Yritysten verokikkailu on saarava kuriin. Jämsässäkin on paljon yrityksiä jotka maksavat yritysverot muualle kuin suomeen.
Esimerkiksi viroon, Eläinlääkärifirma, halpatavara myymälä ym.
Verot suomeen
17
411
Vastaukset
- Anonyymi
Kerros ketkä oikeesti maksaa viroon vai onko sun märkää päiväunee
- Anonyymi
Forumin eläinlääkäri, katsokaa kuitista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tiliotteestanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan näytti olevan jämsäläinen puulaaki yritysrekisterin mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan näytti olevan jämsäläinen puulaaki yritysrekisterin mukaan
Joo mutta laskutus hoidetaan ulkomailta siis virosta.
- Anonyymi
Munkin purijalla meni tunteisiin kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Suomeen on typerää maksaa veroja sillä ne ohjautuvat johonkin mitään tuottamattomaan ja maahanmuuttajien ylläpitoon . SE jos mikä on rahan haaskausta .
- Anonyymi
Voit ihan hyvillä mielin siis häipyä valittamasta täältä ja elellä siellä missä sinun ei tarvitse inistä asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit ihan hyvillä mielin siis häipyä valittamasta täältä ja elellä siellä missä sinun ei tarvitse inistä asioista.
Ei pidä heti suuttua jos esille otettu asia ei itseä miellytä tai se itseä koskee.
Tämä on juuri sitä jämsäläisyyttä negatiivisuutta, joka ei aiheuta ainakaan hedelmällistä keskustelua yleisestä asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä heti suuttua jos esille otettu asia ei itseä miellytä tai se itseä koskee.
Tämä on juuri sitä jämsäläisyyttä negatiivisuutta, joka ei aiheuta ainakaan hedelmällistä keskustelua yleisestä asiasta.Ei täällä kukaan suuttunut ole. Asia nyt vain on noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kukaan suuttunut ole. Asia nyt vain on noin.
Me vaan purraan munkkia thats it
- Anonyymi
Ei koneen säätiökään mitään veroja maksa!
- Anonyymi
Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa
- Anonyymi
Ja pelastetaan jämsäläiset yritykset 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä vaan asioin lähikaupungeissa. Isommat valikoimat ja edullisemmat hinnat. Bensarahat tienaa halvemmilla hinnoilla.
- Anonyymi
Kyllä Jämsässä on firmoja jotka toimivat Virosta...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068