Menee alaspäin kuin lehmän häntä.
Esimerkiksi äänenlaatuun ei enää kiinnitetä huomiota vaan hyväksytään kaikki ylimoduloidut, räkäiset lähetteet, raportiksi annetaan 59!
Kun kuuntelee 3699khz radioamatöörien keskusteluita niin ne eivät enää eroa la-harrastajista.
Radioamatööri harrastus.
4
272
Vastaukset 4
- Anonyymi
"Kun kuuntelee 3699khz radioamatöörien keskusteluita niin ne eivät enää eroa la-harrastajista."
Sitä se 7 x Sandels 5,3% teettää- Anonyymi
Yleensä nuo lälläriharrastajat kun ovat saaneet jotenkin RA-luvat ja tulevat huutelemaan taajuuksille niin tone on räikeästi ylimoduloitu ja mikki gainit kaakossa sekä prosessori vielä päällä niin kyl o räkänen ääni. Useimmiten Pohjanmaalta kuulee näitä räkäisiä ääniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä nuo lälläriharrastajat kun ovat saaneet jotenkin RA-luvat ja tulevat huutelemaan taajuuksille niin tone on räikeästi ylimoduloitu ja mikki gainit kaakossa sekä prosessori vielä päällä niin kyl o räkänen ääni. Useimmiten Pohjanmaalta kuulee näitä räkäisiä ääniä.
Räkäpaavoja riittää.
- Anonyymi
DAB+ olisi ratkaisu tähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643