varianttia tällä hetkellä jakelussa. Ajan saatossa niitä on ollut reilusti toista sataa - olisiko tässä syy siihen, että paketointi ja päivitykset toimii Ubuntussa niin kätevästi? Sitä on harjoiteltu tarpeeksi - ei tule ongelmia.


    • Anonyymi00037

      Kohta julkaistaa uusi 26.04 Ubuntu. se tulee oleen loistava!

      • Anonyymi00038

        Plöräys siitä tulee.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Plöräys siitä tulee.

        Plöräys tulee sun peräpäästäs ja suustas!!


    • Anonyymi00040

      Ei siinä mikään toimi.

      • Anonyymi00041

        Toimiihan! Älä jauha siis paskaa!


    • Anonyymi00042

      Kohta tän kuun loppupuolella julkaistaa uusi hieno Ubuntu

    • Anonyymi00043

      Noin 20 päivää ja uusi Ubuntu on julki!

    • Anonyymi00044

      Ubuntu on LOISTAVA!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe