Vaimoni oli ollut kaverinsa synttäreillä ja tavannut siellä mukavan, meitä nuoremman miehen. Hän laittoi viestiä, kysyi saisiko hän kutsua kaverin meille kotiin yökylään. Arvasin kyllä mitä hänellä oli mielessä ja pistin vastaukseksi peukun.
Noin tunnin päästä kuulin auton ajavan pihaan ja näin vaimoni nousevan taksista, siististi pukeutuneen miehen kanssa. Ovi kävi ja rouva vieraineen tuli peremmälle. Halasin vaimoani, kättelin Arin ja pyysin istumaan. Fiksun oloinen kaveri, vähän päälle kolmikymppinen ja melko raamikas. Olivat kuulemma jutelleet ja tanssineet synttäreillä mutta siellä oli ollut turhan täyttä joten päättivät koittaa miten ilta jatkuisi. Tarjosin vaimolle valkkaria, Arille ja itselleni viskit. Vaimoni otti ohjat. "Me ollaan aika vapaamielisiä, niinkuin oli jo puhe. Saanko mä antaa sulle suukin?" Hän kysyi. Hän tarttui Aria niskasta ja painoi huulensa tämön huulille. No ni, siitä on hyvä jatkaa, sanoin ja maistoin lasistani. "Haluan rakastella sun kanssa" vaimoni sanoi Arille. Hän painoi miehen käden rinnalleen ja suuteli tätä uudestaan. "Pasi tykkää katsella..." Ari vilkaisi kysyvästi minua ja minä nyökkäsin. Sitä varten hän sinut tänne toi, jos vaan itse haluat niin ole hyvä, sanoin.
Vaimoni kokeili helläst Arin haaroja, ja tunnusteli mitä housujen alla on. Ari ynähti, "No, jos se on okei, niin..." ja painoi suudelman vaimoni suulle. On se, sanoin ja kaadoin hänelle toisen paukun. Vaimoni avasi jo paitaansa, liivejä hänellä ei alla ollutkaan, joten hänen rintansa paljastuivat paidan alta. Hän alkoi napittaa Arin paitaa auki. Riisu vaan, sanoin Arille. Tämä kulautti viskinsä, riisui paitansa ja farkut. Vaimo tiputti hameen pois ja tarkkaili kun Ari riisui myös bokserinsa. Huomasin tyytyväisen ilmeen kultani kasvoilla lun hän katseli Arin isohkoa penistä. "Tule" hän sanoi, otti Aria kädestä ja vei tämän sohvalle. Hän lasli pikkarinsa, kävi sohvalle ja avasi jalkansa. Ari katseli rakkaani ajeltua jalkoväliä. "Nuole mua" pyysi vaimo. Ari kävi polvilleen ja alkoi nuolla vaimoni pimppiä. Rouva sulki silmänsä , avasi paitansa ja hyväili rintojaan. Silmät kiinni hän nautti kielestä alapäässään. "Oi kun tuntuu hyvältä" hän mutisi. Ari ojensi kätensä vaimoni rinnoille, nuoli ja leipoi tämän tissejä. "Tule", vaimoni veti Arin ylös, suuteli pitkään ja alkoi sovittaa tämän penistä sisäänsä. "Hetki, hetki, eikö me tarvita kumia?" kysyi Ari. "Ei, jos sulle käy" vaimo sanoi ja painoi Arin pään tisseilleen. Ari ei vastustellut ja niin sai kultani hänet sisäänsä. Katsoin kuinka kova elin työntyi vaimoni sisään, Ari veteli edes takaisin ja vaimoni nautti silmät kiinni tuosta nuoresta miehestä sisällään. "Ime mun tissiä", hän huohotti. "Oi, kun tuntuu hyvältä...." vaimoni nosteli alapäätään vasten miehen nivusia ja sai koko elimen sisäänsä. Hain itselleni uuden paukun, riisuin vaatteeni ja istuin isoon nojatuoliin katselemaan rakastelevaa paria.
Ari nousi vaimoni päältä, nosti tämän pydtyyn ja käänsi hänet vasten sohvaa kontilleen. "Upea pylly sulla" hän sanoi ja työnsi kalunsa vaimooni nyt takaapäin. Katselin kuinka lasteni äiti tarjosi pyllyään tuon miehen pantavaksi. Hänen rintansa hetkuivat työntöjen tahdissa ja hän voihki kun Ari työnsi kalunsa kerran toisensa jälkeen hänen sisälleen, pohjaan saakka. Runkkailin samalla kun katselin kun hän nai vaimoani. "Mennään tonne makkariin" sanoi vaimo, otti taas Aria kädestä ja he kävivät sängylle, hän selälleen ja Ari jalkojen väliin. Menin mukana, istuin sängyn reunalle ja pussasin vaimoani katselin kuinka Ari nussi kultaani, kiihtyvällä tahdilla. Vaimo huomasi Arin hengityksen kiihtyvän ja pyysi tätä laukeamaan sisälleen. "Oi kun tekee hyvää, tuntuu ihanalta, tule mun sisääni..." Ari painoi kasvonsa vaimoni rinnoille, ryski alapäätään vaimoni pimppiin ja alkoi ulisten laskea lastiaan häneen. Vaimo tarttui Arin pakaroihin ja painoin tämän itseään vasten. "Pysy mun sisällä, sä tunnut niin ihanalta" hän mutisi kun Ari lysähti hänen päälleen. Vaimo hieroi tissejään Arin kasvoihin, suuteli sitten häntä ja hyväili miehen pakaroita.
Lopulta Arin elin pehmeni lupsahti ulos vaimostani ja he jäivät makoilemaan vierekkäin sängylle, suudellen hellästi toisiaan. Vaimoni nosti toisen jalan pystyyn ja avasi haaransa. Katselin hetket Arin sperman tahraamaa pimppiä ja painoin sitten sille suuni ja nuolin kultani paikat puhtaiksi.
Toin kaikille lasilliset ja yhdessätuumin päätimme levätä hetken...
-Pasi-
Synttärijatkot
8
2598
Vastaukset
- Anonyymi
Jonkun aikaa lepäiltiin, vaimo ja Ari halailivat, pussailivat ja vaimoni alkoi pikku hiljaa kiehnätä kaverin kyljessä, hieroen milloin rintojaan, milloin alapäätään Ariin. Ja sehän toimii aina. Arin elin alkoi osoittaa selviä innostumisen merkkejä. Vaimoni katseli ilahtuneena kun Arin penis alkoi taas koveta. Hän siirtyi miehen jalkoväliin, hyväili tuota kaunista penistä sormin, suukotteli, nuoli ja lopuksi otti sen suuhunsa. Ari makasi selällään sängyllä ja katseli kalunsa kimpussa puuhaavaa vaimoani. Niin katselin minäkin ja siirryin kultani taakse, levitin pyllynposkia ja nuolaisin tuota ihanaa, punoittavaa häpyä. Kultani sitä tuskin huomasi, hän keskittyi vieraansa penikseen. "Ihana pippeli" hän kihersi. "Tuntuuko hyvältä?" "No arvaa.." Ari huohotti... Kiipeäs satulaan, sanoin rouvalle ja läpsäisin häntä pepulle. "Tykkäisitkö siitä?" hän kysyi. Tottakai, vastasin. Ja hän teki työtä käskettyä. Kävi Arin päälle hajareisin, antoi tälle tissin suuhun ja ohjasi kovana seisovan kalun syvälle sisäänsä. Rouva aloitti armottoman ratsastuksen, hieroi klittaansa toisella kädellä ja otti Arin rintakehästä tukea toisella. Ei mennyt kauaa, kohta alkoi kultani voihkia, täristä, ja huudon saattelemana hän laukesi Arin elin syvällä sisällään. Hän rojahti miehen päälle, penis edelleen pimpissään ja nesteet valahtivat Arin pusseille. "Jatka, kulta, mutta varovasti" hän sanoi Arille. Tämä jatkoi panemista, imi rintaa, suuteli ja työnteli kaluaan vaimoni valuvan märkään vakoon. Minä siirryin parin luo, kostutin sormeani vaimoni mehuissa ja hellästi työnsi pikkurillin vaimoni pyllyyn. Tunsin sormessani Arin kalun ohuen välilihan toisella puolella. Niin taisi tuntea Arikin, koska hän kirahti että häneltä tulee kohta....
Vaimoni nousi pois satulasta, kävi Arin viereen sängylle ja pyysi tätä tulemaan rinnoilleen. Ari kävi vaimoni päälle hajareisin, alkoi runkata kaluaan ja hetken päästä huohottaen laski satsin paksua valkoista spermaa kultani rinnoille. Vaimoni otti Arin pehmenevän kalun tissiensä väliin ja hieroi viime tipatkin rinnoilleen. Huokaillen he kävivät sängylle, suudellen toisiaan. "Olet sinä ihana nainen" Ari sanoi vaimolleni. "Upea ilta"
Nyt oli vaimonikin jo tyytyväinen, otimme lasit viiniä ja hän petasi Arille vuoteen vierashuoneeseen. Kävimme kimpassa saunassa, ja suihkunraikkaina kävimme levolle.
-Pasi-- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa
Mitäs buaahaa olet spede,
- Anonyymi
Ahhgg
- Anonyymi
Siinä oli nautittavaa toimintaa! Ei
- Anonyymi
Mikä siinä sinua vaivasi? Oliko liian rietasta menoa sinunlaiselle hissukalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä sinua vaivasi? Oliko liian rietasta menoa sinunlaiselle hissukalle?
Täyttä paskaa spedellä taas sekottaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926