Marraskuun puoltaväliä jo huidellaan. Aika menee niin nopeaan, että meinaa jo jälkeen jäädä. Pian on taas joulukuu ja saadaan katsella kauniita ulkovaloja ihmisten pihoilla ja ikkunoissa :)
Olettekos jo miettineet joulua niin paljon, että olette alkaneet joululahjaostoksien tekoon?
Minä olen jo muutaman ostanut, mutta aika alkutekijöissään vielä on.
Jk. Kumma, että nimmarin profiilikuvaa ei näy, ei ainakaan vielä.. :{
Loppuvuotta mennään
10
106
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ainakin on enemmän joulu fiilis, kun esimerkiksi viime vuonna.
Mietin kyllä mitä lahjoja ostan ja osan askartelen tai sitten ostan askartelu välineitä.
Odotan jo kovasti joulun pyhiä ja lautapelejä perheen kanssa.
Odotan myös lunta.No, sehän on mukavaa, kun joulufiilistä tulee :)
Harmittaa, ettei itselläni tule inspistä askarrella, kun olisi varmasti mukavaa ajanvietettä. Kyllä aikoinani tein monenlaistakin, mutta nykyään olen patalaiska telkun tuijottaja :[
Tuo lumi varmasti vähän valaisisi maisemia, kun on ollut niin pilvistä ja harmaata.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No, sehän on mukavaa, kun joulufiilistä tulee :)
Harmittaa, ettei itselläni tule inspistä askarrella, kun olisi varmasti mukavaa ajanvietettä. Kyllä aikoinani tein monenlaistakin, mutta nykyään olen patalaiska telkun tuijottaja :[
Tuo lumi varmasti vähän valaisisi maisemia, kun on ollut niin pilvistä ja harmaata.Ajattelin myös leipoa pipareita, mutta koska olen itsekin hieman laiska, niin käytän valmis taikinaa, mutta aion ostaa muotteja vähän joka kaupasta niin saa tehtyä erilaisia ja jouluna niitä voi myös antaa lahjojen mukana. Sellaisen söpö kiva lisä, vaikka kortin kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin myös leipoa pipareita, mutta koska olen itsekin hieman laiska, niin käytän valmis taikinaa, mutta aion ostaa muotteja vähän joka kaupasta niin saa tehtyä erilaisia ja jouluna niitä voi myös antaa lahjojen mukana. Sellaisen söpö kiva lisä, vaikka kortin kanssa.
Minäkin ostan aina valmiin taikinan, kun teen pipareita. Olen joskus tehnyt taikinan itse, mutta kun saa valmiina, niin kyllä lorvija sen hyödyn käyttää :))
Tuo lahjapipari oli hieno idea. Jos siitä tekis pikkasen isomman, ja laittaisi jonkun nätin tekstin siihen, semmosen lyhyen.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Minäkin ostan aina valmiin taikinan, kun teen pipareita. Olen joskus tehnyt taikinan itse, mutta kun saa valmiina, niin kyllä lorvija sen hyödyn käyttää :))
Tuo lahjapipari oli hieno idea. Jos siitä tekis pikkasen isomman, ja laittaisi jonkun nätin tekstin siihen, semmosen lyhyen.Olisi todella söpö sellainen isompi piparkakku ukko tai sydän
Anonyymi kirjoitti:
Olisi todella söpö sellainen isompi piparkakku ukko tai sydän
Sydän olisi tosi kaunis!
- Anonyymi
Onko Kokkolassa mitään joulun avaus tapahtumaa missään ? En ole koskaan kuullut, että olisi . Minimanin pihalla esimerkiksi voisi olla joulupukki lapsille ja jotain joulu aiheisia arpajaisia ja joku paikallinen leipomo voisi myydä tuoretta limppua .
Ja ai, että kun saisi kuumaa glögiä ja pipareita paikan päältä.En tiedä yhtään, että onko tuollaisia. Varmaankin lehdissä niistä ilmoittelevat, niinku Kokkolalehdessä.
Tuo glögi on jotenkin sellasta, mikä ei ole mulle koskaan maistunut, pipari kylläkin :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
En tiedä yhtään, että onko tuollaisia. Varmaankin lehdissä niistä ilmoittelevat, niinku Kokkolalehdessä.
Tuo glögi on jotenkin sellasta, mikä ei ole mulle koskaan maistunut, pipari kylläkin :)Glögi jakaa kyllä mielipiteitä ehkä voisi olla vaihtoehtoisesti myös kaakaota tai mustaherukka mehua.
Anonyymi kirjoitti:
Glögi jakaa kyllä mielipiteitä ehkä voisi olla vaihtoehtoisesti myös kaakaota tai mustaherukka mehua.
Minä hörpin joka päivä kaakaota, vaikka litkin kyllä kahviakin :)
Mustaherukkamehua tulee juotua vain pipinä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931