Asjntomurto ja pahoinpitely pe-la vastaisena yönä klo. 01.38. Tämä onkin jo hätäkeskuksen tiedossa. Ja fiksu krp hyvin löytänyt sieltä tämän soluttautuneen henkilön, jonka taustoja ei ole "vara penkoa".. olisihan se ykkössivun juttu kun nauhat päätyisivät julkisuuteen ja naishenkilön ääni..ja kuka siellä onkaan kaiken takana..kiire uuteen työhön...krp löysi jo :) vainoava ulkomaalainen mies, tum.sin.toppatakki, puhuu suomea, s-sihisee, usein käveli meilahti-töölöä aluetta, hyvän palkan saa väkivaltaa vastaan. Kolmen hengen ryhmät. Peltipoliisit löytävät yka-hki väliltä pe 01.38 jälkeen pois kaasuttaneet.
Asuntomurto ja pahoinpitely 15.11 ja tieto
Anonyymi-ap
1
196
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta tapauksesta en tiedä.Mutta voiko typerämpään olla.Kuka haluu murtautua kotiin mis on raskaat huonekalut kodin juttuja nykyään oo mitään arvokasta.Halpis mikro.Hella ,imuri.Nekö kainalossa se varas sieltä poistuu.Huvittaa..Narkeille kyl kelpaa kaikki.Myytävät tuotteet eikö ne herätä huomioon?luulis.Mulla on isoo koira se kyllä ilmoo kaikki kaupustelijatkin.Tomera tyttö..Suomessa pitäisi olla sama kuin USAssa.Saa puolustautua laki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881531
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras681282- 301141
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118982Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks316783- 46733