Voi hyvä tavaton tätä palstaa

Anonyymi-ap

Peelo sitä ja rinsa tätä. Miten myö komiat kaaleet on tultu tähän että ei enää muusta osata puhua???

17

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanopa muuta!

• Anonyymi

Kyllä nämä on kaajeitten kirjoituksia.

• Anonyymi

Facebookin kaaleet tänne jatkaa tämän palstan linjaa. Huudellaan toisten asioita nimettömänä, haukutaan toisia nimettömänä kuinkas muutenkaan ja levitellään juoruja. Nimettömänä tottakai, kun ei riitä rohkeus omalla nimellä ja naamalla julkaista.

• Anonyymi

Kiisselit aamuin illoin pitää lääkärin loitolla. Vielä kun pitäis petskotkin poissa nauraaa

• Anonyymi

Minua alkoivat lyömään pampulla kun vahingossa roiskaisin kiisseliä petskon päälle nauraaa

• Anonyymi

Nyky kaaleet ei tiijä mitä sanat tarkottaa. Liika monella on vaan narkin veto mielesä. Sitte kun joutuu lusimaan niin sieltä tulee nämä rinsat ja peelot.

• Anonyymi

Minä - siis valkolainen - olin kivitalossa ja tutustuin siellä kaaleisiin. Olivat kovia koinijoita ja heiltä opin sanastoa kuten rinsa, peeleo, jeeno, juuli, petsko, koinia jne.

Terveiset Mertsille ja Rainerille, tiedätte keneltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä - siis valkolainen - olin kivitalossa ja tutustuin siellä kaaleisiin. Olivat kovia koinijoita ja heiltä opin sanastoa kuten rinsa, peeleo, jeeno, juuli, petsko, koinia jne.

Terveiset Mertsille ja Rainerille, tiedätte keneltä!

Voiko kaaleisiin tutustua muualla kuin kivitalossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko kaaleisiin tutustua muualla kuin kivitalossa?

Voi hyvin jos olet alkoholisti tai nisti, täällä pyörivät samoissa porukoissa. Jos naapurina on, niin häneen voi tutustua tervehtimällä. Osa on kunnollista väkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvin jos olet alkoholisti tai nisti, täällä pyörivät samoissa porukoissa. Jos naapurina on, niin häneen voi tutustua tervehtimällä. Osa on kunnollista väkeä.

No niin huonosti ei mene että olis manneja naapureina.

Eikä muitakaan kuraturpia.

• Anonyymi

Kyllä on niin infantiilia, että...

• Anonyymi

Rakas älä sie käytä nuin vaikeita sanoja ko ei meijän sakit ymmärrä...etkä taija sinäkään rahnu tietää mitä puhut nauraaaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas älä sie käytä nuin vaikeita sanoja ko ei meijän sakit ymmärrä...etkä taija sinäkään rahnu tietää mitä puhut nauraaaaa

Katsokaa sivistyssanakirjasta olettaen tietenkin, että osaatte lukea.

• Anonyymi

"komiat kaaleet" voi jumalauta.....

• Anonyymi

Erinomainen palsta! Täällä oppii nopeasti romanien kielen yleisimmin käytetyt sanat. Olisipa muillekin kielille samanlaisia opetuspalstoja niin suomalaisten kielitaito paranisi kohisten.

• Anonyymi

Rikchartti jäi Riksusa hivakasta kini ja rasisti vartijat ei antanut sille reikäpatjaa eristykseen mukaan rukoilkaa Rikchartin puolesta

• Anonyymi

Kyllä on viimeinen kerta kun rosamundan laitan kaupoille hommaamaan perunoita. Toi jauhoisia jotka hajoaa rinsaan...

HÖÖÖÖÖ ja hoi

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      80
      3422
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1384
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1181
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1106
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      820
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      45
      798
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      754
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      749
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      713
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      697
    Aihe