Naapuriapu

Anonyymi-ap

Olin 21v, olin saanut työpaikan ja vuokra-asunnon Helsingistä. Ennen sitä asun omakotitalissa vanhempien kanssa. Taloyhtiössä oli paljon talkoita ja olin aika kätevä käsistäni. tehtiin usein naapurin miehen kanssa kaikenlaisia rakennelmia kuten kiipeilytelineitä, istutuksia jne. Meistä tuli oikeastaan ystäviä ja kävin niillä välillä kahvilla. Mies oli vähän alle 60v ja sen vaimo vähän yli 50v vähän pyöreä, nätti ja herttainen. Minäkin löysin tyttöystävän ja alettiin käymään välillä kylässä naapurissa. Parikertaa käytiin niiden mökillä tekemässä joitkin korjaustöitä. Siellä saunottiin kerran kimpassa enkä ajatellut yhtään naapurinrouvaa mitenkään seksistisesti, panin kyllä merkille isot nännit.
Sitten yhtenä päivänä naapurin rouva tuli kertomaan miehensä saaneen aivoinfarktinminä koitin lohduttaa sitä. Lupasin viedä katsomaan miestä sairaalaan ja käyttää kaupassa ym. Tyttöystävä vähän naljaili siitä mutta en välittänyt. Pikkuhiljaa meillä alko meneen huonommin tyttöystävä joi aika paljon ja se häiritsi minua. Suunnilleen samaan aikaa kun naapurin mies pääsi kotiin meille tuli ero tyttöystävän kanssa. Auttelin naapuria aika paljon, mies menetti ajokortin. Sen vasen käsi ja jalka ei oikein toiminut ja puheestakin oli vaikea saada selvää. muutaman kuukauden kuluttua kun olin siellä kahvilla mies sano, että ne on jutellu sellaisesta mahdollisuudesta jos minä voisin rakastella sen vaimoa koska mies ei pysty ja vaimolla on tarpeita. Hämmästyin todella ja katsoin rouvaa ja hän punastui todella paljon. koitin ensin kieltäytyä. Mies sano, koska sinä olet nyt sinkku kai sinunkin tekee mieli seksiä? Mies sanoi ettei tarvitse nyt sanoa mitään, mieti asiaa ja jutellaan myöhemmin. Lähdin hämilläni kotiin.
Olin paripäivää miettinyt asiaa ja ajatus alkoi kiihottamaan. Ovikello soi, menin avaamaan ja naapurin mies pyysi minua niille. mentiin niille ja siellä odotti kahvit ja mies meni suoraan asiaan. Jos haluan niin voisin lähteä niiden mökille viikonlopuksi vaimon kanssa. Siellä olis kuulemma terassin korjaustakin.
Perjantaina töiden jälkeen lähdin rouvan kanssa mökille. Rouva oli aika hiljainen matkalla. Käytiin kaupassa ja kysyin tarvitaanko kortsuja? Naisen nimi on Inkeri, Inkeri punastu taas, sanoi ettei tarvita. Sitten ajettiin mökille.
Kun oltiin saatu tavarat jääkaappiin niin Inkeri alkoi suudella kiihkeästi. Mentiin makkariin ja riisuttiin nopeasti ja koiteltiin toistemme paikkoja ja sitten alkoi naiminen. Laukesin aika nopeasti mutta seisokki jatkui ja jatkoin naimista. Inkeri laukes hiljaa inisten mutta puristi voimakkaasti mun kylkiä. Tunsin "ylpeyttä" ja laukesin itselettä sain vanhemman naisen laukeamaan ja laukesin itsekin. Maattiin vierekkäin ja koittelin rintoja ja silittelin pillua. Inkeri ehdotti saunaan menoa ja lähdin lämmittämään saunaa. Sanassa mietin kuinka hyvälle Inkerin pillu oli tintunut. Parin pesällisen jälkeen ja useamman vesiämpärin jälkeen menin hakemaan Inkerin saunaan. Saunassa katselin alastonta Inkeriä. Aika pienet mutta ryhdikkäät rinnat, isot nänni, kapea lantio ja aika iso perse. Mulla seiso ihan kunnolla ja puristelin Inkerin rintoja ja koitin sen pillua joja oli liukas ja kun siitä sanoin sanoi sen olevan omia nesteitäni. Kehuin sen rintoja ja upeita nännejä ja se otti mun seisovan kalun käteensä ja kehu sitä. Mentiin lauteille ja heitettiin muutaman kerran löylyäkin. Sitten Inkeri pesi mun kullin ja otti sen arasti suuhunsa sanoin laukeavani kohta ja Inkeri runkkasi minut loppuun. Minä aloin pesemään Inkerin pillua mutta Inkeri teki sen sitten itse. Aloin nuolemaan sen pillua, karvat häiritsi kun en ollu tottunu sellaiseen pilluun. Me ntiin mökkiin ja siellä jatkettiin ensin toisiemme tutkistelua ja sitten Inkeri istui minun syliin ja ohjasi kaluni sisään. Pienellä lantion liikkeellä Inkeri tyydytti kummankin. Vielä kun mentiin nukkumaan tyydytettiin toisemme kädellä. Aamulla kun heräsin hieroin Inkerille orkun. Aamupalan jälkeen katselin portaita mutta en löytänyt mitään korjattavaa. Lämmitin taas saunan ja sen jälkeen mentiin sänkyyn nauttimaan toisistamme ja lopuksi naitiin taas rauhallisesti ja pitkään. Kun hetken kuluttua koittelin taas Inkerin pillua, se otti kädestäni kiinni ja sano annetaan sen nyt levätä. Noustiin ylös ja lähdettiin ulos kävelylle. siellä kerroin sille , että haluaisin sen pillun karvattomana. Inkeri lupasi harkita asiaa. käytiin vielä kerran saunassa ja illalla Inkeri otti vielä minulta suihin loppuun asti. Aamulla noustiin ylös ja kamat kasaan ja lähdettiin kotiin. Sovittiin että Inkeri voi tulla käymään kun tarvitsee taas munaa. Muutaman käynnin jälkeen aloin miettiä Inkerin kiimaa ja kuinka voisin nauttia siitä enemmän ja aioin käyttää härskimmin häntä hyväkseni.

0

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
        Kotimaiset julkkisjuorut
        113
        7400
      2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
        Ikävä
        49
        5541
      3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
        Sinkut
        60
        3070
      4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
        Tunteet
        7
        2573
      5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
        Kuhmo
        10
        1588
      6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
        Maailman menoa
        200
        1427
      7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
        Ikävä
        93
        1119
      8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
        NATO
        325
        1067
      9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
        Maailman menoa
        244
        1037
      10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
        Ikävä
        30
        926
      Aihe